• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip ir daugelis kitų, Europoje įsikūrusių gamintojų, „Opel“ taipogi priklauso tai siaurai grupelei kompanijų, kurios skiria didžiulį dėmesį inovacijoms. Skirtumas tik tas, jog „Opel“ kompanijos naujovės nėra pastebimos iš pirmo karto. 
Jeigu vieni gamintojai investuoja į naujų technologijų kūrimą, „Opel“ visuomet susitelkdavo į smulkmenas. Pavyzdžiui? „Opel“ siekdama užtikrinti saugumą priekinio smūgio metu, 1968 metais į visus serijinius modelius pradėjo diegti sulankstomą vairo kolonėlę. „Opel“ taip pat buvo vienas pirmųjų automobilių gamintojų Europoje turėjęs atskirą, modernų dizaino departamentą.
Į pirmųjų kartų sąrašą reikėtų įtraukti ir štai šį, 30-ąjį gimtadienį švenčiantį, automobilį – „Opel Frontera“.

Kaip ir daugelis kitų, Europoje įsikūrusių gamintojų, „Opel“ taipogi priklauso tai siaurai grupelei kompanijų, kurios skiria didžiulį dėmesį inovacijoms. Skirtumas tik tas, jog „Opel“ kompanijos naujovės nėra pastebimos iš pirmo karto. 
Jeigu vieni gamintojai investuoja į naujų technologijų kūrimą, „Opel“ visuomet susitelkdavo į smulkmenas. Pavyzdžiui? „Opel“ siekdama užtikrinti saugumą priekinio smūgio metu, 1968 metais į visus serijinius modelius pradėjo diegti sulankstomą vairo kolonėlę. „Opel“ taip pat buvo vienas pirmųjų automobilių gamintojų Europoje turėjęs atskirą, modernų dizaino departamentą.
Į pirmųjų kartų sąrašą reikėtų įtraukti ir štai šį, 30-ąjį gimtadienį švenčiantį, automobilį – „Opel Frontera“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel Frontera & Frontera Sport (1991–95)


Pakeitė požiūrį į visureigius
Daugelį metų pravažūs, bekelei skirtos transporto priemonės vairuotojus skatindavo ieškoti kompromiso. Norite pravažumo? Tuomet atsisakykite komforto. Norite greičio? Tuomet galvokite apie tradicinį sedaną. Tuo tarpu dešimto dešimtmečio pradžioje pasirodžiusi „Opel Frontera“ siekė pakeisti iki tol nusistovėjusius stereotipus. Ypač, kai kalba eina apie vidutinės klasės, daugeliui įkandamą visureigį, o ne „Range Rover“.
Vokietijoje „Opel Frontera“ sulaukė išskirtinai daug dėmesio. Ypač iš žiniasklaidos atstovų, kurie trejus metus iš eilės „Opel Frontera“ įvardijo kaip geriausią „4x4“ tipo automobilį.
„Opel Frontera“ automobilį pamilo ne tik Vokietijos gyventojai. 1993 ir 1994 metais „Opel Frontera“ tapo perkamiausiu visureigiu Europoje, kuomet senajame žemyne buvo užregistruota daugiau nei 320 tūkst. „Opel Frontera“ vienetų.

REKLAMA

Opel Frontera (1991–95)


Pagamintas – Jungtinėje Karalystėje
Išskirtinai Europos rinkai sukurtas, bet vėliau ir kitiems regionams pritaikytas modelis buvo sukurtas jungtinėmis „Opel“ ir „Vauxhall“ inžinierių pajėgomis. Kol automobilio struktūrą ir kitais, svarbiais ingredientais rūpinosi anksčiau minėtųjų kompanijų specialistai, keturių varančiųjų pavarą „Opel Fronterai“ suteikė tuometiniai „General Motors“ partneriai – „Isuzu“.
Daugiau nei dešimtmetį trukusi „Opel Frontera“ gamyba vyko ne Vokietijoje ar Ispanijoje. „General Motors“ koncerno vadovai vieningai sutarė, jog „Opel Frontera“ gamyba turėtų vykti Jungtinėje Karalystėje esančioje gamykloje, kurioje, beje, dab
Daugiau nei dešimtmetį trukusi „Opel Frontera“ gamyba vyko Jungtinėje Karalystėje esančioje gamykloje, kurioje, beje, šiuo metu surenkami „Vivaro“ ir „Zafira Life“ modeliai.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų