REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas patvirtino Konkurencijos tarybos išvadą, kad skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „Viasat“ skleidė vartotojus klaidinančias reklamas.

REKLAMA
REKLAMA

„Viasat“ skatino vartotojus įsigyti jos teikiamą palydovinės televizijos paslaugą „Auksinis paketas“ reklamoje nurodytomis patraukliomis sąlygomis bei nurodė, kad vartotojai visą sutarties galiojimo laikotarpį - 24 ar 36 mėnesius - galės naudotis paslauga reklamoje nurodytomis kainomis. Tačiau bendrovė netesėjo savo pažado vartotojams ir dar nepasibaigus sutarčių galiojimo terminui vienašališkai padidino reklamose nurodytas paslaugų kainas.

REKLAMA

Nors kainas vartotojams „Viasat“ padidino jau pasibaigus reklamų skleidimui ir teigė, jog reklama jos skleidimo metu buvo teisinga, tačiau Konkurencijos taryba ir teismai tokį „Viasat“ argumentą laikė nepagrįstu.

Kaip nurodė Konkurencijos taryba, pabaigus skleisti reklamas, vis dar „galiojo“ šių reklamų skleidimo metu vartotojams duotas pažadas dėl būtent reklamose nurodytų kainų taikymo. Tuo tarpu vartotojai, paskatinti reklamos bei sudarę ilgalaikes sutartis, patyrė akivaizdžią žalą, nes toliau norėdami naudotis paslaugomis turėjo už tai mokėti didesnes kainas negu buvo nurodyta reklamoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Viasat“ už šiuos veiksmus buvo skirta 174 tūkst. 600 litų bauda. Tai yra didžiausia Konkurencijos tarybos paskirta bauda už klaidinančios reklamos skleidimą.

Skirdama baudą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, jog tokie „Viasat“ veiksmai galėjo pažeisti keliasdešimties tūkstančių vartotojų interesus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų