• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Itališkų (ir ne tik) automobilių tobulinimu užsiimanti įmonė „Novitec“ nusprendė dar kartą nustebinti visko mačiusius automanus ir iš „Ferrari California T“ turbo-benzininio variklio išspausti milžinišką kiekį arklio galių. 
Vokietijoje įsikūrusios įmonės darbuotojai su „Ferrari“ automobiliais turi nemažai patirties, tad jie puikiai žino kokius krūvius gali atlaikyti Italijoje gyvenančių inžinierių kūriniai.
„Novitec“ kompanijos padalinys - „Novitec Rosso“ iš 3.8 litro, 8 cilindrų benzininio variklio išspaudė 670 arklio galių. Dvejomis turbinomis aprūpintas motoras standartinėje formoje išvystydavo 555 arklio galias.

Itališkų (ir ne tik) automobilių tobulinimu užsiimanti įmonė „Novitec“ nusprendė dar kartą nustebinti visko mačiusius automanus ir iš „Ferrari California T“ turbo-benzininio variklio išspausti milžinišką kiekį arklio galių. 
Vokietijoje įsikūrusios įmonės darbuotojai su „Ferrari“ automobiliais turi nemažai patirties, tad jie puikiai žino kokius krūvius gali atlaikyti Italijoje gyvenančių inžinierių kūriniai.
„Novitec“ kompanijos padalinys - „Novitec Rosso“ iš 3.8 litro, 8 cilindrų benzininio variklio išspaudė 670 arklio galių. Dvejomis turbinomis aprūpintas motoras standartinėje formoje išvystydavo 555 arklio galias.

REKLAMA


Sukimo momentas taip pat padidėjo nuo 755 iki 870! Būtent milžiniško sukimo momento dėka „Ferrari California T“ kabrioletas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 325 km/val. maksimalų greitį. Reikėtų paminėti, jog „California T“ neturi keturių varančiųjų ratų pavaros, tad didžiulis arklio galių desantas į asfaltą kimba tik per galinius varančiuosius ratus.
Kadangi nuo šiol itališkas kabrioletas sugeba tam tikras užduotis įvykdyti greičiau, vokiečiai taip pat pasirūpino, jog jis turėtų atitinkamas kėbulo detales. Jos ne tik pagerina bendrą automobilio vaizdą, bet ir pagerino „California T“ aerodinamiką ir stabilumą važiuojant didesniais greičiais.
Beveik visos kėbulo detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto, galinė ašis yra 11 centimetrų ilgesnė negu standartinė. Kiekvienas iš „Novitec Rosso“ dirbtuvių išriedėjęs „California T“ bus apautas „Pirelli P-Zero“ padangomis.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų