Šis japoniškas automobilis priklauso Anonim Driver drifto komandai, kuri šiemet intensyviai ruošiasi Lenkijos drifto čempionatui.
Komandos pilotas, įkūrėjas ir mechanikas teigia, kad japoniškas automobilis jį sužavėjo pakankamai maža kaina, gausiu atsarginių detalių skaičiumi ir galinių varomųjų ratų pavara. Taip pat reikėtų paminėti, kad automobilis pakankamai lengvai pasiduoda modifikacijoms.
„Driftu susižavėjau prieš maždaug dvylika metų. Vietoj įprastų linksmybių klubuose, aš tupėjau garaže ir su keliais bendraminčiais sukom ratus aplink garažą.“
„Kaip ir kiekvienas automobilių mėgėjas, taip ir aš didžiąją dalį laisvalaikio praleidžiu prie automobilių. Dieną dirbu normalų darbą, naktį dirbu prie automobilių. Jeigu trūksta ūpo krapštytis prie automobilių, visada padeda naktiniai pasivažinėjimai.“
„Nuotykiai su Nissan 200SX prasidėjo prieš maždaug dvejus metus. Automobilis buvo visiškai standartinis porą tris savaites. Vėliau sumontavo naują išmetimo sistemą, važiuoklę ir ratlankius. Tačiau po visų šių patobulinimų atsirado galios trūkumas. Norėdamas neatsilikti nuo savo draugo, kuris turi S14, teko pagalvoti ką daryti su CA18DET varikliu.“
Tad ir pradėkime nuo variklio. Po kapotu slypi ne CA18DET, bet šiek tiek galingesnė širdis - 2JZ-GTE. Taip, jūs perskaitėte teisingai! Po šio Nissan kapotu slypi ne visiems puikiai pažįstamas SR20DET, bet Toyota Supra automobiliuose slypėjęs variklis.
„Visada norėjau Toyota Supra, tačiau dabar turiu ne tokį patį, bet mažesnį ir kompaktiškesnį analogą. Variklis nėra standartinis. Jam pridėjau 550 cc purkštukus, naują įsiurbimo kolektorių ir gerokai patobulintą išmetimo sistemą.“
„Būtų naivu tikėtis, kad tai vienintelės modifikacijos. Tikrai ne. Kartu su Toyota Supra varikliu, pasiskolinau ir R154 pavarų dėžę, kuri buvo montuojama į patį greičiausią Toyota modelį.“
„Šiuo metu variklis išvysto 410-420 arklio galių, tačiau šiemet tikiuosi šį rodiklį pakelti iki 550-560.“
Pereikime prie eksterjero. Šio automobilio savininką tikrai reikėtų pagirti už gerą skonį, nes SX'as turi vieną geresnių bodykit'ų.
„Visos kėbulo detalės buvo pagamintos savo rankomis. Norėjau, kad maniškis SX'as būtų panašus į Japonijoje važinėjančius egzempliorius. Kadangi įkvėpimo sėmiausi iš įvairiausių animacinių filmų ir drifto čempionatų, kuriuos žiūrėdavau nuolatos.“
„Didžiausia bėda su tokiu projektu - sumontavus naują detalę, atrodo viskas pradeda griūti. Norint pakeisti vieną komponentą, tenka pagalvoti ar jis sugebės neišvesti iš pusiausvyros likusių“
„Nors pats procesas vargina, tačiau galutinis rezultatas viską atperka. Ypač neplanuoti pasivažinėjimai.“
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]