Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsaus Japonijos automobilių gamintojo Nissan atstovai pareiškė, kad kompanija atšaukia iš Amerikos rinkos daugiau nei 220 tūkst. savo automobilių. Kokius modelius Nissan atšaukia iš JAV rinkos ir kokios buvo japoniškų automobilių atšaukimo priežastys, domėjosi portalo „Market Leader“ žurnalistai.
Kompanija Nissan nusprendė atšaukti iš Amerikos rinkos daugiau nei 220 tūkst. savo automobilių. Kaip paaiškino Japonijos auto giganto atstovai, šis sprendimas buvo priimtas dėl defektų, kurie buvo nustatyti jau pagamintuose automobiliuose ir kurie gali daryti įtaką saugumui. Ši serviso akcija palies pernykštės serijos sedanų modelius Altima. Šiame modelyje buvo nustatytas spynos, užrakinančios automobilio kapotą, gedimas, kuris gali sukelti kapoto atsidarymą tiesiog važiavimo metu. Pasak Japonijos atstovų, jie kol kas dar negirdėjo apie jokį incidentą, įvykusį dėl šio defekto. Be to, Nissan atstovai perspėjo automobilių savininkus, kad toks defektas gali būti aptiktas ir kituose Japonijos kompanijos automobilių modeliuose ir žada nemokamai suremontuoti visus Nissan automobilius, kurie yra atšaukiami.
Atkreipiame dėmesį, kad automobilių atšaukimo atvejai yra gana dažni ir tai daro visi be išimties automobilių gamintojai, netgi gaminantys pačius patikimiausius automobilius - nuo apmaudžių atsitiktinumų, atsirandančių po ilgalaikės vieno ar kito modelio eksploatacijos, šiandien niekas neapsaugotas.
Nissan atlieka hibridinio GT-R bandymus
Kita Japonijos auto giganto naujiena yra hibridinės versijos, be jokio perdėjimo, legendinio super automobilio Nissan - GT-R modelio bandomieji važiavimai. Šnipams jau pavyko užfiksuoti naują Nissan GT-R, atliekantį kelių bandymus viename Vokietijos auto treke. Kaip įprasta tokiais atvejais, dalis mašinos buvo užmaskuota nuo pašalinių akių - visi pasaulio automobilių gamintojai niekada nenorėjo „atskleisti savo kortų“ anksčiau laiko. Nissan GT-R atveju kūrėjai nusprendė apgaubti priekinę automobilio dalį, leisdami visiems legendinio sportinio automobilio gerbėjams (ir konkurentams) tik spėlioti, kas gali slėptis po kamufliažu. Verta pažymėti, kad šios automobilio dalys, kurios nebuvo paslėptos po kamufliažo danga, beveik niekuo nesiskiria nuo Nissan GT-R versijos, kuri dabar nurieda nuo surinkimo linijos.
Naujuose dizaino sprendimuose išorinėje automobilio išvaizdoje galima pastebėti naujas orgaudžių formas priekiniame automobilio bamperyje - to negalėjo paslėpti net kamufliažas. Be to, ant sportinio automobilio kėbulo atsirado keli nauji aerodinaminiai elementai - pagal dizainerių idėją, jų atsiradimas turėtų pagerinti oro srauto padavimo efektyvumą, tiek priekiniams automobilio stabdžiams, tiek ir jėgos agregatui  (jėgainei).
Kai kurių automobilių rinkos ekspertų nuomone Japonijos kompanija ketina visiems šio modelio gerbėjams pristatyti jos galutinį atnaujinimą, kuris taip ir vadinamas - GT-R Final Edition. Tačiau neatmetama, kad Vokietijos automobilių treke japonai išbando antrosios kartos populiaraus sportinio automobilio taip vadinamą „bandymų mulą“, naudodami jį naujos jėgos įrangos išbandymams. Tai taip pat rodo didelis kiekis bandymo įrangos, kuri buvo įrengta bandomajame automobilyje.
Beje, nedidelė informacijos dalis apie naujos kartos GT-R jau pateko į internetą. Neoficialios informacijos, kurią paskelbė kelios užsienio žiniasklaidos priemonės, duomenimis kita sportinio automobilio karta remsis sportiniais prototipais, kurie buvo sukurti dalyvauti 24-ose Le Mans lenktynėse. Tikimasi, kad naujos kartos GT-R bus įrengta hibridinė jėgainė. Be to, automobilis įgaus visiškai naują kėbulo formą ir naujus aerodinaminius elementus, skirtus efektyvesniam hibridinės įrangos ir stabdžių aušinimui.
Pagal šią informaciją, Japonijos automobilių gamintojai paliks 3,6 litro V-formos „šešiukę" su dvigubu turbo įpūtimu - šios jėgainės yra įrengtos dabartinės kartos GT-R automobiliuose, tačiau variklio galia bus padidinta iki 650 arklio galių. Papildomai prie vidaus degimo variklio sportiniame automobilyje dar bus montuojamas ir 134 arklio galių elektros variklis. Galiausiai, naujos kartos GT-R rodikliai bus tikrai įspūdingi: bendra abiejų variklių galia sudarys 784 arklio galias.
Kaip ir visuose automobiliuose su hibridiniais varikliais, naujajame GT-R bus įrengta kinetinės energijos rekuperacinė sistema - ją kompanijai Nissan sukūrė Nismo kompanijos specialistai bendradarbiaudami su vienos „arklidės“ „auto sporto karalienės“ – „Formulės 1“ Williams - komandos inžinieriais. Naujos hibridinės įrangos darbą valdys aštuonių pakopų pavarų dėžė.
Tikimasi, kad priešserijinio legendinio japonų sportinio automobilio prototipo pristatymas gali įvykti jau kitais metais - kompanija Nissan gali pristatyti naujieną „namų“ auto salone Tokijuje, o serijinės Nissan GT-R versijos tikimasi ne anksčiau kaip 2017-2018 metais.

Logo 3

Garsaus Japonijos automobilių gamintojo Nissan atstovai pareiškė, kad kompanija atšaukia iš Amerikos rinkos daugiau nei 220 tūkst. savo automobilių. Kokius modelius Nissan atšaukia iš JAV rinkos ir kokios buvo japoniškų automobilių atšaukimo priežastys, domėjosi portalo „Market Leader“ žurnalistai.
Kompanija Nissan nusprendė atšaukti iš Amerikos rinkos daugiau nei 220 tūkst. savo automobilių. Kaip paaiškino Japonijos auto giganto atstovai, šis sprendimas buvo priimtas dėl defektų, kurie buvo nustatyti jau pagamintuose automobiliuose ir kurie gali daryti įtaką saugumui. Ši serviso akcija palies pernykštės serijos sedanų modelius Altima. Šiame modelyje buvo nustatytas spynos, užrakinančios automobilio kapotą, gedimas, kuris gali sukelti kapoto atsidarymą tiesiog važiavimo metu. Pasak Japonijos atstovų, jie kol kas dar negirdėjo apie jokį incidentą, įvykusį dėl šio defekto. Be to, Nissan atstovai perspėjo automobilių savininkus, kad toks defektas gali būti aptiktas ir kituose Japonijos kompanijos automobilių modeliuose ir žada nemokamai suremontuoti visus Nissan automobilius, kurie yra atšaukiami.
Atkreipiame dėmesį, kad automobilių atšaukimo atvejai yra gana dažni ir tai daro visi be išimties automobilių gamintojai, netgi gaminantys pačius patikimiausius automobilius - nuo apmaudžių atsitiktinumų, atsirandančių po ilgalaikės vieno ar kito modelio eksploatacijos, šiandien niekas neapsaugotas.
Nissan atlieka hibridinio GT-R bandymus
Kita Japonijos auto giganto naujiena yra hibridinės versijos, be jokio perdėjimo, legendinio super automobilio Nissan - GT-R modelio bandomieji važiavimai. Šnipams jau pavyko užfiksuoti naują Nissan GT-R, atliekantį kelių bandymus viename Vokietijos auto treke. Kaip įprasta tokiais atvejais, dalis mašinos buvo užmaskuota nuo pašalinių akių - visi pasaulio automobilių gamintojai niekada nenorėjo „atskleisti savo kortų“ anksčiau laiko. Nissan GT-R atveju kūrėjai nusprendė apgaubti priekinę automobilio dalį, leisdami visiems legendinio sportinio automobilio gerbėjams (ir konkurentams) tik spėlioti, kas gali slėptis po kamufliažu. Verta pažymėti, kad šios automobilio dalys, kurios nebuvo paslėptos po kamufliažo danga, beveik niekuo nesiskiria nuo Nissan GT-R versijos, kuri dabar nurieda nuo surinkimo linijos.
Naujuose dizaino sprendimuose išorinėje automobilio išvaizdoje galima pastebėti naujas orgaudžių formas priekiniame automobilio bamperyje - to negalėjo paslėpti net kamufliažas. Be to, ant sportinio automobilio kėbulo atsirado keli nauji aerodinaminiai elementai - pagal dizainerių idėją, jų atsiradimas turėtų pagerinti oro srauto padavimo efektyvumą, tiek priekiniams automobilio stabdžiams, tiek ir jėgos agregatui  (jėgainei).
Kai kurių automobilių rinkos ekspertų nuomone Japonijos kompanija ketina visiems šio modelio gerbėjams pristatyti jos galutinį atnaujinimą, kuris taip ir vadinamas - GT-R Final Edition. Tačiau neatmetama, kad Vokietijos automobilių treke japonai išbando antrosios kartos populiaraus sportinio automobilio taip vadinamą „bandymų mulą“, naudodami jį naujos jėgos įrangos išbandymams. Tai taip pat rodo didelis kiekis bandymo įrangos, kuri buvo įrengta bandomajame automobilyje.
Beje, nedidelė informacijos dalis apie naujos kartos GT-R jau pateko į internetą. Neoficialios informacijos, kurią paskelbė kelios užsienio žiniasklaidos priemonės, duomenimis kita sportinio automobilio karta remsis sportiniais prototipais, kurie buvo sukurti dalyvauti 24-ose Le Mans lenktynėse. Tikimasi, kad naujos kartos GT-R bus įrengta hibridinė jėgainė. Be to, automobilis įgaus visiškai naują kėbulo formą ir naujus aerodinaminius elementus, skirtus efektyvesniam hibridinės įrangos ir stabdžių aušinimui.
Pagal šią informaciją, Japonijos automobilių gamintojai paliks 3,6 litro V-formos „šešiukę" su dvigubu turbo įpūtimu - šios jėgainės yra įrengtos dabartinės kartos GT-R automobiliuose, tačiau variklio galia bus padidinta iki 650 arklio galių. Papildomai prie vidaus degimo variklio sportiniame automobilyje dar bus montuojamas ir 134 arklio galių elektros variklis. Galiausiai, naujos kartos GT-R rodikliai bus tikrai įspūdingi: bendra abiejų variklių galia sudarys 784 arklio galias.
Kaip ir visuose automobiliuose su hibridiniais varikliais, naujajame GT-R bus įrengta kinetinės energijos rekuperacinė sistema - ją kompanijai Nissan sukūrė Nismo kompanijos specialistai bendradarbiaudami su vienos „arklidės“ „auto sporto karalienės“ – „Formulės 1“ Williams - komandos inžinieriais. Naujos hibridinės įrangos darbą valdys aštuonių pakopų pavarų dėžė.
Tikimasi, kad priešserijinio legendinio japonų sportinio automobilio prototipo pristatymas gali įvykti jau kitais metais - kompanija Nissan gali pristatyti naujieną „namų“ auto salone Tokijuje, o serijinės Nissan GT-R versijos tikimasi ne anksčiau kaip 2017-2018 metais.

Logo 3

REKLAMA
Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų