• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol didžioji dauguma italų šiuo metu ilsisi, didžiausio Italijos darbdavio specialistai nesnaudžia ir toliau sunkiai pluša. „Fiat-Chrysler“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Alfa Romeo“, šią vasarą visus nustebino pristačiusi visiškai naują „Giulia“ sedaną. Ilgai lauktą „Alfa Romeo 159“ pamainą, kuri nuo ankstesnių modelių skirsis ne tik komponuote, bet ir žymiai mažesniu svoriu ir didžiuliu dėmesiu valdymo savybėms.
Nesvarbu ar tai būtų „Peugeot“ ar tai būtų „Mercedes Benz“, kiekvienas gamintojas pristatydamas naują modelį iš pradžių pademonstruoja kukliausias, neišvaizdžiausias modifikacijas. Tačiau „Alfa Romeo“ nusprendė naujo modelio pristatyme pademonstruoti ne „Giulia“ su dyzeliniu varikliu, o su pačiu galingiausiu - 2.9 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų agregatu, kuris išvysto net 510 arklio galių.

Kol didžioji dauguma italų šiuo metu ilsisi, didžiausio Italijos darbdavio specialistai nesnaudžia ir toliau sunkiai pluša. „Fiat-Chrysler“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Alfa Romeo“, šią vasarą visus nustebino pristačiusi visiškai naują „Giulia“ sedaną. Ilgai lauktą „Alfa Romeo 159“ pamainą, kuri nuo ankstesnių modelių skirsis ne tik komponuote, bet ir žymiai mažesniu svoriu ir didžiuliu dėmesiu valdymo savybėms.
Nesvarbu ar tai būtų „Peugeot“ ar tai būtų „Mercedes Benz“, kiekvienas gamintojas pristatydamas naują modelį iš pradžių pademonstruoja kukliausias, neišvaizdžiausias modifikacijas. Tačiau „Alfa Romeo“ nusprendė naujo modelio pristatyme pademonstruoti ne „Giulia“ su dyzeliniu varikliu, o su pačiu galingiausiu - 2.9 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų agregatu, kuris išvysto net 510 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Giulia QV (2)


Į „BMW M3“ ir „Mercedes Benz C63 AMG“ (atleiskite, bet „Audi“ šiuo metu miega) nusitaikęs modelis turėtų sudominti ir tuos, kurie iki šiol į „Alfa Romeo“ modelius žiūrėjo skeptiškai dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - priekinių varomųjų ratų pavara. Tačiau dabar, kai „Giulia“ ir kiti ateityje pasirodysiantys modeliai bus varomi galiniais arba visais keturiais ratais, automobilių entuziastų susidomėjimas šiuo modeliu auga kiekvieną dieną.
Kol didžioji dauguma ruošiasi artėjančiai Frankfurto automobilių parodai, į „Premium“ segmentą bandysianti sugrįžti „Alfa Romeo“ šiuo metu intensyviai pluša prie skirtingų „Giulia“ modelio modifikacijų. Lenkijoje ir Čekijoje bei Italijoje su minimaliomis pertraukomis važinėja „Giulia“ prototipai su naujais benzininiais ir dyzeliniais agregatais, o Niurburgringe be perstojo tobulinama „Giulia QV“, kurią visi galėjome išvysti šių metų birželį.

REKLAMA


Nepaisant įvairių nuomonių, italai puikiai žino, kad „Alfa Romeo Giulia“ privalo būti konkurencingu automobiliu. Automobiliu, kuris taptų pilnavertė alternatyva 3 serijos „BMW“, C klasės „Mercedes Benz“, „Jaguar XE“, „Lexus IS“ ir „Audi A4“. Žvelgiant į „Alfa Romeo“ inžinierių dedamas pastangas, susidaro įspūdis, jog jie šį kartą sukurs ne tik ištikimiems „Alfa Romeo“ fanams patinkantį automobilį.

REKLAMA
REKLAMA

BMW M4 GTS


Tačiau tą pačią dieną Niurburgringe buvo užfiksuotas ir dar vienas automanams įdomus automobilis - „BMW M4 GTS“. Neseniai pristatytas, vis dar koncepciniu automobiliu vadinamas, „BMW M4 GTS“ pratęs išlengvintų, ribotos laidos modelių seriją.
Kaip ir standartinis „M4“, taip ir „M4 GTS“ turės 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų variklį, tačiau jo pajėgumas turėtų būti žymiai didesnis. „BMW“ kol kas neatskleidžia techninių charakteristikų, tačiau neoficialių šaltinių duomenimis, turbo-benzininis agregatas turėtų išvystyti maždaug 50 arklio galių daugiau negu standartinis „M4“ motoras.



[nqspoll id="218"]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų