REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Vienintelė ir svarbiausia naujiena „Lexus“ stende Ženevoje buvo europinis naujo skartos IS sedano, o dar svarbiau, hibridinės jo versijos 300h debiutas. Pasaulinė modelio, turinčio kaip reikiant įkrėsti į kailį 3 serijos BMW, premjera įvyko Šiaurės Amerikos automobilio parodoje dar sausį, tačiau tikroji kova tarp kompaktiškų modelių vyksta Europoje,todėl mes šio sedano pro akis nepraleidome.

REKLAMA
REKLAMA

Sedano dizainas pasikeitė iš esmės ir tenka pripažinti, kad natūroje jis atrodo dar geriau nei nuotraukose. Bendras kėbulo ilgis dabar siekia 4665 mm, taigi modelis yra 80 mm ilgesnis už pirmtaką. Taip pat jis ir 10 mm platesnis, tiek pat padidėjo priekinės iškyšos atstumas, nors bazė pailgėjo 70 mm ir dabar siekia 2800 mm.

REKLAMA

Kaip ir likę gamos modeliai, naujasis sedanas turi charakteringas didžiules radiatoriaus groteles. Kitaip nei likusi „Lexus“ produkcija šis modelis, mūsų akims pasirodė kaip labiausiai išbaigtas ir vienalytis, tuo pat metu ganėtinai sportiškas, agresyvus ir dinamiškas.

Interjeras mums paliko dar geresnį įspūdį. Dėl žemai įrengtos ir puikų šoninį prilaikymą turinčios sėdynės suteikiamas pojūtis panašus į tą, kurį turi 3 serijos BMW sedano vairuotojo vieta. Interjero dizainas šiuolaikiškas, surinkimo kokybė pavyzdinga ir nors įrangos valdymui šiek tiek trūksta intuityvumo, teikiamu komfortu naujasis IS gali varžytis su bet kuriuo vokišku modeliu.

REKLAMA
REKLAMA

Europiečiams bus siūlomos dvi IS sedano versijos. Bazinės komplektacijos modelio ratus suks 2,5 litro darbo tūrio V6 tipo benzininis motoras, kurio maksimali išvystoma galia siekia 207 AG, o didžiausias sukimo momentas – 250 Nm. Per šešių laipsnių automatinę transmisiją sukantis galinius ratus šis motoras leis IS250 nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 8,1 sekundės ir išvystyti maksimalų 225 km/h greitį.

Pirmą kartą IS gamoje bus ir hibridinę jėgainę turinti versija. Joje suderintas 143 AG galios elektrinis motoras ir naujos kartos 2,5 litro darbo tūrio, 181 AG galios Atknsono ciklu veikiantis keturių cilindrų benzininis variklis su naujos kartos degalų įpurškimo sistema, dviguba vožtuvų valdymo kontrole ir išmetimo dujų recirkuliacijos sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendra hibridinės jėgainės, per elektroninę belaipsnę transmisiją sukančios galinius ratus, galia siekia 223 AG. „IS 300h“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,1 sekundės ir išvysto maksimalų 200 km/h greitį. Gamintojo skelbiamos vidutinės šio modelio degalų sąnaudos – 4,3 g/km.

Mėgstantiems dinamiškesnį važiavimą „Lexus“ tai pat pasiūlys ir „F-Sport“ versijas. Gamintojo teigimu, išskirtinai šiems modeliams pertvarkomos galinė ir priekinė pakabos, taip pat elektrinis vairo stiprintuvas. Tokiu būdu valdymas turėtų tapti dar labiau įtraukiantis vairuotoją.

Tiksli europietiškųjų IS versijų kaina kol kas neskelbiama.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų