REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
12
„Honda e“ (nuotr. Organizatorių)

Praėjusiais metais „Honda” pademonstravo pirmąjį visiškai elektrinį modelį „Honda e”. Šio automobilio serijinė gamyba bus pradėta jau balandžio mėnesį. Automobiliu bus prekiaujama ir Lietuvoje – čia jis pasirodys vasaros viduryje. Kokios bus modelio kainos dar nėra atskleidžiama.

12

Praėjusiais metais „Honda” pademonstravo pirmąjį visiškai elektrinį modelį „Honda e”. Šio automobilio serijinė gamyba bus pradėta jau balandžio mėnesį. Automobiliu bus prekiaujama ir Lietuvoje – čia jis pasirodys vasaros viduryje. Kokios bus modelio kainos dar nėra atskleidžiama.

REKLAMA

„Elektromobilių rinkoje paklausa viršija gamintojų galimybes. Todėl atskiros šalys „varžosi” dėl kvotų, o didžioji jų dalis atitenka prioritetinėms rinkoms. Vos pasirodžius „Honda e” prototipui, sulaukėme daug užklausų, kada automobilį išvysime Lietuvoje. Džiaugiamės, jog mūsų šalyje pirkėjams jį pristatysime kartu su Europos premjera, nuo pirmosios jo gamybos partijos” - teigė UAB „Nippon auto” komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.

„Honda e”  pasaulį išvydo 2017 metais kaip „Urban EV” prototipas. Pernai kovą Ženevos automobilių parodoje demonstruotas „e Prototype”, o rugsėjį Frankfurte parodytas gamybai beveik parengtas „e” modelis.

REKLAMA
REKLAMA

Inovatyvūs sprendimai

 „Honda e” šoninius veidrodėlius pakeitė vaizdo kameros. Nuo purvo kameras saugo specialus vandenį atstumiančios medžiagos sluoksnis. Galinio vaizdo veidrodėlis ant priekinio stiklo, jį palenkus, tampa vaizdą ir galinės automobilio kameros transliuojančiu ekranu.

REKLAMA

„Inovacijos „Honda e” panaudotos ne vardan inovacijų. Tai praktiški technologiniai sprendimai. Šoninių veidrodėlių atsisakymas sumažino automobilio oro pasipriešinimą. Kamerų vaizdas rodomas ten, kur ir žiūrėtumėte į įprastą veidrodėlį. Be to, galima lengvai keisti jų rodomo vaizdo mastelį - važiuojant magistralėje, ar parkuojantis atbulomis” - teigė A. Vilpišauskas.

„Honda e” įdiegta naujos kartos vairuotojo pagalbų sistema. Automobilyje veikia kelio ženklų atpažinimo, autonominio vairavimo automobilių spūstyse ar adaptyvios greičio kontrolės, automobilyje veikia ir savarankiško parkavimosi sistema.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Honda e” varomas galiniais ratais. Maksimali „e” galia siekia 100 kW, o sukimo momentas – 350 Nm. 35.5 kWh baterijos pakanka nuvažiuoti 222 km. 80% baterijos galima įkrauti per 30 minučių.

Priekinėje konsolėje įrengti du 12.3 colių lietimui jautrūs ekranai, kuriantys vientisumo pojūtį.

„Vairuotojas ir keleivis ekranuose gali naudotis skirtingomis programomis - pavyzdžiui, viename matyti eismo informaciją, kitame - žiūrėti filmą ar naršyti internete. Taip pat lengva dalintis informacija. Pavyzdžiui, keleivis savame ekrane gali nustatyti kelionės maršrutą ir vienu brūkštelėjimu perkelti jį į vairuotojo ekraną” - teigė A. Vilpišauskas.

Automobilio multimedijos sistema palaiko Android Auto bei Apple CarPlay. „My Honda+” programėlė išmaniesiems įrenginiams leis nuotoliniu būdu sekti automobilio būseną, nustatyti baterijos krovimo laikus, telefonu atrakinti automobilį, stebėti automobilio vietą žemėlapyje keisti temperatūros nustatymus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų