Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
MR Car Design neseniai pristatė visą Opel Insignia patobulinimo "paketą". Stipriai sužemintas Opel Insignia OPC automobilis, turi 20 colių skersmens ratus ir išvysto 375ag. Automobiliui riedėti gatvėmis padeda reguliuojama suspausto oro pakaba.
Po variklio gaubtu Vokietijos kompanija įmontavo standartinį 2,8-litro V6 variklį. Perprogramavus kompiuterį, pakeitus išmetimo sistemą į sportinę ir pagerinus oro filtravimo sistemą šis varikliukas priaugo 50ag ir sumoje turi 375ag.
Visvien sunku įsivaizduoti šį Opel Insignia važiuojantį maksimaliu greičiu būnant vos kelių centimetrų atstumu nuo žemės.
MR Car Design neseniai pristatė visą Opel Insignia patobulinimo "paketą". Stipriai sužemintas Opel Insignia OPC automobilis, turi 20 colių skersmens ratus ir išvysto 375ag. Automobiliui riedėti gatvėmis padeda reguliuojama suspausto oro pakaba.
Po variklio gaubtu Vokietijos kompanija įmontavo standartinį 2,8-litro V6 variklį. Perprogramavus kompiuterį, pakeitus išmetimo sistemą į sportinę ir pagerinus oro filtravimo sistemą šis varikliukas priaugo 50ag ir sumoje turi 375ag.
Visvien sunku įsivaizduoti šį Opel Insignia važiuojantį maksimaliu greičiu būnant vos kelių centimetrų atstumu nuo žemės.