REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, paskutinįjį praėjusių metų mėnesį dvigubai išaugo maisto produktų, skirtų ruošti maistą namuose, pardavimai. Augimą, anot bendrovės, lėmė taikytos vienkartinės akcijos, žaidimai ir nuolaidų sistemos.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Tony Holmberg, per paskutinius mėnesius išryškėjo tendencija, kad mažėja žmonių lojalumas tam tikro ženklo prekėms – jų apsisprendimą, kokį gaminį įsigyti lemia nuolaidos, akcijos ir specialūs pasiūlymai, kurie paskatina išbandyti kitą tos pačios kategorijos gaminį už tą pačią ar žemesnę kainą. „Pasiturintys pirkėjai taip pat taupo ir ieško alternatyvių variantų, kaip įsigyti kokybišką prekę ir išleisti mažiau, tačiau jie nesileidžia į žemų kainų segmentą.  Naujiena yra tai, kad „Rimi Lietuva“ valdomas žemų kainų prekybos tinklas „Supernetto“ šventiniu laikotarpiu sulaukė žymiai daugiau pirkėjų nei ankstesniais metais. Visuose prekybos tinkluose pirkėjai daugiausiai rinkosi akcijines prekes, buvo nupirkta žymiai mažiau prabangos prekių“, – teigia T. Holmberg.

REKLAMA

„Rimi Lietuva“ duomenimis, šventiniu laikotarpiu, paskutinįjį 2009 metų mėnesį išsiskyrė prekyba alkoholiu ir žaislais – dėl akcijinių pasiūlymų, kurių metu buvo siūlomos nuolaidos iki 60 procentų, šių prekių buvo nupirkta dvigubai daugiau. Taip pat išaugo citrusinių vaisių, žuvies prekyba ir alaus pardavimai.

„Pastebime, kad padaugėjo pirkėjų, kurie aktyviau rinkosi tas prekes, kurioms galiojo specialios akcijos, žaidimai ir nuolaidos. Kalėdiniu laikotarpiu sėkmingiausia prekyba vyko tų akcijų metu, kurių nugalėtojai apdovanojami ne prabangos prekėmis, o kuponais, kuriuos galima išleisti perkant būtiniausios reikmės produktus ir prekes“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų