• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gražiausių automobilių nuotraukų rubriką stengiamės atnaujinti kiekvieną savaitę. Šioje rubrikoje norime parodyti Lietuvoje ir už jos ribų gyvenančių tautiečių darbus bei trumpai papasakoti kaip, kada ir kiek laiko prireikė įgyvendinti vieno ar net kelių automobilių fotosesiją.
Šį kartą „Gražiausių automobilių nuotraukų“ rubrikoje - labai greitai visų automanų dėmesį patraukę ratuočiai - tai itin reta „Alfa Romeo 8C“ ir automobilis - važinėjantis plakatas - „Lamborghini Countach“. Netikėtai į Lietuvą atvykę automobiliai sulaukė milžiniško susidomėjimo ir iškėlė dar daugiau klausimų.
Dabar atėjo metas pasižvalgyti į automobilių fotografo - Luko Laurikiečio nuotraukas, kuriose visu gražumu matyti abudu modeliai, dėl kurių lydosi kiekvienas automanas.
Alfa Romeo 8C Competizione (nuotr. Lukas Laurikietis)
Pradėkime nuo pradžių. Lukai, kaip tau pavyko prisivilioti šias egzotiškas būtybes?
Lukas - Atsakymas daugeliui bus netikėtas, bet šiuos automobilius fotografuoti man pasiūlė užsienyje veikianti aukcionų kompanija, o ne privatus asmuo. Kaip ir daugelis kitų automanų, šių automobilių nuotraukas mačiau skirtinguose portaluose, socialiniuose tinkluose. Net neįsivaizduojate kaip stipriai norėjosi savo darbų kolekciją papildyti šių automobilių nuotraukomis. Greičiausiai mano noras buvo toks didžiulis, jog sekmadienio vakarą automobilius prižiūrintys asmenys su manimi susisiekė ir užsakė šių dviejų gražuolių fotosesiją. Neslėpsiu - tai lygu didžiulės svajonės išsipildymui.
Šie automobiliai Lietuvoje labai ilgai neužsibus, ar ne? 
Lukas - Panašu, kad ne. Labai sunku prognozuoti pas ką ir kurioje šalyje jie atsidurs. Vis dėlto, šiems automobiliams lemta sugrįžti į Vakarų Europą.
Kokį įspūdį paliko „Alfa Romeo“?
Lukas - Labiausiai įsiminė du dalykai: eksterjero dizainas ir V8 variklio skambesys. Jis toks skardus ir nepabostantis. Kadangi tai „Alfa Romeo“ - išskirtinių ir dėmesį traukiančių detalių čia netrūksta. Atvėrus duris pasitinka dvi patogios oda padengtos sėdynės. Viduje vietos nėra labai daug, prabangos elementų taip pat - nedaug, tačiau atsižvelgiant į tai, jog „8C“ yra vairuotojo automobilis - jis puikus.
Lamborghini Countach (nuotr. Lukas Laurikietis)
O kaip gi „Lamborghini“?
Lukas - „Lamborghini Countach“ automobilį gyvai mačiau tik vieną kartą - kažkur greitkelyje, kuomet jis praskriejo pro šoną. Tai yra vienas iš tų automobilių į kuriuos galėčiau žiūrėti ir žiūrėti, visą dieną, visą savaitę. Negalėčiau pasakyti, jog „Countach“ išsiskiria įvairų, smulkių detalių gausa. Jo stiprioji pusė - masyvios, didelės ir aštrios kėbulo detalės. Tuo tarpu interjeras yra tikrų tikriausia laiko mašina, leidžianti sugrįžti į aštuntą dešimtmetį.
Įdomus faktas - per savo ilgą gyvenimą, būtent šis modelis yra nuvažiavęs tik 3485 kilometrus.
Fotografuoti šiuos automobilius turėtų būti vienas malonumas. Kurios detalės labiausiai įsiminė?
Lukas - Kadangi automobiliai nebuvo paruošti kelionėms tokiomis oro sąlygomis, automobilius valdžiusiam žmogui buvo pakankamai sunku su jais manevruoti įkalnėje, kur vyko fotosesija. „Alfa Romeo“ buvo su vasarinėmis padangomis, todėl tinkamai jį pastatyti slidžioje įkalnėje buvo sunku, jis vis slysdavo į šonus ar tiesiog žemyn. Tačiau vargais negalais pavyko įvažiuoti į įkalnę ir tinkamai automobilį įkomponuoti į kadrą. Tačiau sniegas fotosesijai suteikė daugiau teigiamų padarinių nei neigiamų. Balta aplinka derėjo daug labiau nei, būtų derėjusi ruda ir niūri aplinka be sniego. Sunkesnis uždavinys buvo fotografuoti baltąjį „Countach“, nes jis buvo lygiai toks pat baltas kaip sniegas. Tačiau pasirinkus tinkamas kompozicijas ir nuotraukų retušavimo stilių, jį pavyko išskirti iš aplinkos.
Automobilių fotosesiją planavote kruopščiai ar tiesiog sėdote į automobilį ir stojote ten, kur atrodė, jog „Alfa Romeo“ ir „Lamborghini“ puikiai įsilies į aplinką?
Lukas -Daugybės pasirinkimų aš neturėjau. Kadangi automobiliai neturėjo valstybinių numerių, juos reikėjo fotografuoti apylinkėse, kuriose yra šių dviejų automobilių garažas. Teko ieško įdomesnių kampų, jog užsklandoje nesimatytų priemiesčio vaizdų ir nuosavų namų.
Palaikykite Luką socialiniuose tinkluose „
Facebook“ ir „
Instagram“.

GALERIJA


Gražiausių automobilių nuotraukų rubriką stengiamės atnaujinti kiekvieną savaitę. Šioje rubrikoje norime parodyti Lietuvoje ir už jos ribų gyvenančių tautiečių darbus bei trumpai papasakoti kaip, kada ir kiek laiko prireikė įgyvendinti vieno ar net kelių automobilių fotosesiją.
Šį kartą „Gražiausių automobilių nuotraukų“ rubrikoje - labai greitai visų automanų dėmesį patraukę ratuočiai - tai itin reta „Alfa Romeo 8C“ ir automobilis - važinėjantis plakatas - „Lamborghini Countach“. Netikėtai į Lietuvą atvykę automobiliai sulaukė milžiniško susidomėjimo ir iškėlė dar daugiau klausimų.
Dabar atėjo metas pasižvalgyti į automobilių fotografo - Luko Laurikiečio nuotraukas, kuriose visu gražumu matyti abudu modeliai, dėl kurių lydosi kiekvienas automanas.
Alfa Romeo 8C Competizione (nuotr. Lukas Laurikietis)
Pradėkime nuo pradžių. Lukai, kaip tau pavyko prisivilioti šias egzotiškas būtybes?
Lukas - Atsakymas daugeliui bus netikėtas, bet šiuos automobilius fotografuoti man pasiūlė užsienyje veikianti aukcionų kompanija, o ne privatus asmuo. Kaip ir daugelis kitų automanų, šių automobilių nuotraukas mačiau skirtinguose portaluose, socialiniuose tinkluose. Net neįsivaizduojate kaip stipriai norėjosi savo darbų kolekciją papildyti šių automobilių nuotraukomis. Greičiausiai mano noras buvo toks didžiulis, jog sekmadienio vakarą automobilius prižiūrintys asmenys su manimi susisiekė ir užsakė šių dviejų gražuolių fotosesiją. Neslėpsiu - tai lygu didžiulės svajonės išsipildymui.
Šie automobiliai Lietuvoje labai ilgai neužsibus, ar ne? 
Lukas - Panašu, kad ne. Labai sunku prognozuoti pas ką ir kurioje šalyje jie atsidurs. Vis dėlto, šiems automobiliams lemta sugrįžti į Vakarų Europą.
Kokį įspūdį paliko „Alfa Romeo“?
Lukas - Labiausiai įsiminė du dalykai: eksterjero dizainas ir V8 variklio skambesys. Jis toks skardus ir nepabostantis. Kadangi tai „Alfa Romeo“ - išskirtinių ir dėmesį traukiančių detalių čia netrūksta. Atvėrus duris pasitinka dvi patogios oda padengtos sėdynės. Viduje vietos nėra labai daug, prabangos elementų taip pat - nedaug, tačiau atsižvelgiant į tai, jog „8C“ yra vairuotojo automobilis - jis puikus.
Lamborghini Countach (nuotr. Lukas Laurikietis)
O kaip gi „Lamborghini“?
Lukas - „Lamborghini Countach“ automobilį gyvai mačiau tik vieną kartą - kažkur greitkelyje, kuomet jis praskriejo pro šoną. Tai yra vienas iš tų automobilių į kuriuos galėčiau žiūrėti ir žiūrėti, visą dieną, visą savaitę. Negalėčiau pasakyti, jog „Countach“ išsiskiria įvairų, smulkių detalių gausa. Jo stiprioji pusė - masyvios, didelės ir aštrios kėbulo detalės. Tuo tarpu interjeras yra tikrų tikriausia laiko mašina, leidžianti sugrįžti į aštuntą dešimtmetį.
Įdomus faktas - per savo ilgą gyvenimą, būtent šis modelis yra nuvažiavęs tik 3485 kilometrus.
Fotografuoti šiuos automobilius turėtų būti vienas malonumas. Kurios detalės labiausiai įsiminė?
Lukas - Kadangi automobiliai nebuvo paruošti kelionėms tokiomis oro sąlygomis, automobilius valdžiusiam žmogui buvo pakankamai sunku su jais manevruoti įkalnėje, kur vyko fotosesija. „Alfa Romeo“ buvo su vasarinėmis padangomis, todėl tinkamai jį pastatyti slidžioje įkalnėje buvo sunku, jis vis slysdavo į šonus ar tiesiog žemyn. Tačiau vargais negalais pavyko įvažiuoti į įkalnę ir tinkamai automobilį įkomponuoti į kadrą. Tačiau sniegas fotosesijai suteikė daugiau teigiamų padarinių nei neigiamų. Balta aplinka derėjo daug labiau nei, būtų derėjusi ruda ir niūri aplinka be sniego. Sunkesnis uždavinys buvo fotografuoti baltąjį „Countach“, nes jis buvo lygiai toks pat baltas kaip sniegas. Tačiau pasirinkus tinkamas kompozicijas ir nuotraukų retušavimo stilių, jį pavyko išskirti iš aplinkos.
Automobilių fotosesiją planavote kruopščiai ar tiesiog sėdote į automobilį ir stojote ten, kur atrodė, jog „Alfa Romeo“ ir „Lamborghini“ puikiai įsilies į aplinką?
Lukas -Daugybės pasirinkimų aš neturėjau. Kadangi automobiliai neturėjo valstybinių numerių, juos reikėjo fotografuoti apylinkėse, kuriose yra šių dviejų automobilių garažas. Teko ieško įdomesnių kampų, jog užsklandoje nesimatytų priemiesčio vaizdų ir nuosavų namų.
Palaikykite Luką socialiniuose tinkluose „
Facebook“ ir „
Instagram“.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų