• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Loterijų organizatoriai: lietuviai loterijas laiko savotiška savišalpos kasa

Išdalyti milijonai nepadeda parduoti daugiau bilietų

Per trumpą laiką antras lietuvis „Vikingų loto“ laimėjo didįjį prizą. Balandžio 1-ąją paaiškėjo, jog 420 tūkst. Lt minėtoje loterijoje laimėjo pensininkė iš Jurbarko. O vasarį autobuso vairuotojas iš Kauno laimėjo milijoną. Rodos, tokie paviešinti laimėjimai turėtų paskatinti lietuvius dažniau bandyti laimę loterijose ir tikėti galima sėkme, tačiau bilietų pardavimai rodo ką kita.

Per trumpą laiką antras lietuvis „Vikingų loto“ laimėjo didįjį prizą. Balandžio 1-ąją paaiškėjo, jog 420 tūkst. Lt minėtoje loterijoje laimėjo pensininkė iš Jurbarko. O vasarį autobuso vairuotojas iš Kauno laimėjo milijoną. Rodos, tokie paviešinti laimėjimai turėtų paskatinti lietuvius dažniau bandyti laimę loterijose ir tikėti galima sėkme, tačiau bilietų pardavimai rodo ką kita.

REKLAMA

Įmonės „Olifėja“ marketingo ir pardavimų direktorė Laima Skeivienė teigia, kad iš apklausų metu užfiksuotų pasisakymų matyti, jog lietuviai (ypač vyresnio amžiaus) loterijas laiko savotiška savišalpos kasa. „Žmonės aiškiai supranta, kad prizai – ne loterijos organizatorių pinigai, o jų pačių suneštos santaupos. Natūralu, kad jie nori kuo daugiau ir tiksliau žinoti, kam atiteko jų pinigai“, – paaiškina L.Skeivienė.

Moteris nurodo, kad šiam žmonių poreikiui patenkinti ir skaidrumui užtikrinti stengiamasi viešai visiems prieinamame loterijų interneto puslapyje aprašyti kiekvieno didesnio prizo likimą.

REKLAMA
REKLAMA

Ar pasakojimai apie milijoninius laimėjimus sukelia didesnę pirkimo bangą? „Spręskite patys: kai prieš du mėnesius pristatėmė kauniečių šeimą, kuri „Vikingų loto“ laimėjo milijoną, pardavimų pokytis kitą savaitę ir visą mėnesį po to buvo atitinkamai -13 proc. ir -12 proc. Kai praėjusią savaitę pristatėme moterį, kuri „Vikingų loto“ su norvegu, suomiu ir dviem danais pasidalijo 2 milijonus 100 tūkstančių litų, savaitinis pardavimų pokytis buvo -1 proc.“, – patikina L.Skeivienė.

REKLAMA

„Olifėjos“ marketingo ir pardavimų direktorė teigia, kad apie didelius, ypač teigiamus, pokyčius po laimėjimo paskelbimo kalbėti neverta, bet ilgalaikis pastovus informacijos teikimas kuria pasitikėjimą loterijos organizatoriais. Loterijų verslui tai ne mažiau svarbu nei bankams.

Paklausta, kaip sekėsi loterijų verslui ekonominės krizės metu ir jai pasibaigus, L.Skeivienė apibendrina, jog tuo metu bilietų pardavimai augo, tačiau tai buvo susiję tik su dviejų naujų tarptautinių produktų „Vikingų loto“ ir „Eurojacpot“ įdiegimu. Produktai buvo skirti netradicinei vartotojų grupei, kurie „Nielsen“ tyrimų ataskaitose įvardijami kaip „mažiau jautrūs kainai“ ir „nejautrūs kainai“, todėl bendra parduodamų bilietų suma didėjo. O tradicinių loterijų produktų, tokių kaip „Teleloto“, pardavimai keliolika procentų sumažėjo.

L.Skeivienė pasakoja, kad po minėtų terminalinių produktų įvedimo nusistovėjęs pardavimų lygis pernai augo jau tik 3 procentais. Tačiau dviženkliais skaičiais auga naujos momentinės loterijos „Perlas“ pardavimo apimtys. Tai anglų bendrovės „Scientific Games“ licencijuoti produktai, kuriuos ji kuria ir tiekia visai Europos rinkai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų