REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nelegalių migrantų krizė Europoje dirbti trukdo ir vežėjams. Žiniasklaida rašo, kad grėsmių dėl į sunkvežimius besiveržiančių migrantų gausu: nuo transporto priemones sulaikymo ir baudų iki visiškai sunaikinto krovinio, todėl transporto įmonės priverstos papildomai investuoti.

Nelegalių migrantų krizė Europoje dirbti trukdo ir vežėjams. Žiniasklaida rašo, kad grėsmių dėl į sunkvežimius besiveržiančių migrantų gausu: nuo transporto priemones sulaikymo ir baudų iki visiškai sunaikinto krovinio, todėl transporto įmonės priverstos papildomai investuoti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Krovinių gabenimo ir ekspedijavimo įmonės „Baltic Transline“ logistikos vadovas Donatas Niekus sakė, kad saugumo instrukcijos vairuotojams pakartojamos prieš kiekvieną kelionę. Vienas saugumo reikalavimų - draudimas stoti iki Kalė uosto likus 300 kilometrų.

Kalė uoste „Baltic Transline“ vilkikus tikrina pasamdyta privati prancūzų saugos tarnyba - tik paskui keliamasi į Didžiąją Britaniją. „Baltic Transline“ atstovo teigimu, paslauga atsieina nepigiai, bet išvengiama rizikos prarasti visą krovinį ir gauti baudų: „Jei išsilaipinus Didžiojoje Britanijoje vilkike randamas nelegalas, sulaikomas ne tik krovinys ir transporto priemonė. Jeigu vežami maisto produktai, utilizuojamas visas krovinys - nesvarbu, kiek krovinio yra tiesiogiai paliesta, sugadinta“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų