
Šildo greičiausiai, tačiau ribotą plotą
Vairaračių šildymo rungtį laimėjo „Mazda CX-30“, kurioje pagrindinis piloto darbo įrankis per dvi minutes įkaito iki 36,1 laipsnio. Beje, „Mazda“, kaip ir „Lexus RX“ bei „Range Rover Evoque“, vairą šildė tik tose vietose, kur rekomenduojama laikyti rankas. Antrą geriausią rezultatą fiksavo „BMW 330i“ – 33,3 laipsniai. Įdomu, kad šiame modelyje nebuvo šildomų sėdynių. Trečią aukščiausią temperatūrą pademonstravo „Range Rover Evoque“. Mažiausiai – iki 15,1 laipsnio – per 120 sekundžių sušilo „Mercedes-Benz GLE“ vairaratis.
Kiek svarbūs šie rodikliai? Vienareikšmiško atsakymo nėra, nes gydytojai rekomenduoja šildomų sėdynių malonumų „neperdozuoti“. Nors ši komforto sistema leidžia net ir spaudžiant tikram speigui vairuoti nevilkint storų, judesius varžančių drabužių bei gintis nuo kai kurių ligų (teigiamas fizioterapinis poveikis pastebimas skundžiantis tarpšonkauline neuralgija, radikulito skausmais, artroze), tačiau pernelyg kaitinant sėdynę vyrams gali sumažėti vaisingumas. Perkaitimų itin saugotis reiktų esat vėžiniams susirgimams. Staigus atšalimas, palikus automobilį, gali išprovokuoti daugybę ligų, pradedant peršalimu, baigiant stipriu radikulito priepuoliu. Taip pat reiktų turėti galvoje, kad vaikai iki trejų metų yra ypač jautrūs šilumos smūgiui.

BMW 3 vairas

Kia XCeed nugara

Range Rover Evoque vairas

Suzuki Vitara nugara

Škoda Kamiq nugara

Toyota RAV4 sėdimoji dalis

Volkswagen T-Cross sėdimoji dalis

Volvo S60 sėdimoji dalis


