REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
3
Eilė prie registratūros poliklinikoje (nuotr. skaitytojo)

Ilgas eiles prie gydytojų kabinetų puikiai prisimena ne vienas. Visgi, kiek mažiau yra stovėjusių eilėse prie registratūros, norint vien gauti talonėlį ar užsiregistruoti į konsultaciją. Anaiptol, pacientai vos švintant į eiles rikiuojasi regionų poliklinikose.

3

Ilgas eiles prie gydytojų kabinetų puikiai prisimena ne vienas. Visgi, kiek mažiau yra stovėjusių eilėse prie registratūros, norint vien gauti talonėlį ar užsiregistruoti į konsultaciją. Anaiptol, pacientai vos švintant į eiles rikiuojasi regionų poliklinikose.

REKLAMA

Portalui tv3.lt laišką su nuotrauka atsiuntusi skaitytoja rašė, kad toks vaizdas ją pasitiko sergančią, atėjusią užsiregistruoti pas gydytojus Molėtų ligoninės Konsultacijų poliklinikoje.

Dirbantiems sirgti negalima?

Būtent tokiomis mintimis dalinosi ir kiti į moters žinutę socialiniame tinkle sureagavę kiti molėtiškiai. Laišką portalui atsiuntusi moteris rašė: „Štai Molėtų ligoninės poliklinikoje eilė 7.15 val. Ir kada reikia ateiti, 5 val. ryto, kad būtum pirmas? Išankstinių talonų neduoda. Gal nori, kad žmonės daugiau pabendrautų ir iš vis, ar dirbančiam įmanoma prieiti?“, - rašė ji.

Kiti pacientai komentaruose dalinosi panašia patirtimi, esą, ne vienas ir atėjo nuo 5 val., nors registratūra darbą pradeda tik 7 val. ryto. Žmonės aiškino nesuprantą, kaip šiuolaikinė ligoninė neturi veikiančios registracijos sistemos, kuri leistų registruotis internetu, taip taupant žmonių laiką.

REKLAMA
REKLAMA

Žmonės piktinosi, neva laukti nereikėtų, jei žmonės dažniau mokamas paslaugas rinktųsi, o ne lauktų jiems priklausančių nemokamų.

Ligoninės direktorius atskleidė priežastį

Portalo tv3.lt kalbintas Molėtų ligoninės direktorius Vaidotas Grigas sakė, kad situacija su pacientų eilėmis matomomis nuotraukoje, esą, nėra įprasta ir kasdienė. Visgi, jis šią problemą taip pat žino, tačiau sprendimo jai neturi.

REKLAMA

„Didžiausia problema pas kardiologus registruojantis, tada eilės didelės, laukia ir gyvose ir skambina. Visgi, šiuo atveju eilės susidarė dėl to, kad serga viena registratorė. Dar kartais susidaro kuomet iš anksto labai žmonės nori užsirašyti. Bet taip yra ne kasdien“, - sakė V. Grigas.

Visgi, jis negalėjo pasakyti, kada situacija pasikeis. Juolab, nurodė, kad kol kas internetu nėra galimybės registruotis, todėl žmonės tiesiog priversti laukti eilėse.

Negi tai reiškia, kad pacientams beliko vienintelė galimybė - skųstis ministerijai? Nors būtent elektroninė sistema turėjo išspręsti šią problemą ir rikiavimąsi į eiles vos prašvitus. Galbūt regionų tai nepasiekė ir žmonės tiesiog įprato ir prisitaikė.

REKLAMA
REKLAMA

SAM skundų sulaukia

Sveikatos apsaugos ministerija nurodė, kad praėjusiais metais ministerija gavo 56 žmonių skundus dėl eilių pas gydytojus, tačiau iki šiol SAM nėra gavusi skundų dėl eilių prie gydymo įstaigų registratūrų.

SAM atstovai tikinai, kad eilės prie registratūros, dažniausiai susidaro dėl pacientų noro registruotis pas konkretų gydytoją gyvai. O tokia tendencija vyrauja mažesniuose miestuose ir miesteliuose. Anaiptol, bent kaip tikina molėtiškiai ir pats ligoninės vadovas, situaciją blogina tai, kad nėra galimybės internetu registruotis.

SAM primena, kad išankstinė pacientų registracija vyksta paciento kreipimosi metu, nepriklausomai nuo kreipimosi būdo – atvykus į gydymo įtaigos registratūrą, telefonu, ar elektroninėmis registracijos priemonėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų