• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Prekybos tinklas „Lidl“ nuo pat veiklos pradžios Lietuvoje laikosi aiškios strategijos – siūlyti kokybiškus produktus už žemą kainą kasdien. Šį tikslą padeda įgyvendinti privatūs prekių ženklai, kurių produktai sudaro net 90 proc. viso prekybos tinklo asortimento. Tuo metu specialūs pasiūlymai leidžia pirkėjams atrasti naujų skonių ar įsigyti išskirtinių prekių dar palankesnėmis kainomis.

Prekybos tinklas „Lidl“ nuo pat veiklos pradžios Lietuvoje laikosi aiškios strategijos – siūlyti kokybiškus produktus už žemą kainą kasdien. Šį tikslą padeda įgyvendinti privatūs prekių ženklai, kurių produktai sudaro net 90 proc. viso prekybos tinklo asortimento. Tuo metu specialūs pasiūlymai leidžia pirkėjams atrasti naujų skonių ar įsigyti išskirtinių prekių dar palankesnėmis kainomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvoje vis dar dažnai taikoma praktika taikyti aukštas reguliarias kainas, vėliau pasiūlant dideles nuolaidas. Toks principas riboja pirkėjų pasirinkimo galimybes ir primygtinai perša pirkti tik tuos produktus, kuriems tuo metu taikomos akcijos. „Lidl“ klientams laukti nuolaidų nereikia – žemas kainas parduotuvėse jie randa kiekvieną dieną. O specialūs pasiūlymai yra puiki papildoma galimybė savo pirkinių krepšelį papildyti naujomis ar iki šiol nebandytoms prekėmis“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

REKLAMA

Žemų kainų prekybos tinklo veiklos modelis lemia klientams jau atrinkta kokybiškų ir pamėgtų prekių asortimentą. Tuo pačiu lemia mažesnes kainas, o privačius prekės ženklų produktai, yra vienas svarbiausių veiklos elementų. „Lidl“ reikšmingai prisidėjo prie privačių prekės ženklų išpopuliarėjimo Lietuvoje, lygiai taip populiarūs jie yra ir tokiose šalyse kaip Šveicarija, Belgija ar Vokietija.

REKLAMA
REKLAMA

„Galutinė kaina pirkėjui – labai svarbi, tačiau svarbu ir tai, kas slypi už jos. „Lidl“ šeimos prekės ženklų produktai  kainuoja mažiau todėl, kad klientams nebereikia mokėti už jų reklamą, pakuotę ar kitaip išgarsintą vardą. Daugelis „Lidl“ privačių prekės ženklų produktų yra gaminami tose pačiose gamyklose Lietuvoje ar užsienyje, kaip ir žinomų tarptautinių prekės ženklų, todėl gali būti tokios pačios ar itin panašios sudėties“, – teigia A. Bubnelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kampanija, skirta priminti misiją

Siekdamas priminti pirkėjams apie pagrindinę „Lidl“ kaip žemų kainų prekybos tinklo misiją – kasdien siūlyti aukštos kokybės produktus už prieinamas kainas – prekybos tinklas šią savaitę pradėjo kampaniją „Pabusk! „Lidl“ Pigu kasdien ir be nuolaidų“.

REKLAMA

„Šia kampanija norime pirkėjams priminti savo misiją – užtikrinti konkurencingą kainos ir kokybės santykį kiekvieną dieną. Ji yra tęstinė „Lidl“ šmaikščios įvaizdžio kampanijos „Legenda apie aukštą kokybę ir žemą kainą“ dalis, todėl čia netrūksta humoro ir smagių netikėtumų“, – akcentuoja „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.

REKLAMA

Kampanija „Pabusk! „Lidl“ Pigu kasdien ir be nuolaidų“ vienu metu vyksta visose Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Jos reklamas galima išvysti televizijos ekranuose, internete, lauko stenduose, prekybos tinklo parduotuvėse bei išgirsti radijuje . Kampanijos vaizdo klipą galite peržiūrėti čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Griežtai atrinkti tiekėjai ir pažangi kokybės kontrolė

A. Bubnelis primena, kad žemesnę privačių prekės ženklų produktų kainą didele dalimi lemia ne tik tai, kad prekybos tinklui nereikia skirti papildomų išlaidų rinkodarai, bet ir tai, kad dalis šių produktų užsakoma dideliais kiekiais tūkstančiams „Lidl“ parduotuvių įvairiose šalyse. Dėl šios priežasties vieno produkto savikaina yra mažesnė, todėl pirkėjams siūloma itin patraukli kaina, tuo pačiu užtikrinama aukšta kokybė.

REKLAMA

„Keliame aukštus reikalavimus gamintojams ir tiekėjams Lietuvoje ir užsienyje. Kiekvienas jų privalo atitikti griežtus tarptautinius kokybės standartus, tokius kaip Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos konsorciumo (BRC) ar pripažintos sertifikavimo įstaigos „International Featured Standard“ (IFS) reikalavimus. Šių sertifikatų laikymasis užtikrina, kad tiekėjai gamybos procesus vykdytų pagal aukščiausius kokybės ir saugumo principus“, – akcentuoja „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.

REKLAMA

Aukštą kokybę užtikrina ir griežtas „Lidl“ privačių prekės ženklų tikrinimas, atliekamas tiek įmonės viduje, tiek užsakant tyrimus nepriklausomose akredituotose laboratorijose. Jų metu tiriamos gaminių maistinių vertės, nepageidaujamų medžiagų likučiai, analizuojamos sudedamosios dalys. Vertinama, ar produktus yra saugus, ar atitinka numatytą receptūrą ir kitus keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, „Lidl“ mėsos, žuvies bei pieno produktai yra vieninteliai Lietuvoje, turintys pasaulinių kokybės tyrimų lyderių „Eurofins“ suteikiamą kokybės ženklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lidl“ aukštos kokybės prekių už žemą kainą galima įsigyti 81 parduotuvėje 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.

Straipsnį parengė: „LIDL“.

REKLAMA
net juokas ima is tokios pagirunu reklamos
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų