REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lėšas „drąsios šalies“ įvaizdžiui kurti neracionaliai naudojo greičiausiai ne tik buvęs Vyriausybės kancleris Valdemaras Sarapinas, bet ir kai kurie Vyriausybės Komunikacijos departamento darbuotojai.

REKLAMA
REKLAMA

„Matyt, bus tam tikri sprendimai. Dar šiandien negaliu pasakyti. (...) Yra niuansų, reikia aiškintis, ir juridinių... Bet mes, aišku, matome, kad yra atskirų asmenų atsakomybė už tą projektą“, - pirmadienį žurnalistams sakė Vyriausybės kancleris Deividas Matulionis, patvirtinęs, kad jo paminėti asmenys dirba Komunikacijos departamente.

REKLAMA

Kovo pabaigoje kancleriui pateiktos vidaus audito išvados parodė, kad lėšos, skirtos „drąsios šalies“ įvaizdžiui kurti, panaudotos neracionaliai.

Pasak D.Matulionio, auditoriams užkliuvo tai, kad iš pradžių pasirinktas vienas projekto vykdytojas - „Europos namai“, bet vėliau darbus atliko kitas - reklamos agentūra „Not Perfect/Y&R“, taip pat per didelė programos kaina.

Sprendimus dėl neracionaliais pripažintų projektų priėmė D.Matulionio pirmtakas Valdemaras Sarapinas. Šis kancleriu nebedirba, tad jo už tai nubausti nebegalima. Dabartinis kancleris praėjusią savaitę BNS žadėjo aiškintis, ar galima nustatyti atsakinguosius už neracionalų lėšų naudojimą.

REKLAMA
REKLAMA

Pati programa „Lietuva - drąsi šalis“ pradėta prieš metus tuometės Vyriausybės, vadovaujamos socialdemokrato Gedimino Kirkilo, iniciatyva. Tačiau naujai valdžiai raginant „veržtis diržus“, per krizę programą nuspręsta nutraukti - nuo vasario nebepasirašomos naujos sutartys, nutraukiami projektai. Tai esą padės Vyriausybės kanceliarijai šiemet sutaupyti per 1,7 mln. litų.

Kol programa dar buvo vykdoma - pernai birželį tuometinio kanclerio V.Sarapino vadovauta Vyriausybės kanceliarija, pasišovusi išmokyti valstybės institucijų atstovus vienu balsu kalbėti apie „drąsios“ Lietuvos įvaizdį, užsakė knygeles „Lietuvos įvaizdžio knyga. Praktinis vadovas“, kurių vienos kaina siekia 700 litų.

Brošiūros turinio, nedidelio formato, prabangios poligrafinės kokybės, siuvinėtais viršeliais knygelę parengė viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi reklamos agentūra „Not Perfect/Y&R“. Visas 100 egz. tiražas mokesčių mokėtojams atsiėjo 70 tūkst. litų: 52 tūkst. litų - už kūrybinius darbus (turinį, dizainą) ir 17 tūkst. - už gamybą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų