• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar įsivaizduojate automobilių industrija be tokių gamintojų, kaip „Peugeot", „Citroen", „Renault", „Lancia", „MG", „Jaguar", „Alfa Romeo"? Visi šie ir dar daugelis kitų gamintojų visada buvo tie, kurie eksperimentavo ir tiesdavo naujus kelius visai automobilių industrijai į ateitį.
Bene vienu didžiausių eksperimentų tapo prieš daugiau negu 10 metų pristatytas „Renault Avantime”. 2001 metais pristatytas automobilis tiesiog šokiravo pasaulį savo linijomis ir nebūdinga paskirtimi. Tuo metu buvęs vyriausiasis „Renault' dizaineris Patrick Le Quément teigė, jog kompanija norėjo žengti į prabangesnių automobilių segmentą su trenksmu. O ir 2001 metais būti kitokiems reikėjau daug daugiau ryžto negu šiandien.


Pagrindinė šio modelio mintis buvo sujungti geriausias vienatūrio ir keturviečio kupė savybes. Taip kompanija pasiskolino „Espace” platformą ir sukūrė automobilį, kuris 2001 metais patekęs į serijinę gamybą, tiesiog užgniaužė kvapą. Nors tuo stebėtis nereikėtų, nes to „Renault" ir norėjo. Tais pačiais metais į keistuolių gretas šalia „Avantime” gretas stojo „Vel Satis”, bet apie šį modelį reikėtų kalbėti atskirai.


Nors automobilis ir atrodė futuristiškai, bet automobilio pardavimai buvo daug daugiau negu tragiški. Po dviejų metų gamybos „Renault" nusprendė, jog neapsimoka šio automobilio gaminti ir nutraukė gamybą 2003 metais. Prie to, taip pat prisidėjo ir „Matra", kuri sukūrė ir gamino „Avantime" savo gamyklose. Dėl itin nesėkmingų pardavimų, kompanija tiesiog bankrutavo, tačiau nors automobilis ir buvo išimtas iš serijinės gamybos,  daugelis dizaino elementų nukeliavo kuriant naujos kartos „Megane” hečbeką.


„Megane” atkartojo daugelį futuristinių dizaino elementų atkeliavusių iš „Avantime”. „Renault" baiminosi, jog ir šis bandymas būti drąsiems nepasiteisins, tačiau visų nuostabai, „Megane" buvo vienas sėkmingiausių „Renault" modelių kompaktiškų hečbekų segmente.
Per savo trumpą karjerą, “Avantime” surado 8,450 pirkėjų, o toje pačioje duobėje buvęs “Vel Satis” nuo savo giminaičio neatsiliko taip pat. Ir tai puikiai atsispindi naudotų automobilių rinkoje, kurioje surasti vertą dėmesio “Avantime” labai sunku. Pavyzdžiui atsivertus vieną populiarų skelbimų puslapį, Lietuvoje buvo parduodami vos du “Avantime” automobiliai.


Nors nuo “Avantime” debiuto praėjo daugiau negu 10 metų, Renault reikėtų pagirti už drąsą, ryžtą ir eksperimentus, nes automobilių entuziastai ir gyvena dėl tokių automobilių, kaip šis “Avantime”. Aišku jis nėra kiekvieno skoniui, tačiau taip ir turi būti. Kiekvienas automobilis turi surasti savo pirkėją ir nesvarbu ar tai būtų Lada, BMW, Fiat ar tas pats Renault.
Jeigu esate vienas iš tų žmonių, kurie nori išsiskirti, rekomenduojame paieškoti “Avantime”. Kabiname šį automobilį ant garbės lentos.

Ar įsivaizduojate automobilių industrija be tokių gamintojų, kaip „Peugeot", „Citroen", „Renault", „Lancia", „MG", „Jaguar", „Alfa Romeo"? Visi šie ir dar daugelis kitų gamintojų visada buvo tie, kurie eksperimentavo ir tiesdavo naujus kelius visai automobilių industrijai į ateitį.
Bene vienu didžiausių eksperimentų tapo prieš daugiau negu 10 metų pristatytas „Renault Avantime”. 2001 metais pristatytas automobilis tiesiog šokiravo pasaulį savo linijomis ir nebūdinga paskirtimi. Tuo metu buvęs vyriausiasis „Renault' dizaineris Patrick Le Quément teigė, jog kompanija norėjo žengti į prabangesnių automobilių segmentą su trenksmu. O ir 2001 metais būti kitokiems reikėjau daug daugiau ryžto negu šiandien.


Pagrindinė šio modelio mintis buvo sujungti geriausias vienatūrio ir keturviečio kupė savybes. Taip kompanija pasiskolino „Espace” platformą ir sukūrė automobilį, kuris 2001 metais patekęs į serijinę gamybą, tiesiog užgniaužė kvapą. Nors tuo stebėtis nereikėtų, nes to „Renault" ir norėjo. Tais pačiais metais į keistuolių gretas šalia „Avantime” gretas stojo „Vel Satis”, bet apie šį modelį reikėtų kalbėti atskirai.


Nors automobilis ir atrodė futuristiškai, bet automobilio pardavimai buvo daug daugiau negu tragiški. Po dviejų metų gamybos „Renault" nusprendė, jog neapsimoka šio automobilio gaminti ir nutraukė gamybą 2003 metais. Prie to, taip pat prisidėjo ir „Matra", kuri sukūrė ir gamino „Avantime" savo gamyklose. Dėl itin nesėkmingų pardavimų, kompanija tiesiog bankrutavo, tačiau nors automobilis ir buvo išimtas iš serijinės gamybos,  daugelis dizaino elementų nukeliavo kuriant naujos kartos „Megane” hečbeką.


„Megane” atkartojo daugelį futuristinių dizaino elementų atkeliavusių iš „Avantime”. „Renault" baiminosi, jog ir šis bandymas būti drąsiems nepasiteisins, tačiau visų nuostabai, „Megane" buvo vienas sėkmingiausių „Renault" modelių kompaktiškų hečbekų segmente.
Per savo trumpą karjerą, “Avantime” surado 8,450 pirkėjų, o toje pačioje duobėje buvęs “Vel Satis” nuo savo giminaičio neatsiliko taip pat. Ir tai puikiai atsispindi naudotų automobilių rinkoje, kurioje surasti vertą dėmesio “Avantime” labai sunku. Pavyzdžiui atsivertus vieną populiarų skelbimų puslapį, Lietuvoje buvo parduodami vos du “Avantime” automobiliai.


Nors nuo “Avantime” debiuto praėjo daugiau negu 10 metų, Renault reikėtų pagirti už drąsą, ryžtą ir eksperimentus, nes automobilių entuziastai ir gyvena dėl tokių automobilių, kaip šis “Avantime”. Aišku jis nėra kiekvieno skoniui, tačiau taip ir turi būti. Kiekvienas automobilis turi surasti savo pirkėją ir nesvarbu ar tai būtų Lada, BMW, Fiat ar tas pats Renault.
Jeigu esate vienas iš tų žmonių, kurie nori išsiskirti, rekomenduojame paieškoti “Avantime”. Kabiname šį automobilį ant garbės lentos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų