REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
26
Laura Vagonė ir Arnoldas Remeika (nuotr. Organizatorių)

Mados industrijos ekspertas Arnoldas Remeika, bendradarbiaudamas su neformalaus ugdymo mados mokykla „Vilnius Fashion Hub“ ir Kazimiero Simonavičiaus universitetu (KSU), sukūrė mados komunikacijos švietimo programą – skirtą mados prekės ženklų kūrėjams.

26

Mados industrijos ekspertas Arnoldas Remeika, bendradarbiaudamas su neformalaus ugdymo mados mokykla „Vilnius Fashion Hub“ ir Kazimiero Simonavičiaus universitetu (KSU), sukūrė mados komunikacijos švietimo programą – skirtą mados prekės ženklų kūrėjams.

REKLAMA

Jau spalį prasidėsianti programa leis kūrėjams ar svarstantiems apie savo mados prekės ženklą, geriau suvokti efektyvios komunikacijos principus ir jų taikymą mados versle, rašoma pranešime spaudai.

„Ši programa yra puiki pradžia tiems, kurie nori gauti koncentruotų žinių apie tai, kaip išvystyti mados prekės ženklą nuo pradinės idėjos iki produkto pardavimo fakto, kaip kurti palankų savo prekės ženklo įvaizdį ir didinti jo ekonominę vertę“, – mėnesio trukmės paskaitų ciklą pristato Arnoldas, platesnei auditorijai žinomas kaip projekto „Bomberis“ autorius.

Mados komunikacijos kursai, vyksiantys KSU auditorijose Vilniuje, yra subalansuoti kaip pradžiamokslis tiems, kurie jau dirba mados versle ir galbūt patiria konkrečių sunkumų komunikacijos, strategijos ar pardavimų srityje, taip pat tiems, kurie tik planuoja savo karjerą mados pramonėje kaip prekės ženklų vadybininkai.

REKLAMA
REKLAMA

„Vilnius Fashion Hub“ įkūrėja ir vadovė Laura Vagonė džiaugiasi nuolat augančiu besidominčiųjų mados industrija žmonių skaičiumi ir tokių mokymo programų poreikiu. „Įkūrus mados mokyklą per trejus metus mūsų paskaitose jau dalyvavo beveik keturi šimtai žmonių, nors esame neformalaus ugdymo organizacija, todėl dabar stipriname savo bazę, pasitelkiame kompetentingus partnerius ir sieksime patenkinti visų besidominčiųjų mados verslu poreikius“, – teigia Laura.

Mados komunikacijos kursai yra pirmasis, bet ne paskutinis L. Vagonės ir A. Remeikos projektas šį sezoną. Apjungę jėgas, mados senbuviai pasiūlys edukacinių renginių ne tik mados verslo pradedantiesiems, bet ir pažengusiems – jau lapkričio 22 d. į Vilnių iš Niujorko atskris ir praktinį seminarą Lietuvos dizaineriams ir mados prekės ženklams bei jų komandų nariams surengs žinoma mados specialistė Ina Bartkus. 27-erių metų patirtį mados versle turinčios I. Bartkus darbinėje biografijoje – gamybos vadovės pareigos tokiuose garsiuose JAV mados prekės ženkluose kaip "Public School" bei "Rag&Bone".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų