REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos aukštosios mokyklos ieško būdų, kaip nuo rudens prisitraukti naujų studentų  vienos kuria reklaminius filmukus internete, kitos ieško dar originalesnių būdų pritraukti studentus. Viena iš aukštųjų mokyklų, „Vilnius Tech“, provokuojančiu užrašu socialiniuose tinkluose sukėlė audrą dėl Kaune pastatytos reklamos ir sulaukė Kauno technologijų universiteto atstovų atsako.

Lietuvos aukštosios mokyklos ieško būdų, kaip nuo rudens prisitraukti naujų studentų  vienos kuria reklaminius filmukus internete, kitos ieško dar originalesnių būdų pritraukti studentus. Viena iš aukštųjų mokyklų, „Vilnius Tech“, provokuojančiu užrašu socialiniuose tinkluose sukėlė audrą dėl Kaune pastatytos reklamos ir sulaukė Kauno technologijų universiteto atstovų atsako.

REKLAMA

„Vilnius Tech“ reklaminis stendas „Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“ sukėlė įvairių reakcijų viešojoje erdvėje – vieni gyrė už žaismingumą ir drąsą, kiti sakė, kad universitetui tokia reklama tik gadina įvaizdį ir klausė, ar nieko be miesto daugiau „Vilnius Tech“ pasiūlyti negali.

Antradienį prie kiekvieno reklaminio stendo buvo pastatyti ženklai su užrašu „TAIP“.

KTU atstovai komentuoja, kad jie jautė pareigą „atsakyti į kolegų užduotą klausimą“, todėl tokius KTU atstovai pastatė prie visų „Vilniaus Tech“ pastatų reklaminių stendų Kauno mieste.

REKLAMA
REKLAMA

Į „Vilnius Tech“ reklamą sureagavo ir Vytauto Didžiojo universitetas. Universiteto „Facebook“ puslapyje buvo paskelbtas įrašas, kuriame rašoma: „Rinktis studijas, o ne miestą. Mąstyti plačiau“.„Facebook“ puslapyje buvo paskelbtas įrašas, kuriame rašoma: „Rinktis studijas, o ne miestą. Mąstyti plačiau“.

REKLAMA

Paskelbtame įraše publikuotos nuotraukos, kuriose pozuoja studentai laikydami plakatus su užrašais „Aš esu ten, kur noriu būti!“.

Pastatė provokuojantį reklaminį stendą

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad prie  Kauno technologijų universiteto (KTU) pastatytas „Vilnius Tech“ reklaminis stendas „Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“ socialiniuose tinkluose sukėlė pasipiktinimo reakcijų.

KTU Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas, politologas Ainius Lašas pirmadienį šia žinia pasidalinęs savo „Facebook“ paskyroje rašė: „Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: „VGTU – we suck, but Vilnius is lovely!“.

REKLAMA
REKLAMA

Po politologo pasidalinta reklamine žinute komentatoriai dvejopos nuomonės, vieniems ši reklama „neskani“, neprofesionali, o konkurenciją tarp universitetų vadina juokinga. Kitiems ši žinutė pasirodė žaisminga ir gera.

Tiesa, komentatoriai atkreipia dėmesį ir į netaisyklingai parašyta teiginį „keturis metus“ vietoje „ketverius“: „Tiktų ir tokia reklama: Ar tikrai nori keturis metus mokytis ten, kur nemoka taisyklingai rašyti?“, – rašo komentatoriai.

Susisiekus su A. Lašu, jis sako, kad ši reklama jam sukelia skeptišką šypseną ir tokiomis provokacijomis jam primena „kaimo reikalus“. „Akivaizdu, kad tokiu būdu yra provokuojama, bandoma kažkokiu būdu sukelti reakciją ir ne paslaptis, kad VGTU traktuoja KTU kaip savo pagrindinį konkurentą Lietuvoje. Tik klausimas, ar tai parodo universitetines pridėtines vertes, gal atvirkščiai – nėra ką parodyti, tik pakalbėti, kad Kaunas nėra labai gera alternatyva Vilniui“, –  svarsto jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renkasi drąsesnį kelią

„Vilniaus Tech“ viešosios komunikacijos direkcijos vadovė Ilma Cikanaitė komentuoja, kad tokiu reklama norima pasirinkti drąsesnį kelią ir atkreipti jaunų žmonių dėmesį ir nenorima parodyti, kad vienas ar kitas miestas yra blogesnis, tačiau pati išskiria Kauną.

„Mes kreipiamės į jauną žmogų su retoriniu klausimu, kur jis nori praleisti savo laiką, kur jis nori praleisti savo ateitį. Nori jį sudominti atkreipti dėmesį, kad jis susimąstytų ir kurtų savo ateitį mūsų universitete. Mes tą reklaminę kampaniją išdėstėme visoje Lietuvoje, ne tik Kaune. Aišku, ji kažkiek adaptuota ir Kaunui, bet pačios reklaminės žinutės yra padėtos ten, kur orientuojasi jaunimas“, – sako I. Cikanaitė.

„Vilnius Tech“ universitetas taip pat turi išplatinęs reklamų, kuriose rašoma: „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį?; „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“ ir kt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų