REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rudenį pasipylė kelių remontai. Daugybę kelių apribojo kelininkų ženklai ir sunkiasvoriai automobiliai. Iš šono žiūrint visai neatrodo, kad tam, jog šie vyrai dirbtų būtent čia ir būtent tai, ką dirba, vyksta įnirtinga kova primenanti mafijos kronikas.

Rudenį pasipylė kelių remontai. Daugybę kelių apribojo kelininkų ženklai ir sunkiasvoriai automobiliai. Iš šono žiūrint visai neatrodo, kad tam, jog šie vyrai dirbtų būtent čia ir būtent tai, ką dirba, vyksta įnirtinga kova primenanti mafijos kronikas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Anksčiau tai buvo viskas daroma nesofistikuotai. Elementariausiais būdais. Užkeliami kokie nors kvalifikacijos reikalavimai, kurie taip pakankamai akivaizdžiai galėjai matyt ir nuspręst matematiniu skaičiavimu, kad yra pritaikyta vienam tiekėjui. Tuo tarpu dabar yra viskas daroma žymiai kompleksiškiau ir žymiai sudėtingiau“, - aiškina advokatė Laura Ziferman.

REKLAMA

Štai vienas kelių inžinierius specialistas netikėtai sulaukė svečio. Nepažįstamojo. Kuris apie jį ir jo šeimą ir vaikus žinojo beveik viską. Po susitikimo su nepažįstamuoju, Donatas Stakvilevičius nebenorėjo turėti jokių reikalų su „Kauno keliais“.  „Kauno keliai“ iš konkurso iškrito. Laimėtoju buvo paskelbti „Kauno tiltai“, didžioji įmonė, kartu su kita kelių statybos favorite – „Panevėžio keliais“ - laiminti bene daugiausia viešųjų pirkimų.

REKLAMA
REKLAMA

Atrodo, į Europos Sąjungos milijonus, o jei tiksliau-preliminariai pusę milijardo eurų, yra nusitaikęs labai siauras ratas žaidėjų. Ir kad šis ratas neišsiplėstų,reikia rimtų pastangų. Žaidime muziką užsako Susisiekimo ministerija ir Automobilių kelių direkcija, nes jie nustato konkursų reikalavimus ir skelbia laimėtojus.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų