REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Švedų superautomobilių gamintojo „Koenigsegg“ atstovai Didžiojoje Britanijoje „Supervettura“ tiki, kad „Agera R“ modelis turi viską, ko reikia tam, kad įkrėstų „McLaren P1“ ir „LeFerrari“. Taip pat jie sako, kad „Panagi Huayra“ greičiausias ratas „Top Gear“ trasoje – farsas, skelbia Carsuk.net.

REKLAMA
REKLAMA

Šių metų Ženevos automobilių paroda tapo tikra superautomobilių fiesta, kurioje pagrindinės žvaigždės buvo „McLaren P1“, „Ferrari LaFerrari“ ir galbūt „Lamborghini Veneno“.

REKLAMA

Toje pačioje parodoje buvo eksponuojamas ir „Koenigsegg Hundra“ vienetinis superautomobilis, skirtas pažymėti šimto šios markės automobilių pagaminimo jubiliejų, skaičiuojamą nuo to laiko, kuomet Christianas vos Koenigseggas savo pašiūrėje kažkur Švedijoje pradėjo surinkinėti neeilinius superautomobilius.

„Koenigsegg“ komandai Ženevoje didžiausią įspūdį paliko „McLaren P1“ superautomobilis. Šis modelis švedų kompanijos atstovus žavėjo nuosekliais, visapusiškais inžineriniais sprendimais, kuomet konstrukcijos vientisumas yra svarbesnis už bendrą „blizgesį“. Būtent dėl to, net toks įspūdingas jiems pasirodė „LaFerrari“.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat jiems nelabai patiko ir kvailokas naujojo italų gamintojo flagmano pavadinimas. Dauguma būsimų šio superautomobilio klientų jį mini kaip F70 arba F150 arba „Enzo“ pamainą. Nei vienas iš jų nekalba apie šį modelį kaip apie „LaFerrari“. Kaip pažymi Carsuk.net, tai yra itin geras indikatorius, kad pavadinimo pasirinkimas buvo neprotingas.

Kalbant apie rimtus reikalus, „Koenigsegg“ pažymi, kad abu naujieji superautomobiliai – tiek P1, tiek „LaFerrari“ turi mažiau galios nei „Agera R“, sveria daugiau ir išvysto mažesnį maksimalų greitį. Švedų kompanijos atstovai net neabejoja, kad „Agera R“ yra geresnis automobilis, ypač su naujais anglies pluošto kompozicinių medžiagų ratlankiais, taip pat greičių dėžės ir elektros įrangos atnaujinimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toks pareiškimas tampa įdomesnis prisiminus „McLaren“ vadovo Rono Denniso pareiškimą esą P1 apvažiuos „Dunsfolf“ trasą 10 sekundžių greičiau nei bet kuris keliams skirtas automobilis. „Koenigsegg“ atstovus stebina tai, kad siekdami pagerinti „Top Gear“ trasos įveikimo laiką „Panagi Huayra“ kūrėjai apavė savo automobilį slikais su ranka įrėžtu protektoriumi.

Švedai net neabejoja, kad „Agera R“ apvažiuos „Dunsfold“ ratą greičiau nei „Huayra“ ir padarys tai su standartinėmis keliams skirtomis padangomis. Pavyks įgyvendinti „Koenigsegg“ tokius pažadus, ar ne sužinosime gana greitai, mat „Agera R“ pasirodymas „Top Gear“ trasoje jau suplanuotas. Švedai taip pat tvirtina, kad su tokiais pat slikais netgi CCX modelis įveiktų „Huayra“.

Ir tai tik dalis to veiksmų plano, kurio „Koenigsegg“ ketina imtis siekdami įrodyti, kad „Agera R“ yra greičiausias superautomobilis. Manykime, kad iššūkis mestas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų