REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
6
Vairuotojų miegojimo vietos kelte “Optima“  (nuotr. skaitytojo)

Tolimųjų reisų vairuotojų darbas – nelengvas, bet dar sunkiau, kai žmonės, vairuojantys automobilius, negali pailsėti. Į tv3.lt kreipėsi tolimųjų reisų vairuotojas Linas (vardas ir pavardė redakcijai žinomi), kuris skundėsi, kad šią savaitę plaukdamas iš Klaipėdos į Karlshamną su DFDS keltu „Optima“ buvo priverstas miegoti bare ant grindų, nes kajutės, kuri jam priklausė negavo.

6

Tolimųjų reisų vairuotojų darbas – nelengvas, bet dar sunkiau, kai žmonės, vairuojantys automobilius, negali pailsėti. Į tv3.lt kreipėsi tolimųjų reisų vairuotojas Linas (vardas ir pavardė redakcijai žinomi), kuris skundėsi, kad šią savaitę plaukdamas iš Klaipėdos į Karlshamną su DFDS keltu „Optima“ buvo priverstas miegoti bare ant grindų, nes kajutės, kuri jam priklausė negavo.

REKLAMA

„Atėjome kartu su kolegomis į kelto registratūrą, mūsų buvo keli vairuotojai, turėjome pasiimti raktus, bet mums pasakė, kad trūksta kajučių. Pasakė, kad mūsų kajutes pardavė kitiems klientams, tiems, kurie yra atvykę su autobusais arba lengvaisiais automobiliais“, – skundėsi vairuotojas.

Anot jo, kur vairuotojai, turintys bilietus ir užmokėję už kajutes, turės miegoti, niekas negalėjo pasakyti.

REKLAMA
REKLAMA

„Kai mes paklausėme, kur turėsime miegoti, jie negalėjo atsakyti, bet vėliau nutarė, kad miegosime bare. Pagalvių ir antklodžių taip pat reikėjo prašyti atskirai, niekas mums jų savanoriškai nedavė. Nebuvo jokio čiužinio, paklodės. Bare mes miegojome ant žemės, taigi galėjome arba užsikloti arba pasikloti“, – pasakojo vyras.

REKLAMA

Jis pridūrė, kad taip vyksta ne pirmą kartą, vairuotojai yra „stumdomi“ dažnai.

„Kai vykstame į Kylį kajutes pirmiausia išdalina kitiems keleiviams, o vairuotojams lieka likučiai. Žinau, kad vairuotojams tenka miegoti ir ant kėdžių. Tolimųjų reisų vairuotojams įmonės visada perka vietas sunkvežimiams ir miegojimo vietą, deja, bet ne visada ji kliūva. Problemos daugiausiai kyla, kai prasideda sezonas, būna daug keleivių, o vairuotojus laiko, kaip šunis“, – skundėsi vairuotojas.

Tiesa, DFDS atstovas spaudai Vaidas Klumbys tikina, kad vairuotojai nediskriminuojami, o bet kokie nemalonus nutikimai atsitinka netyčia.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip gali nutikti, kai būna pikiniai momentai, nors taip nutinka retai. Kartais pasitaiko, kad dėl audrų arba techninių nesklandumų keltuose būna daug žmonių, stinga vietų. Pasitaiko, kad kyla audros ir reikia atšaukti reisus, bet yra žmonių, kurie nori arba jiems būtinai reikia plaukti, todėl stengiamasi, kiek įmanoma tuos žmones aptarnauti, pasiūlyti alternatyvius reisus. Taip būna, kad kartais žmonėms mirtinai reikia“, – aiškino atstovas spaudai.

Jis atsiprašė vairuotojų, kuriems teko patirti nemalonumą ir miegoti improvizuotoje miegamoje vietoje – bare ant žemės.

„Kalbant apie priežastis, tai priežastis tikrai nebuvo sąmoningas daugiau bilietų pardavimas. Mes tokios praktikos savo versle netaikome. Ten buvo sistemos klaida, kuri leido paimti iš vairuotojų kajučių limito tam tikrą dalį kajučių. Paprastai sistema neleidžia to daryti, bet nutiko techninė klaida. Pas mus yra tokia sistema, kad keleiviai jau ateina į keltą turėdami raktą ir turėdami kajutę, o vairuotojams kajutės paskirstomos pačiame laive, laivo registratūroje, todėl apgyvendintus keleivius jau negalėjome iš jų kajučių atimti“, – aiškino V. Klumbys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis sakė, kad atvejai, kai tenka snausti ant kėdės arba miegoti ant grindų – itin reti.

„Netiesa, kad taip nutinka dažnai. Yra tokių atvejų daugiau, bet kartais taip nutinka, kai dėl orų sąlygų atšaukiami reisai. Gali būti ir dėl techninių nesklandumų, bet labai retai. Dažniausiai tai vyksta dėl orų, kai daug žmonių susiburia viename laive. Tokiu atveju siūlome kitos dienos reisus, bet būna, kad ir jų neužtenka, bet tokiu atveju vairuotojai būna informuojami iš anksto, siūlomos sėdimos vietos. Nenorime nieko skriausti, nes visi yra mūsų klientai, bet kartais nutinka tokios situacijos“, – aiškino DFDS atstovas spaudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų