• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net ir didžiausi automobilių gamintojai svarbiausius komponentus perka iš skirtingų tiekėjų. Variklis yra vienintelė dalis, kurią kuria ir gamina automobilių gamintojai. Visa kita atkeliauja iš patikimų partnerių.
Nišinių automobilių gamintojai elgiasi praktiškai taip pat, todėl nenuostabu, jog „Nissan 300ZX“ priekiniai žibintai buvo montuojami į „Lamborghini Diablo“ arba galiniai žibintai iš „Rover 200“ vėliau pateko į „Jaguar XJ220“.
Savo amato specialistė
„Hella“ yra viena iš tų kompanijų, kuri su automobilių gamintojais bendradarbiauja daugelį metų. Jeigu į bandymų poligoną atvežtume dešimt naujų automobilių, aštuoni iš jų turės „Hella“ specialistų sukurtą daviklį, interjero apšvietimo sistemą ar priekinių bei galinių žibintų technologiją.
Pavyzdžiui, visi „
Mercedes Benz“ modeliai naudoja „Hella“ priekinių žibintų technologiją. Atsimenate įspūdingai atrodančius „Audi A8“ ar „A7“ modelių žibintus su animacija? Tai „Hella“ specialistų darbas.

Net ir didžiausi automobilių gamintojai svarbiausius komponentus perka iš skirtingų tiekėjų. Variklis yra vienintelė dalis, kurią kuria ir gamina automobilių gamintojai. Visa kita atkeliauja iš patikimų partnerių.
Nišinių automobilių gamintojai elgiasi praktiškai taip pat, todėl nenuostabu, jog „Nissan 300ZX“ priekiniai žibintai buvo montuojami į „Lamborghini Diablo“ arba galiniai žibintai iš „Rover 200“ vėliau pateko į „Jaguar XJ220“.
Savo amato specialistė
„Hella“ yra viena iš tų kompanijų, kuri su automobilių gamintojais bendradarbiauja daugelį metų. Jeigu į bandymų poligoną atvežtume dešimt naujų automobilių, aštuoni iš jų turės „Hella“ specialistų sukurtą daviklį, interjero apšvietimo sistemą ar priekinių bei galinių žibintų technologiją.
Pavyzdžiui, visi „
Mercedes Benz“ modeliai naudoja „Hella“ priekinių žibintų technologiją. Atsimenate įspūdingai atrodančius „Audi A8“ ar „A7“ modelių žibintus su animacija? Tai „Hella“ specialistų darbas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Pasaulinė sėkmė
1990-ųjų pradžioje „Hella“ kompanijos specialistai nusprendė sukurti naują, elementarų žibinto dizainą, kuriuos gamintojai galėtų montuoti į galinę transporto priemonių dalį.
Po keleto skirtingų koncepcijų, tuometinė „Hella“ vadovybė nusprendė, jog būsimasis produktas turės dvi versijas. Pirmoje versijoje buvo du žibintai, kiekvienas iš jų atliko skirtingas funkcijas. Vienas žibintas atlieka posūkio, o antrasis – stabdžių. Antroji versija, taip pat buvo dviejų žibintų, tačiau vienas iš jų turėjo integruotą posūkio ir atbulinės eigos žibintus.
Lietuvoje netrukus įsikursianti įmonė – „Hella“, atrado tikrą aukso gyslą. Pakankamai paprasto, bet daugeliui tinkamo dizaino žibintas tapo paklausiu visame pasaulyje. Dėl itin patrauklios kainos ir paprastos konstrukcijos šie žibintai atsirado „Saleen“, „
Pagani“ ir net „
Lamborghini“ markės automobilius. Vienu metu „Hella“ gamino net 14 skirtingų „964 169“ žibinto versijų.

REKLAMA

Pagani Zonda 12 CS


Iš pradžių žibinto gamyba vyko Vokietijoje esančioje gamykloje, tačiau sparčiai auganti detalės paklausa paskatino „Hella“ atidaryti naują gamyklą Suomijoje, kurioje vyko štai šio paprasto žibinto gamyba.
Dabar „Hella 964 169“ žibinto paklausa nėra tokia didelė kaip anksčiau, bet „Hella“ iki šiol nepademonstravo noro sustabdyti šio žibinto gamybos. Atvirkščiai – „Hella“ gamybą perkėlė į Rumuniją, kurios dėka galima užtikrinti mažą žibinto kainą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų