• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš pirmo žvilgsnio Jaguar S-Type R buvo bene tobulas sportiškas sedanas turėjęs dvilypę asmenybę. Vieną akimirką jis galėjo būti komfortišku kruizeriu, kitą akimirką nepriekaištingu atletu. Vis dėlto, sportiškų sedanų karą tuomet laimėjo vokiečiai. 
Kiekvienas norintis įsigyti galingą super sedaną, anuomet galvojo tik apie vieną mašiną - BMW M5. Klasikinės komponuotės, aštuonių cilindrų širdį turėjęs automobilis buvo liaupsinamas visų pasaulio žurnalistų. Iki šiol, daugelis entuziastų teigia, kad M5 E39 yra vienas geriausių M divizijos kūrinių.

Iš pirmo žvilgsnio Jaguar S-Type R buvo bene tobulas sportiškas sedanas turėjęs dvilypę asmenybę. Vieną akimirką jis galėjo būti komfortišku kruizeriu, kitą akimirką nepriekaištingu atletu. Vis dėlto, sportiškų sedanų karą tuomet laimėjo vokiečiai. 
Kiekvienas norintis įsigyti galingą super sedaną, anuomet galvojo tik apie vieną mašiną - BMW M5. Klasikinės komponuotės, aštuonių cilindrų širdį turėjęs automobilis buvo liaupsinamas visų pasaulio žurnalistų. Iki šiol, daugelis entuziastų teigia, kad M5 E39 yra vienas geriausių M divizijos kūrinių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

The New S-TYPE 04


Jeigu norėjote alternatyvų, galėjote apsisukti ir nukeliauti į Mercedes Benz arba Audisaloną, kuriame stovėjo E55 AMG arba RS6. Kaip ir M5, taip ir E55 AMG turėjo aštuonių cilindrų širdį, kuri išvystė 475 arklio galias. Tuo tarpu Audi RS6 galėjo pasigirti 4.2 litro agregatu, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su Cosworth inžinieriais. Taip pat aštuonis cilindrus turėjęs variklis išvystė 450 arklio galių ir visą savo jėgą siuntė į keturis varomuosius ratus.
Tačiau 2002 metais ši trijulė buvo pristatyta su nepraustaburniu aristokratu iš D.Britanijos - Jaguar S-Type R. Truputėlį švelnesnių, elegantiškesnių ir ne visiems patinkančių formų atletas galėjo ne tik prilygti, bet ir pranokti kai kuriuos savo konkurentus.

REKLAMA

jaguar_s-type_r_10


Jaguar S-Type R turėjo aštuonių cilindrų, 4.2 litro benzininį variklį, kuris buvo suporuotas su Eaton M112 kompresoriumi. Priekyje sumontuota širdis išvystė 410 arklio galių, 541 NM sukimo momentą, o iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 5.3 sekundės ir pasiekdavo 250 km/val. maksimalų greitį.
Baltame popieriaus lape jis nieko nenusileidžia agresyviems vokiečiams, tačiau kodėl jam nepavyko tapti pilnaverte Audi RS6, BMW M5 ar E55 AMG alternatyva?  Net ir geriausias aerodinaminis pasipriešinimas klasėje (0.32) nepadėjo pakeisti automobilio dizaino, kuris sulaukdavo daugiausiai kritikos.
Nenuostabu, kad Jaguar per penkerius gamybos metus pagamino TIK aštuonis tūkstančius Jaguar S-Type R vienetų. Daugelis iš jų buvo parduoti D.Britanijoje arba Jungtinėse Amerikos Valstijose. Likusioje senojo žemyno dalyje šis automobilis yra pakankamai retas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų