• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniame tinkle „Facebook“ Vilniaus oro uostas pasidalino įspėjimu keliautojams, jog pastaruoju metu, dėl sustiprintų tam tikrų aviacijos saugumo taikomų patikros procedūrų – kai kuriais piko laikotarpiais oro uoste formuojasi laukiančių keleivių eilės, todėl prieš skrydį reikėtų atvykti likus 2 valandoms iki jo bei turėti pasiruošus iš anksto visus reikalingus skrydžio dokumentus.

Socialiniame tinkle „Facebook“ Vilniaus oro uostas pasidalino įspėjimu keliautojams, jog pastaruoju metu, dėl sustiprintų tam tikrų aviacijos saugumo taikomų patikros procedūrų – kai kuriais piko laikotarpiais oro uoste formuojasi laukiančių keleivių eilės, todėl prieš skrydį reikėtų atvykti likus 2 valandoms iki jo bei turėti pasiruošus iš anksto visus reikalingus skrydžio dokumentus.

REKLAMA

„Įsitikinkite, kad nevežate jokių draudžiamų daiktų nei rankiniame, nei registruotame bagaže. Šiuo metu pastebime, kad operatyviai įvestos papildomos eilių valdymo priemonės duoda teigiamą rezultatą, o piko laikotarpiais laukimo laikas eilėje sparčiai traukiasi.

Visgi, reikia suprasti, kad sustiprintos aviacijos saugumo patikros procedūros įvestos neterminuotam laikui, o iššūkių dar turime, todėl atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų“ – informacija pasidalino Vilniaus oro uostas.

REKLAMA
REKLAMA

Rekomendacijos oro keleiviams

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba reaguodama į viešojoje erdvėje skelbiamą informaciją dėl spūsčių oro uoste, primena rekomendacijas oro keleiviams:

  • Pasidomėkite Vilniaus oro uosto tinklalapyje ar socialinio tinklo paskyroje skelbiama naujausia informacija.
  • Atvykite į oro uostą bent 2 val. iki skrydžio.
  • Pasitikrinkite, ar turite reikalingus dokumentus skrydžiui.
  • Prieš kelionę pasitikrinkite, ar registruojamame ir rankiniame bagažuose neturite draudžiamų daiktų.
  • Jei yra galimybė, į skrydį registruokitės internetu.
  • Galite užsisakyti greitosios patikros paslaugą.

„Oro keleiviai dėl visų pretenzijų ir problemų pirmiausia turėtų kreiptis į kelionių organizatorių ar bilietų pardavėją. Nepavykus išspręsti kilusio ginčo geranoriškai, keliautojas turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka“, – primena Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų