• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos drifto čempionate galioja paprasta taisyklė: laimėjus žemiausios lygis varžybas keliauji į aukštesnę lygą. Sistema puikiai veikė penketą metų, kol vienas dalyvis sugebėjo ją apgauti.
Nerijus Petrulis Lietuvos drifto pasaulyje sukasi ne pirmus metus. Jau įprastą komandos mechaniko ar tiesiog fano rolę prieš keletą metų jis nusprendė pakeisti į piloto. Dėka ilgametės patirties stebint, bei draugų pagalbos, gero rezultato laukti ilgai neprireikė – pernai, „Liqui Moly UpHill Drift“ metu jis užkopė ant trečiojo „Street“ lygos podiumo laiptelio.
Toks pasiekimas Lietuvos drifto čempionate ir džiaugsmas ir vargas: anot galiojančios tvarkos, dalyviui pasiekus maksimumą, šis keliamas į aukštesnę lygą, kurioje gauna aukštesnio lygio konkurenciją ir gali tęsti savo sportinį kelią. Toks likimas turėjo ištikti ir Nerijų, tačiau vienos smulkios detalės dėka, jis praslydo pro varžybų komisarų akis.
Iš „Street“ į „Semi-Pro“ lygą nusprendęs pereiti Nerijus Petrulis šiemet pakeitė jau keturis BMW variklius
„Kasmet, pasibaigus sezonui mes sudarome kito sezono čempionato dalyvių sąrašus. Pilotai priskiriami į lygas pagal savo pasiekimus, techniką, gebėjimus, ne paskutinis kriterijus ir finansai, ypač kalbant apie priskyrimus į „PRO“ lygą. Paskelbus sąrašą, dalyviai ir komandos gali apeliuoti ir kartais yra atsižvelgiama į jų pastabas. Tada sąrašas patvirtinamas ir galioja visus metus. Tokia tvarka neleidžia dalyviams užsisėdėti vienoje vietoje ir skatina tobulėjimą, taip pat leidžia naujokams paragauti pergalės skonio, nes užtikrinama rotacija“, – pasakoja LASF Drifto komiteto pirmininkas Linas Ramoška.
„Viena smulki detalė – sąrašas yra sudaromas iš dalyvių, kurie turėjo metinę Lietuvos automobilių sporto federacijos licenciją, t.y. buvo klasifikuoti čempionate. Būtent ši tvarka skatina dalyvius rinktis metinę, o vienkartinę licenciją – taip pigiau, paprasčiau tiek dalyviui, tiek organizatoriams. Būtent čia Nerijus mus ir „prigavo“: visą sezoną važiavęs su vienkartinėmis licencijomis, jis buvo ištrintas iš metinių apdovanojimų sąrašo, tad vykdant priskyrimus, jo pavardė nebuvo paminėta ir taip jis liko „Street“ lygoje antriems metams. Tai supratę pirmose varžybose buvome bejėgiai – sąrašas galios iki šių metų apdovanojimų“,– priduria Linas Ramoška.
Iš „Street“ į „Semi-Pro“ lygą nusprendęs pereiti Nerijus Petrulis šiemet pakeitė jau keturis BMW variklius
Nepaisant sėkmingai išvengtos tremties, Nerijus pats žengė į „Semi PRO“ lygą. Tiesa, toks taisyklių apėjimas nepraėjo be karmos pasekmių: šiuo metu po jo geltonojo BMW kapotu ilsisi jau ketvirtas variklis šiemet. Techninės bėdos pareikalavo didelių pastangų ir bemiegių naktų, tačiau atkaklios komandos dėka, klaipėdietis sudalyvavo visose čempionato varžybose, dalyvaudamas abiejose lygose.
Rezultatai puikūs – kol kas sportininkas gali džiaugtis būdamas vienu iš lyderių. Artimiausias startas – jau šį savaitgalį Klaipėdos autodrome įvyksiantis „
Betsafe Drift Camp #3
“.
Iš „Street“ į „Semi-Pro“ lygą nusprendęs pereiti Nerijus Petrulis šiemet pakeitė jau keturis BMW variklius
Namų sienos dar labiau padės N. Petruliui siekti rezultatų čempionate, o žvelgiant į likusį kalendorių, iš esmės šis startas yra lemiamas.
Finalinis „Semi PRO“ lygos etapas įvyks Kačerginėje, kur 230 arklio galių išvystantis bolido variklis vos susitvarko su trasos iššūkiu, tad šio savaitgalio rezultatas gali lemti podiumą ar palikti įtampą iki pat sezono pabaigos. Besitaikančių pavyti bent dešimtis, tad sekmadienio varžyboms Nerijus turės atiduoti viską.
Nerijų ir dar daugiau kaip šimtą pilotų Klaipėdos autodrome bus galima išvysti jau šį savaitgalį.

Lietuvos drifto čempionate galioja paprasta taisyklė: laimėjus žemiausios lygis varžybas keliauji į aukštesnę lygą. Sistema puikiai veikė penketą metų, kol vienas dalyvis sugebėjo ją apgauti.
Nerijus Petrulis Lietuvos drifto pasaulyje sukasi ne pirmus metus. Jau įprastą komandos mechaniko ar tiesiog fano rolę prieš keletą metų jis nusprendė pakeisti į piloto. Dėka ilgametės patirties stebint, bei draugų pagalbos, gero rezultato laukti ilgai neprireikė – pernai, „Liqui Moly UpHill Drift“ metu jis užkopė ant trečiojo „Street“ lygos podiumo laiptelio.
Toks pasiekimas Lietuvos drifto čempionate ir džiaugsmas ir vargas: anot galiojančios tvarkos, dalyviui pasiekus maksimumą, šis keliamas į aukštesnę lygą, kurioje gauna aukštesnio lygio konkurenciją ir gali tęsti savo sportinį kelią. Toks likimas turėjo ištikti ir Nerijų, tačiau vienos smulkios detalės dėka, jis praslydo pro varžybų komisarų akis.
Iš „Street“ į „Semi-Pro“ lygą nusprendęs pereiti Nerijus Petrulis šiemet pakeitė jau keturis BMW variklius
„Kasmet, pasibaigus sezonui mes sudarome kito sezono čempionato dalyvių sąrašus. Pilotai priskiriami į lygas pagal savo pasiekimus, techniką, gebėjimus, ne paskutinis kriterijus ir finansai, ypač kalbant apie priskyrimus į „PRO“ lygą. Paskelbus sąrašą, dalyviai ir komandos gali apeliuoti ir kartais yra atsižvelgiama į jų pastabas. Tada sąrašas patvirtinamas ir galioja visus metus. Tokia tvarka neleidžia dalyviams užsisėdėti vienoje vietoje ir skatina tobulėjimą, taip pat leidžia naujokams paragauti pergalės skonio, nes užtikrinama rotacija“, – pasakoja LASF Drifto komiteto pirmininkas Linas Ramoška.
„Viena smulki detalė – sąrašas yra sudaromas iš dalyvių, kurie turėjo metinę Lietuvos automobilių sporto federacijos licenciją, t.y. buvo klasifikuoti čempionate. Būtent ši tvarka skatina dalyvius rinktis metinę, o vienkartinę licenciją – taip pigiau, paprasčiau tiek dalyviui, tiek organizatoriams. Būtent čia Nerijus mus ir „prigavo“: visą sezoną važiavęs su vienkartinėmis licencijomis, jis buvo ištrintas iš metinių apdovanojimų sąrašo, tad vykdant priskyrimus, jo pavardė nebuvo paminėta ir taip jis liko „Street“ lygoje antriems metams. Tai supratę pirmose varžybose buvome bejėgiai – sąrašas galios iki šių metų apdovanojimų“,– priduria Linas Ramoška.
Iš „Street“ į „Semi-Pro“ lygą nusprendęs pereiti Nerijus Petrulis šiemet pakeitė jau keturis BMW variklius
Nepaisant sėkmingai išvengtos tremties, Nerijus pats žengė į „Semi PRO“ lygą. Tiesa, toks taisyklių apėjimas nepraėjo be karmos pasekmių: šiuo metu po jo geltonojo BMW kapotu ilsisi jau ketvirtas variklis šiemet. Techninės bėdos pareikalavo didelių pastangų ir bemiegių naktų, tačiau atkaklios komandos dėka, klaipėdietis sudalyvavo visose čempionato varžybose, dalyvaudamas abiejose lygose.
Rezultatai puikūs – kol kas sportininkas gali džiaugtis būdamas vienu iš lyderių. Artimiausias startas – jau šį savaitgalį Klaipėdos autodrome įvyksiantis „
Betsafe Drift Camp #3
“.
Iš „Street“ į „Semi-Pro“ lygą nusprendęs pereiti Nerijus Petrulis šiemet pakeitė jau keturis BMW variklius
Namų sienos dar labiau padės N. Petruliui siekti rezultatų čempionate, o žvelgiant į likusį kalendorių, iš esmės šis startas yra lemiamas.
Finalinis „Semi PRO“ lygos etapas įvyks Kačerginėje, kur 230 arklio galių išvystantis bolido variklis vos susitvarko su trasos iššūkiu, tad šio savaitgalio rezultatas gali lemti podiumą ar palikti įtampą iki pat sezono pabaigos. Besitaikančių pavyti bent dešimtis, tad sekmadienio varžyboms Nerijus turės atiduoti viską.
Nerijų ir dar daugiau kaip šimtą pilotų Klaipėdos autodrome bus galima išvysti jau šį savaitgalį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų