
„Novitec Rosso“ specialistai supratę, jog naujasis „Ferrari“ motoras gali turėti užsuktą kranelį, labai skubiai į savo dirbtuves atsivežė „488 Spider“, kuris po poros savaičių į bendro naudojimo kelius išvažiavo turėdamas 772 arklio galias ir 892 Nm sukimo momentą. Suporuotas su dvigubos sankabos pavarų dėžę, itališkas kabrioletas iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 2,8 sekundės ir pasiekti 335 km/val. greitį.
Galingesnė jėgainė pareikalavo „Novitec Rosso“ specialistų skirti daugiau dėmesio kitoms automobilio dalims. Vėjo tunelyje išbandytos kėbulo detalės padidina „Ferrari“ stabilumą važiuojant didesniu greičiu. Tuo tarpu standesnė pakaba leis lengviau perprasti „Ferrari“ automobilio vairavimo subtilybes posūkiuose.



