REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau antrąją momentinę parduotuvę (angl. Pop-Up Shop) šiemet balandį atidaręs dizaineris Robertas Kalinkinas nesitikėjo tokio jos populiarumo. Paprastai momentinės parduotuvės veikia trumpą laiką – maždaug mėnesį, tačiau prekybos centre „Europa“ balandžio pabaigoje įsikūrusi R. Kalinkino parduotuvė vietoj planuotų 35 dienų čia liks mažiausiai iki metų galo.

Jau antrąją momentinę parduotuvę (angl. Pop-Up Shop) šiemet balandį atidaręs dizaineris Robertas Kalinkinas nesitikėjo tokio jos populiarumo. Paprastai momentinės parduotuvės veikia trumpą laiką – maždaug mėnesį, tačiau prekybos centre „Europa“ balandžio pabaigoje įsikūrusi R. Kalinkino parduotuvė vietoj planuotų 35 dienų čia liks mažiausiai iki metų galo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dizainerio manymu, parduotuvės sėkmę ir sprendimą likti didžiąja dalimi lėmė vis dažnėjantys klientų, taip pat ir lojalių, vizitai.„Man nepaprastai džiugu, kad jau esame toks produktas, kurio žmonės nori. Turime net tokių klientų, kurie yra įsigiję po kelis vienodus mūsų drabužius – tiesiog dėl to, kad iki galo sudėvėję vieną turėtų kitą tokį pat. Man tai didžiulis įvertinimas, malonu tai girdėti iš savo klientų. Liekame dar ir todėl, kad pop-up parduotuvei ir susitikimams su klientais pasirinkta lokacija itin pasiteisino: parduotuvės adresas visiems puikiai žinomas, ji patogioje vietoje.

REKLAMA

Verslo atžvilgiu neverta ir būtų tiesiog neteisinga uždaryti ją vien tik dėl momentinės parduotuvės idėjos grynumo. Esu tikras, kad tokia pop-up parduotuvės tąsa yra geriausia, kokia tik galėjo būti“, – sako vienas žinomiausių jaunosios kartos dizainerių R. Kalinkinas.Pats dizaineris parduotuvėje būna kasdien be išimčių, dažnai – ir savaitgaliais, mat joje galima ne tik įsigyti drabužių ir aksesuarų, bet ir susitikti aptarti individualių užsakymų, o pradėjus juos įgyvendinti – atvykti pasimatuoti.Kasdien būdamas parduotuvėje ir matydamas savo komandos darbą R. Kalinkinas ir pats daug prisideda prie jos veiklos. „Į viską žiūriu labai atsakingai.

REKLAMA
REKLAMA

Būdamas parduotuvėje visuomet stebiu, kaip dirba mūsų konsultantai, stengiuosi jiems patarti ir padėti, atsakyti į visus jų klausimus. Visuomet apžiūriu visus parduotuvėje esančius drabužius ir aksesuarus, pats rūpinuosi, kad jie būtų tvarkingi, tinkamai išdėlioti. Itin daug dėmesio skiriame visų savo drabužių ir aksesuarų kokybei, tad jei padarome klaidų, visuomet stengiamės jas ištaisyti“, – pasakoja R. Kalinkinas.Dar viena gera žinia dizainerio kūrybos gerbėjams ta, kad būna ir tokių dienų, kai R. Kalinkinas, nors ir trumpam, tačiau pats stoja prie trečiajame prekybos centro aukšte veikiančios parduotuvės vairo ir kasos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Klientai atpažįsta ir mane, ir mano žmoną Agnę, noriai su mumis bendrauja, o man malonu matyti, kokie žmonės dėvi mano sukurtus drabužius, patarti jiems“, – sako dizaineris.Šiuo metu antrajam asmeniniam mados šou besirengiantis R. Kalinkinas plėtros planų turi ir Kaune bei Klaipėdoje, kur taip pat yra jo lojalių klientų. „Keliems netradiciniams sprendimams ruošiamės ir artėjant mano 2014 metų pavasario-vasaros kolekcijos pristatymui. Visuomet eksperimentuojame su įvairiomis išraiškos priemonėmis, visuomet ieškome įdomių, nematytų rezultatų. Tad ne išimtis bus ir ateinantis sezonas“, – teigia R. Kalinkinas.

Spalio 10 dieną Vilniuje, „Siemens“ arenoje, R. Kalinkinas pristatys kolekciją 2014 metų pavasariui-vasarai. Šiemet renginys apims visą „Siemens“ arenos perimetrą ir bus daugiau kaip dvigubai didesnis už pirmąjį, vykusį pernai rudenį. Renginio svečius dizaineris žada nustebinti išskirtine, netikėta scenografija ir nuo pat pirmo žingsnio į arenos vidų prasidėsiančia patirtimi.Rudenį vyksiantis mados renginys atviras visiems.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų