REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
Fotodiena/Katažyna Polubinska

Sugriežtinus karantiną vėl išaugo elektroninė prekyba. Žmonės įvairius daiktus perka internetu ir skundžiasi, kad siuntų tarnybos juos atakuoja žinutėmis, prašydamos atsiimti siuntinius tuojau pat. Tuo metu siuntų tarnybos tikina, kad daro viską, kad siuntiniai žmones pasiektų kuo greičiau.

5

Sugriežtinus karantiną vėl išaugo elektroninė prekyba. Žmonės įvairius daiktus perka internetu ir skundžiasi, kad siuntų tarnybos juos atakuoja žinutėmis, prašydamos atsiimti siuntinius tuojau pat. Tuo metu siuntų tarnybos tikina, kad daro viską, kad siuntiniai žmones pasiektų kuo greičiau.

REKLAMA

Portalo tv3.lt skaitytoja Ingrida pasakojo, kad prekės pristatymą užsisakė per „LP Express“ paštomatą.

„Vakare 21.30 val. gavau žinutę, kad mano siunta jau paštomate. Buvo prašoma ją atsiimti tą pačią dieną. Gerai, kad draugas dar nemiegojo, todėl nuvažiavo prie paštomato paimti siuntos. Sakė, kad buvo ne vienas, sutiko ir daugiau žmonių, kurie atvyko pasiimti siuntų“, – pasakojo Ingrida.

Kitas portalo tv3.lt skaitytojas Tomas pasakojo, kad siuntos laukė iš kitos siuntų bendrovės „Omniva“.

„Tačiau siuntų tiek daug, kad jos nebetelpa į paštomatą, tad kurjeris atvažiuoja šalia jo ir tiesiog dalija siuntas visiems atėjusiems.

REKLAMA
REKLAMA

Gavau pranešimą, kad tam tikrą dieną ir valandą galiu ateiti ir pasiimti siuntą iš kurjerio. Tačiau jeigu negaliu to padaryti, siunta manęs lauks paštomate. Tiesa, reikės jos palaukti 3–5 dienas”, - pasakojo Tomas.

REKLAMA

O vilnietė Milda pastebėjo, kad ne tik siuntų bendrovės skubina atsiimti siuntinius, bet ir elektroninės parduotuvės.

„Užsisakiau prekių iš parduotuvės „Ikea“. Gavau pranešimą, kad mano užsakymas jau paruoštas ir galiu atvykti jo pasiimti. Negalėjau iš karto tą pačią ar kitą dieną nuvykti. Tad praėjus 4 dienoms gavau dar vieną laišką su įspėjimu. Buvo rašoma, kad jeigu nepasiimsiu savo prekių mano užsakymas bus atšauktas, o pinigai grąžinti į banko sąskaitą“, – pasakojo Milda.

Tikina, kad žmonės prekes pasiima iš karto

„Ikea“ Korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė teigė, kad nuo gruodžio 16 dienos uždarius fizinę parduotuvę, pastangos, energija ir kiek įmanoma daugiau darbuotojų buvo nukreipti į elektroninę prekybą.

REKLAMA
REKLAMA

„Koncentruojamės į pirkėjus internetu ir siūlome jiems nemokamą užsakymų atsiėmimą tam skirtose vietose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Vilniuje užsakymai atiduodami bekontakčiu būdu, t.y. darbuotojas užsakymą priveža iki automobilio bagažinės, pačiam pirkėjui nereikia net užeiti į patalpas. Gyventojai taip pat gali rinktis užsakymo pristatymo į namus ar kitą pasirinktą vietą paslaugą. Kaune ir Klaipėdoje pirkėjai savo užsakymus gali saugiai atsiimti tam skirtose erdvėse – prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose“, – pasakojo parduotuvės atstovė.

Pasak R. Dantės, įprastai, internetinio užsakymo atsiėmimui skiriamos keturios dienos.

„Dauguma pirkėjų savo užsakymus atsiima per vieną – dvi dienas. Itin mažai daliai pirkėjų iš tiesų prireikia keturių dienų savo užsakymo atsiėmimui“, – tikino parduotuvės atstovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paštomatai perpildyti

„Omniva LT“ Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė teigė, kad šiuo metu paštomatuose, kaip ir anksčiau, siuntos yra saugomos 7 dienas.

„Tačiau dėl itin didelio paštomatų užimtumo, kviečiame klientus siuntas atsiimti kaip galima greičiau, kad į atlaisvintą skyrelį galėtume įdėti eilėje laukiančią siuntą. Pastebime, kad žmonės išgirdo mūsų žinutę. Tad tik su jų pagalba galime pristatyti daugiau siuntų ir dovanų jų laukiantiems, nes siuntų atsiėmimo laikas gruodžio mėnesį sutrumpėjo 20 proc., palyginti su prieššventiniu laikotarpiu.

Šiuo metu siuntų pristatymas visoje Lietuvoje gali trukti nuo 1 iki 5 darbo dienų, o Vilniuje, kur paštomatų užimtumas itin didelis, 1–7 darbo dienas“, – teigė siuntų bendrovės atstovė.

REKLAMA

G. Vaitekūnaitė pažymėjo, kad kalėdiniam laikotarpiui bendrovė ruošėsi iš anksto, todėl jau spalį padidino pajėgumus įdarbindama naujų darbuotojų. Šiuo metu komandą sudaro 500 darbuotojų.

„Paštomatų skyrelių užimtumas yra itin didelis, todėl taip pat ėmėmės papildomų veiksmų, kad siuntas pristatytume kaip galima greičiau. Lapkričio pradžioje įrengėme 21 laikiną siuntų atsiėmimo „Džiaugsmo stotelę“ Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Jos labai padeda valdant esamus siuntų srautus.

Taip pat atnaujinome budinčių kurjerių paslaugą, kuri padeda užtikrinti, kad siuntos gavėjams pristatomos net tada, kai paštomatai yra užpildyti.

REKLAMA

Atsiimti siuntos iš budinčio kurjerio gavėjus kviečiame ateiti po vieną, nesibūriuoti, laikytis 3 metrų atstumo nuo kitų asmenų, primename, kad būtina dėvėti apsaugines veido kaukes. Pirmumo tvarka aptarnaujame senjorus, neįgaliuosius, žmones su mažamečiais vaikais ir besilaukiančias moteris“, – aiškino siuntų įmonės atstovė.

Prašo klientų solidarizuotis 

Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų vadovas Norbertas Žioba teigė, kad šiais metais siuntų kiekiai muša visų laikų rekordus ir siuntų skaičius vis dar auga.

„Siuntų srautai, lyginant su praėjusiais metais, išaugo jau tris kartus. Žinoma, įprastai prieš šventes, siuntų kiekis išauga kelis kartus kartus. Tačiau šiemet išskirtinė situacija, nes artimuosius sveikinsime nuotoliniu būdu, dovanos keliauja siuntose, o ir norinčių jas atsiimti prieš Kalėdas daugėja kiekvieną dieną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausią augimą fiksuojame „LP Express“ terminalais keliaujančių siuntų. Palyginti su praėjusių metų gruodžiu, šių siuntų srautas augo daugiau nei 200 proc. Kaip ir įprastai, didžiausi kiekiai keliauja didžiuosiuose miestuose, tačiau augimas matomas ir mažesniuose miesteliuose – kai kuriuose, kaip ir per pavasarinį karantiną, siuntų augimas fiksuojamas keliais kartais“, – pastebėjo Lietuvos pašto atstovas.

Pasak jo, yra daroma viskas, kad siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau.

„Siuntos nukreipiamos į terminalus, terminalai aptarnaujami dažniau nei įprastai. Kai kurie net 5 kartus per dieną arba sekmadieniais. Taip pat labai prašome klientų, gavusių siuntą į terminalą, ją atsiimti kaip galima greičiau ir taip prisidėti prie greitesnio siuntos pristatymo kitam gavėjui.

REKLAMA

Siuntą atsiimant pašte, taikoma paprastesnė tvarka – pakanka pateikti gautą pranešimą; o kurjeriui pakanka pateikti SMS žinute gautą siuntos atsiėmimo kodą“, – pasakojo N. Žioba.

Tačiau pasak jo, siuntų saugojimo terminaluose terminas nepasikeitė – jos saugomos 72 val. (tris paras nuo įdėjimo).

„Klientams siunčiamos žinutės, kai prašome siuntą atsiimti dar tą pačią dieną, yra rekomendacinio pobūdžio – tiesiog paskatinimas siuntą atsiimti greičiau, nes nuo to priklauso kaip greitai siuntą galės gauti kitas gavėjas. Tačiau toje pačioje žinutėje nurodoma, kad siunta bus saugojama tris paras, kaip įprasta. Jeigu klientas neatsiims siuntos tą pačią dieną, tai nereiškia, kad ji bus išimta iš terminalo.

REKLAMA

Stengiamės siuntas pristatyti kuo greičiau, todėl terminalai aptarnaujami dažniau nei įprastai, kartais jau ir vėlų vakarą. Kai tik siunta įdedama į terminalą, gavėjui išsiunčiama SMS žinutė – šiuo metu, kai siuntų srautas toks didelis, jos siunčiamos su skaitytojų minimu raginimu siuntą atsiimti šiandien. Apgailestaujame, jei tai sukelia klientams nepatogumų – darome viską, kad siuntos gavėjus pasiektų dar iki švenčių“, – aiškino N. Žioba.

Pasak jo, galima tik pasidžiaugti, kad klientai atsižvelgia į mūsų prašymą siuntas atsiimti kuo greičiau. Palyginant su įprastu laiku, siuntos atsiimamos keliomis valandomis greičiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų