REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
„Koslitos“ ir „Le Row“ gaminių linija (tv3.lt fotomontažas)

Vienai didžiausių buitinės chemijos ir kosmetikos gamintojų Lietuvoje „Koslitai“ reiškiamos pretenzijos dėl neteisėtų veiksmų, kopijuojant gaminius, pažeidžiant autorines teises ir klaidinant vartotojus. Bendrovė įtariama nukopijavus išskirtinių gaminių namams „Le Row“ produkciją ir jos identitetą.

5

Vienai didžiausių buitinės chemijos ir kosmetikos gamintojų Lietuvoje „Koslitai“ reiškiamos pretenzijos dėl neteisėtų veiksmų, kopijuojant gaminius, pažeidžiant autorines teises ir klaidinant vartotojus. Bendrovė įtariama nukopijavus išskirtinių gaminių namams „Le Row“ produkciją ir jos identitetą.

REKLAMA

„Ilgai kūrėme tai, kuo galėtų didžiuotis kiekviena šeima. Kartu su Prancūzijos, Šveicarijos parfumerijos industrijos lyderiais ir mokslininkais, kūrėme išskirtinių „Le Row“ gaminių liniją, kuria prekiaujama tik per specializuotą Viktorijos Siegel parduotuvę nuo praeitų metų pradžios“, – pasakoja „Le Row“ prekės ženklą valdančios UAB „Biologico“ vadovė Aušrinė Ugianskienė.

Anot jos, bendrovės investicijos į „Le Row“ gaminių liniją siekė arti 0,5 milijonų eurų vien per pirmus veiklos metus, o artimiausiu metu turėjo būti pristatyti dar keli nauji gaminiai, kurių pristatymas ir rinkodaros kampanijos buvo sustabdytos, aptikus galimai nesąžiningus konkurentų veiksmus, pažeidžiančius eilę „Le Row“ autorinių teisių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

REKLAMA
REKLAMA

„Buvau sukrėsta, kai mūsų klientai kreipėsi dėl gaminio kokybės neatitikimų, tačiau paaiškėjo, kad tai buvo visai kitas gaminys, vizualiai labai artimas mūsų „Le Row“ produkcijai, tačiau visai kitos kokybės ir kito gamintojo“, – sakė bendrovės įkūrėja.

REKLAMA

Anot jos, visai netrukus sužinota, kad galimai padirbtais gaminiais yra prekiaujama didžiuosiuose šalies prekybos tinkluose.

„Sulaukiau kaltinimų, kad „Le Row“ produkcijos galima įsigyti gerokai pigiau prekybos centruose nei perkant per vienintelį distribucijos kanalą, kurį naudojame prekyboje. Tai yra absoliuti netiesa, tačiau pati pamačiusi ką galima įsigyti prekybos centruose, supratau mūsų klientų nerimą. Suklysti yra labai lengva, vizualinių panašumų yra akivaizdžiai daugiau nei skirtumų“, – sako ji.

REKLAMA
REKLAMA

„Biologico“ atstovai dėl minėtų aplinkybių jau informavo ir šių gaminių gamintoją Alytuje veikiančią UAB „Koslita“. 

Pasak „Biologico“ advokatų kontoros „Sorainen“ advokato – partnerio Lauryno Lukošiūno, bendrovės patirta žala dar tikslinama, tuo tarpu visa situacija primena ne tik nesąžiningą konkurenciją, bet ir galimą tyčinį vartotojų klaidinimą.

„Alytaus bendrovei buvo pasiūlyta geranoriškai nutraukti teisės pažeidimo veiksmus, bet buvo atsisakyta bendradarbiauti ir nurodyta, kad bus teikiamas atsakymas raštu. Kadangi jokie racionalūs paaiškinimai ir sprendimai nepateikti, netrukus bus kreipiamasi į teisėsaugos institucijas“, – sako jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

UAB „Biologico“ priklauso „Le Row“ prekinis ženklas, juo ženklinama išskirtinė ir hiperalerginė skalbimo, balinimo, minkštinimo produkcija namams, kurta kartu su Ispanijos, Vokietijos, Šveicarijos ir Prancūzijos parfumeriais bei mokslininkais.

Šią produkciją bendrovė platina Lietuvoje tik per Viktorijos Siegel prekybos platformas, o šiais metais pradėjo jos eksportą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų