• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Abarth“ kompanijos specialistai kiekvieną dieną į darbą keliauja galvodami tik apie vieną – tepalo ir benzino kokteilį ir spragėsių pokšėjimą primenančias išmetimo sistemas.
Nuoširdus „Abarth“ darbuotojų požiūris puikiai jaučiamas vairuojant „Abarth 595“ bei „Abarth 124“ modeliuose, kurie būdami visiškai nišiniai modeliai sugeba būti populiaresni už kai kuriuos visiems prieinamus automobilius.
Vokietijoje leidžiamo žurnalo – „AutoBild“ redakcijos duomenimis, „Abarth“ modelių gamą netolimoje ateityje turėtų papildyti naujas šeimos narys.

„Abarth“ kompanijos specialistai kiekvieną dieną į darbą keliauja galvodami tik apie vieną – tepalo ir benzino kokteilį ir spragėsių pokšėjimą primenančias išmetimo sistemas.
Nuoširdus „Abarth“ darbuotojų požiūris puikiai jaučiamas vairuojant „Abarth 595“ bei „Abarth 124“ modeliuose, kurie būdami visiškai nišiniai modeliai sugeba būti populiaresni už kai kuriuos visiems prieinamus automobilius.
Vokietijoje leidžiamo žurnalo – „AutoBild“ redakcijos duomenimis, „Abarth“ modelių gamą netolimoje ateityje turėtų papildyti naujas šeimos narys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Fiat Tipo Sport


Prieš kelis metus buvo skelbiama, jog „Abarth“ planuoja pradėti „Abarth 500X“ modelio gamybą. Šio projekto egzistavimą patvirtino ne vienas „Fiat-Chrysler“ koncerno atstovas. Nepaisant to, tuometiniai bendrovės vadovai nematė prasmės pradėti sportiško, greito, išskirtinio ir per brangaus SUV modelio gamybą.
„Abarth“ norėdama išlaikyti vieną pagrindinių privalumų – daugeliui patrauklią kainą, atkreipė dėmesį į „Fiat Tipo“ hečbeką, kuris šiuo metu gali būti komplektuojamas su skirtingo pajėgumo benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurie leidžia su automobiliu važiuoti ekonomiškai, o ne sportiškai.

REKLAMA

Fiat Tipo Sport


„AutoBild“ teigimu, šią problemą norintys išspręsti „Abarth“ specialistai į „Fiat Tipo“ hečbeką planuoja sumontuoti laiko patikrintą 1,4 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų, 180 arklio galių išvystantį agregatą, kuris su minimaliomis modifikacijomis galėtų išvystyti daugiau nei 200 itališkų ristūnų. Tarp galimų kandidatų yra ir gerokai pajėgesnis – 1,8 litro, 240 arklio galių išspaudžianti širdis, kuri iki šiol būdavo montuojama tik į skirtingus „Alfa Romeo“ modelius: „4C“, „Giulietta Veloce“ ar „159“.
Šiuo metu nėra žinoma kada ši versija bus oficialiai pristatyta. Vis dėlto, nenustebtume, jeigu „Abarth“ ženkliuku padabinta modifikacija būtų pristatyta po vienerių arba dviejų metų, kai gamintojas pademonstruos atnaujintą „Fiat Tipo“ modelių gamą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų