• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Stellantis“ koncerno narė „DS“ pristatė futuristiškai atrodančią koncepciją – „DS E-Tense Performance“. 
„DS“ nori, jog pagrindinį dėmesį sutelktume į jėgos agregatą ir automobilyje sumontuotos baterijos technologiją, kurią gamintojas planuoja tobulinti, o tai leidžia manyti, jog „
DS“ yra linkusi sukurti serijinei gamybai paruoštą modelį, galintį konkuruoti su analogais iš „
Alpine“, „
Lotus“ ir „
Porsche“.
„DS E-Tense Performance“ – Formulės E pagrindu sukurtas kupė
Sąsajos su Formule E buvo paminėtos ne veltui. „E-Tense“ naudoja du elektros variklius. Vienas iš jų – ant priekinės, o kitas – ant galinės ašis. Ši kombinacija leidžia automobiliui suteikti keturių varančiųjų ratų pavarą.
Elektros variklių galia – daugiau negu pakankama. Ant priekinės ašies sumontuoto elektros motoro galia – 250 kW (339 AG), o ant galinius ratus sukančio motoro galia – 350 kW (475 AG). Tai reiškia, jog bendra elektros pavaros galia siekia 600 kW arba 815 arklio galių. Tačiau tai dar ne viskas. „DS“ kompanija teigia, jog šios pavaros didžiausias išvystomas sukimo momentas siekia net 8005 Nm. Taip, jūs perskaitėte teisingai – 8005 Nm.
„DS E-Tense Performance“ – Formulės E pagrindu sukurtas kupė
Koncepcijoje naudojama iš anglies pluošto pagaminta važiuoklė, o jos baterijos sudėtos į anglies ir aliuminio kompozito konstrukciją. Baterijos talpos, svorio ir eksploatacinių savybių duomenys taip pat nėra nenurodyti, tačiau žinome, kad jis buvo kuriamas bendradarbiaujant su „Saft“, kuri yra dukterinė „TotalEnergies“ įmonė.
„DS“ pabrėžia, jog „E-Tense Performance“ nebus tik eilinis koncepcinis automobilis. Bendrovės inžinieriai toliau tęs „E-Tense“ projekto tobulinimo darbus bei sieks patikrinti tam tikras eksploatacines savybes, o šiame procese dalyvaus Formulės E lenktynininkai, kurie šiame čempionate gina „DS“ markės vardą.
„DS E-Tense Performance“ – Formulės E pagrindu sukurtas kupė
 
„DS“ taip pat patvirtino, kad kuria didelio našumo rekuperacinę „E-Tense“ stabdžių sistemą, kurios stabdymui bus naudojami tik elektros varikliai. Nors saugumo sumetimais bus sumontuota tradicinė stabdžių sistema, tačiau „DS“ dėmesys regeneraciniam stabdymui yra dar viena elektromobilių plėtros kryptis, kuri, kaip tikimasi, kaip reikiant patobulės netolimoje ateityje.
Įvertinus „DS“ markės pareiškimus, štai šis „E-Tense Performance“ iš tiesų gali transformuotis į realų automobilį, kuris galėtų padėti prestižo siekiančiai markei įsiterpti tarp gerai žinomų gamintojų.

GALERIJA


„Stellantis“ koncerno narė „DS“ pristatė futuristiškai atrodančią koncepciją – „DS E-Tense Performance“. 
„DS“ nori, jog pagrindinį dėmesį sutelktume į jėgos agregatą ir automobilyje sumontuotos baterijos technologiją, kurią gamintojas planuoja tobulinti, o tai leidžia manyti, jog „
DS“ yra linkusi sukurti serijinei gamybai paruoštą modelį, galintį konkuruoti su analogais iš „
Alpine“, „
Lotus“ ir „
Porsche“.
„DS E-Tense Performance“ – Formulės E pagrindu sukurtas kupė
Sąsajos su Formule E buvo paminėtos ne veltui. „E-Tense“ naudoja du elektros variklius. Vienas iš jų – ant priekinės, o kitas – ant galinės ašis. Ši kombinacija leidžia automobiliui suteikti keturių varančiųjų ratų pavarą.
Elektros variklių galia – daugiau negu pakankama. Ant priekinės ašies sumontuoto elektros motoro galia – 250 kW (339 AG), o ant galinius ratus sukančio motoro galia – 350 kW (475 AG). Tai reiškia, jog bendra elektros pavaros galia siekia 600 kW arba 815 arklio galių. Tačiau tai dar ne viskas. „DS“ kompanija teigia, jog šios pavaros didžiausias išvystomas sukimo momentas siekia net 8005 Nm. Taip, jūs perskaitėte teisingai – 8005 Nm.
„DS E-Tense Performance“ – Formulės E pagrindu sukurtas kupė
Koncepcijoje naudojama iš anglies pluošto pagaminta važiuoklė, o jos baterijos sudėtos į anglies ir aliuminio kompozito konstrukciją. Baterijos talpos, svorio ir eksploatacinių savybių duomenys taip pat nėra nenurodyti, tačiau žinome, kad jis buvo kuriamas bendradarbiaujant su „Saft“, kuri yra dukterinė „TotalEnergies“ įmonė.
„DS“ pabrėžia, jog „E-Tense Performance“ nebus tik eilinis koncepcinis automobilis. Bendrovės inžinieriai toliau tęs „E-Tense“ projekto tobulinimo darbus bei sieks patikrinti tam tikras eksploatacines savybes, o šiame procese dalyvaus Formulės E lenktynininkai, kurie šiame čempionate gina „DS“ markės vardą.
„DS E-Tense Performance“ – Formulės E pagrindu sukurtas kupė
 
„DS“ taip pat patvirtino, kad kuria didelio našumo rekuperacinę „E-Tense“ stabdžių sistemą, kurios stabdymui bus naudojami tik elektros varikliai. Nors saugumo sumetimais bus sumontuota tradicinė stabdžių sistema, tačiau „DS“ dėmesys regeneraciniam stabdymui yra dar viena elektromobilių plėtros kryptis, kuri, kaip tikimasi, kaip reikiant patobulės netolimoje ateityje.
Įvertinus „DS“ markės pareiškimus, štai šis „E-Tense Performance“ iš tiesų gali transformuotis į realų automobilį, kuris galėtų padėti prestižo siekiančiai markei įsiterpti tarp gerai žinomų gamintojų.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų