REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šie metai buvo kaip niekad gausūs garsių kompanijų ir korporacijų viešųjų ryšių nesėkmių. Kai kurios jų – tik darbuotojų kvailytės socialiniuose puslapiuose, užtraukusios gėdą prekiniam ženklui. Tačiau kitos prilygsta tikroms skaitmeninės eros sensacijoms, rašo Businessinsider.com.

Šie metai buvo kaip niekad gausūs garsių kompanijų ir korporacijų viešųjų ryšių nesėkmių. Kai kurios jų – tik darbuotojų kvailytės socialiniuose puslapiuose, užtraukusios gėdą prekiniam ženklui. Tačiau kitos prilygsta tikroms skaitmeninės eros sensacijoms, rašo Businessinsider.com.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nusišlapino į lėkštę

Meksikietiško greito maisto restoranų tinklas „Taco Bell“ yra neįtikėtinai populiarus Lotynų amerikieičių pilnose JAV. Kol kas nėra aišku, kiek žalos jo populiarumui padarė vieno darbuojo iš Indianos „pokštas“. Jis nufotografavo kaip šlapinasi į „Taco Bell“ traškučių lėkštę ir išplatino ją „Twitter“. Nors darbuotojas parašė, kad toji lėkštė ant klientų stalo nepateks ir bus išmesta, darbdaviai jį atleido nedelsiant, neklausydami jokių pasiaiškinimų.

REKLAMA

Batai salotose

Dar vieno greitojo maisto giganto pasaulyje – „Burger King“ – darbuotojas pabandė papokštauti nufotografuodamas kaip trypia induose paruoštas salotas. Nuotraukas su prierašu: „Šias gardžias salotas jūs valgote „Burger King“ jis išplatino „4Chan“. Per kelias minutes buvo išaiškintas kaltininkas. Per kelias valandis jis ir jo kolegs buvo atleisti už „tolerancijos nebuvimą varotojų atžvilgiu“.

REKLAMA
REKLAMA

Linksmieji žemėlapiai

„Apple“ populiarumo nereikia vaikytis kvailais skandalais, tačiau tai kompanijai pavyksta, rodos, netyčia. Vienus geidžiamiausių šių laikų produktų puošiantis „obuoliukas“ nėra toks tobulas, kaip parodė bandymas rugsėjį atsisakyti „Google“ žemėlapių. Klaikūs, realybės neatitinkantys ir visiškas nesąmones rodantys „Apple“ žemėlapiai išgarsėjo per kelias valandas ir tapo didžiausia technologijų pasaulio naujiena.

Kompanijos galva Timas Cookas turėjo viešai atsiprašyti vartotojų ir rekomenduoti naudotis kitaip, tarp jų ir tais pačiais „Google“ žemėlapiais... Nevykusių žemėlapių kūrėjų komanda po mėnesio buvo atleista.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šaltkraujiška žinutė

Ne pelno siekianti, savigynos ir medžiotojų asociacija „NRA“ pademonstravo prastą humoro jausmą ir visišką nejautrumą. Po tragiškų žudynių Auroros mieste per filmo„Tamsiojo riterio sugrįžimas“ premjerą „Twitter“ parašė: „Labas rytas, šauliai. Gero penktadienio! Kokie savaitgalio planai?”.

Po triijų valandų žinutė buvo pašalinta. Anot kompanijos atstovo, tai buvo visiškas atsitiktinumas ir apie baisius įvykius vakare nespėjusio sužinoti darbuotojo klaida. Žinutė buvo parašyta iš anksto ir nustatytas vėlesnis jos išpublikavimo laikas.

REKLAMA

Katastrofiška reklama

Madingų drabužių gamintojas „American Apprel“ persistengė bandydamas išnaudoti visas rinkodaros galimybes. Uragano „Sandy“, kuris nusinešė per 100 žmonių gyvybių, metu prekybios tinklas internete išplatino reklamą tokiu tekstu: „Jei kartais nuobodžiaujate, kol siautėja audra – pas mus ateinančias 36 valandas viskam taikoma 20 proc. nuolaida“. Išpardavimas buvo pavadintas „Sandy išpardavimu“. Skirtingai nei drabužių prekės ženklas „Gap“, „American Apparel“ už tokią reklamą neatsiprašė.

REKLAMA

Juodas humoras

Virtuvės reikmenų parduotuvės internete „Kitchen Aid“ „Twitter“ paskyroje vienas svečias rinkimų metu išplatino žinutę: „Net Obamos močiutė žinojo, kad bus blogai! Ji mirė likus trims dienoms iki Obamai tampant prezidentu“.

Netrukus žinutė buvo pašalinta, o „Kitchen Aid“ atstovas atsiprašė sakydamas, kad tai neatspinti kompanijos deklaruojamų vertybių ir, kad šis svečias daugiau mintimis jų paskyroje nebesidalins.

Šiurpios istorijos

„McDonald‘s“ socialiniame tinkle „Twitter“ paprašė savo gerbėjų pasidalinti savo prisiminimais ir istorijomis, susijusiomis su greitojo maistu restoranu „McDonald‘s“. Deja, žmonės pirmiausia prisiminė pačias baisiausias istorijas...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Po apsinuodijimo 1989-aisiais patekau į ligoninę. Nuo to laiko ne tik nebevalgau „McDonald‘s“, bet ir tapau vegetare. Gailiuosi, kad nepadaviau restorano į teismą...“, „Nagas mano „Big Mac“ sumuštinyje mane šokiravo“ – tokie ir panašūs prisiminimai užtvindė „McDonald‘s“ paskyrą „Twitter“ puslapyje.

„McDonald‘s“ socialinės medijos direktorius Rickas Wionaspo dviejų valandų sustabdė akciją ir pripažino, kad šis „dalinimasis istorijomis“ buvo visiška PR‘o nesėkmė.

Rausvosios gleivės

Kovo mėnesį „ABC News“ pranešė apie keistas „rasvas gleives“, kurios dengia visiems įprastą liesos, dezinfekuotos jautienos faršą. Nors specialistai patvirtino, kad mėsa yra saugi, ABC ir toliau kėlė paniką savo pranešimais. Tai paskatino daugybę atleidimų mėsos pramonėje ir greito maisto restoranuse dirbančių žmonių. Galiausiai gamintojai ABC pateikė 1,2 mlrd. JAV dolerių ieškinį už 200 „neteisingų ir šmeižikiškų“ pranešimų.

REKLAMA

 Mėsainiai prieš gėjus

Mėsainių su vištiena „Chick-fil-A“ pardavimai sumažėjo po skandalingo restorano vadovo Dano Truetto pareiškimo apie homoseksualų santuokas viename televizijos šou. „Man atrodo, žmonės prašosi Dievo rūstybės, kai mojuoja jam pirštu palei nosį sakydami, kad geriau žino, kas yra santuoka. Meldžiu Dievo malonėsmūsų kartai, kuri turi tiek daug išdidumo ir arogancijos šiuo klausimu“ – sakė jis.

Šis pareiškimas ne tik išgarsino D. Truetto tėvo įkurtą restoraną, bet ir sukėlė visuotinė pasipiktinimą: žmonės rengė piketus ir masines „homoseksualių bučinių“ demonstracijas. Negana to, restoranas turėjo problemų su pasipiktinuisiais vištienos tiekiejais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų