• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Detroito automobilių paroda - pirmoji tarptautinė naujų automobilių paroda, kuri kiekvienais metais įvyksta ne Europoje, bet Jungtinėse Valstijose - vienoje didžiausių naujų automobilių rinkų pasaulyje.
2018 metus automobilių pramonė pasitinka dvejopomis nuotaikomis. Vieni koncernai džiaugiasi sėkmingais 2017 metais, kiti - galvoja kaip reikės išverti 2018 metus be naujų modelių, o treti - fantazuoja apie futuristinę ateitį, kurioje nėra vidaus degimo variklių, vairuotojo teisių ar eismo įvykių.
Daugelį metų tokio tipo automobilių parodos sulaukdavo milžiniško gamintojų ir smalsuolių dėmesio, tačiau pastaruoju metu gamintojai vis dažniau apsvarsto galimybę dalyvauti tokio tipo renginiuose. Pavyzdžiui, „Volvo“ arba „PSA“ koncernas - didieji automobilių pramonės žaidėjai, kurie į tarptautines parodas dabar atvyksta tik tuomet, kai turi galimybę pristatyti visiškai naujus modelius.
Šiemet metai buvo ne išimtis. Į 2018 metų Detroito automobilių parodą atvyko „Acura“, „Alfa Romeo“, „Audi“, „BMW“, „Buick“, „Cadillac“, „Chevrolet“, „Dodge“, „Fiat“, „Ford“, „GAC“, „Genesis“, „GMC“, „Honda“, „Hyundai“, „Infiniti“, „Jeep“, „Kia“, „Lexus“, „Lincoln“, „Mercedes Benz“, „Nissan“, „Ram“, „Smart“, „ Subaru“, „Toyota“, „Volkswagen“.
Organizatorių teigimu, šiuo  metu vykstančioje parodoje įvyko 23 visiškai naujų modelių debiutas. Kaip bebūtų keista, tačiau daugelį iš jų bus galima įsigyti ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir Lietuvoje.
Tradiciškai, daugiausiai naujienų Detroito automobilių parodoje pažeria vietos gamintojai: „Chevrolet“, „Ford“, „Jeep“ ir „Ram“. Šie metai nėra išimtis, nes daugiausiai naujienų šiemet vykstančioje parodoje pristatė vietos gamintojai. Į svarbių premjerų sąrašą galima įtraukti naujos kartos „Ram“ ir „Chevrolet Silverado“ pikapus, „Jeep Wrangler“, sportišką „Ford Edge ST“ bei legendinį vardą dėvintį „Ford Mustang Bullitt“.
Detroito automobilių paroda yra svarbi ir dėl dar vieno dalyko - joje paskelbiamas „Šiaurės Amerikos metų automobilis“. Į geriausiųjų trejetuką šį kartą pateko „Kia Stinger“, „Toyota Camry“ ir „Honda Accord“. Du iš jų patenka į populiariausių modelių dešimtuką, o kitas - visiškai naujas žaidėjas, kuris bandys įžengti į 3 serijos „BMW“ teritoriją.
Komisijos nariai nusprendė, jog „Šiaurės Amerikos metų automobiliu“ privalo tapti naujos kartos „Honda Accord“ sedanas. Pasak komisijos narių, juos sužavėjo akį traukiantis eksterjero dizainas, aukštos kokybės interjeras bei gausus kiekis technologijų, kurios palengvina keleivių ir vairuotojų kelionę.

Detroito automobilių paroda - pirmoji tarptautinė naujų automobilių paroda, kuri kiekvienais metais įvyksta ne Europoje, bet Jungtinėse Valstijose - vienoje didžiausių naujų automobilių rinkų pasaulyje.
2018 metus automobilių pramonė pasitinka dvejopomis nuotaikomis. Vieni koncernai džiaugiasi sėkmingais 2017 metais, kiti - galvoja kaip reikės išverti 2018 metus be naujų modelių, o treti - fantazuoja apie futuristinę ateitį, kurioje nėra vidaus degimo variklių, vairuotojo teisių ar eismo įvykių.
Daugelį metų tokio tipo automobilių parodos sulaukdavo milžiniško gamintojų ir smalsuolių dėmesio, tačiau pastaruoju metu gamintojai vis dažniau apsvarsto galimybę dalyvauti tokio tipo renginiuose. Pavyzdžiui, „Volvo“ arba „PSA“ koncernas - didieji automobilių pramonės žaidėjai, kurie į tarptautines parodas dabar atvyksta tik tuomet, kai turi galimybę pristatyti visiškai naujus modelius.
Šiemet metai buvo ne išimtis. Į 2018 metų Detroito automobilių parodą atvyko „Acura“, „Alfa Romeo“, „Audi“, „BMW“, „Buick“, „Cadillac“, „Chevrolet“, „Dodge“, „Fiat“, „Ford“, „GAC“, „Genesis“, „GMC“, „Honda“, „Hyundai“, „Infiniti“, „Jeep“, „Kia“, „Lexus“, „Lincoln“, „Mercedes Benz“, „Nissan“, „Ram“, „Smart“, „ Subaru“, „Toyota“, „Volkswagen“.
Organizatorių teigimu, šiuo  metu vykstančioje parodoje įvyko 23 visiškai naujų modelių debiutas. Kaip bebūtų keista, tačiau daugelį iš jų bus galima įsigyti ne tik Jungtinėse Valstijose, bet ir Lietuvoje.
Tradiciškai, daugiausiai naujienų Detroito automobilių parodoje pažeria vietos gamintojai: „Chevrolet“, „Ford“, „Jeep“ ir „Ram“. Šie metai nėra išimtis, nes daugiausiai naujienų šiemet vykstančioje parodoje pristatė vietos gamintojai. Į svarbių premjerų sąrašą galima įtraukti naujos kartos „Ram“ ir „Chevrolet Silverado“ pikapus, „Jeep Wrangler“, sportišką „Ford Edge ST“ bei legendinį vardą dėvintį „Ford Mustang Bullitt“.
Detroito automobilių paroda yra svarbi ir dėl dar vieno dalyko - joje paskelbiamas „Šiaurės Amerikos metų automobilis“. Į geriausiųjų trejetuką šį kartą pateko „Kia Stinger“, „Toyota Camry“ ir „Honda Accord“. Du iš jų patenka į populiariausių modelių dešimtuką, o kitas - visiškai naujas žaidėjas, kuris bandys įžengti į 3 serijos „BMW“ teritoriją.
Komisijos nariai nusprendė, jog „Šiaurės Amerikos metų automobiliu“ privalo tapti naujos kartos „Honda Accord“ sedanas. Pasak komisijos narių, juos sužavėjo akį traukiantis eksterjero dizainas, aukštos kokybės interjeras bei gausus kiekis technologijų, kurios palengvina keleivių ir vairuotojų kelionę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Honda Accord Touring 2.0T


„Geriausio visureigio“ kategorijoje sau lygių neturėjo „Volvo XC60“, kuris pranoko „Honda Odyssey“ ir „Alfa Romeo Stelvio“. 60 narių komisija pažymėjo, jog juos sužavėjo saugumo įrangos sąrašas, vairavimo asistentų efektyvumas ir patraukli automobilio kaina.

REKLAMA

XC60 T8 Inscription


Ir paskutinėje kategorijoje - „Truck of the Year““ nominacijoje nugalėjo „Lincoln Navigator“, kuris pranoko „Chevrolet Colorado ZR2“ ir „Ford Expedition“. Tai yra pirmas kartas, kuomet „Lincoln“ iškovojo tokio lygio apdovanojimą.

Lincoln Navigator


PARODOS NAUJIENOS


G klasė
Viena svarbiausių Detroito automobilių parodos ir 2018 metų naujienų - naujos kartos G klasės visureigis, kuris labiau atrodo kaip senojo modelio evoliucija, o ne revoliucija, ir tai pabrėžia „Mercedes Benz“ kompanijos atstovai. Vis dėlto, nepaisant subtiliai evoliucionavusios išvaizdos, po ja slepiasi ilgesnis, platesnis ir aukštesnis G klasės atstovas. Žemiau esantys duomenys puikiai parodo kaip evoliucionavo įžymusis visureigis.





















Erdvė keliams priekyje +38 mm
Erdvė keliams gale +150 mm
Erdvė pečiams priekyje +38 mm
Erdvė pečiams gale +27 mm

REKLAMA
REKLAMA


Be to, naujos kartos modelis tapo 53 milimetrais ilgesnis ir 121 milimetrų platesnis už savo pirmtaką.



Gamintojas teigia, jog dabar G klasė bus puikus kompanionas ne tik bekelėje, bet ir ilgose kelionėse. Vokiečiai sako, jog G klasė pagaliau bus tinkama ilgoms kelionėms po kurių nesinorės persišauti savo galvą. Inžinieriai didžiulį dėmesį skyrė geresnei garso izoliacijai, vibracijų mažinimui, komfortiškesnėms sėdynėms ir naujausioms technologijoms, be kurių šiandien negali gyventi ne vienas modernus automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz G 500


Iš pradžių automobilis bus gaminamas tik su vienu motoru - 4 litrų, 8 cilindrų, 422 arklio galias ir 609 Nm sukimo momentą išvystančiu jėgos agregatu, kuris bus suporuotas su devynių laipsnių automatine transmisija ir kas be ko - nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara. Be to, automobilio prezentacijos metu „Daimler“ koncerno vadovas užsiminė, jog artimiausioje ateityje turėtume išvysti elektrifikuotą visureigio versiją.

REKLAMA

Mercedes Benz G 500


Naujos kartos modelis prekyboje pasirodys šių metų rudenį ir kainuos nuo 107 000 eurų.
Acura RDX
„Honda“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Acura“, pastarąjį dešimtmetį negalėjo džiaugtis itin aukšto lygio pardavimais, tačiau nuolatinės identiteto paieškos pagaliau baigėsi. Detroito automobilių parodoje „Acura“ pademonstravo „RDX“ vardu pavadintą visureigį, kuris, dėl mums nesuprantamų priežasčių, buvo pristatomas kaip prototipas. Vis dėlto, parodoje eksponuojamas modelis atrodo taip, lyg būtų šiandien pasiruošęs keliauti į „Acura“ prekybos salonus.
„Acura“ vadovai atsižvelgdami į sparčiai augančią padidinto pravažumo automobilių rinką, nenuostabu, jog gamintojas į naująjį modelį deda labai daug vilčių. Užtenka pažvelgti į naująjį modelį ir palyginti su senuoju - veržlios kėbulo linijos ir „Lexus“ automobilius primenantis interjeras tik dar kartą patvirtina, jog „Acura“ nusprendė susiimti ir atversti naują lapą savo kompanijos istorijoje.
Kadangi šis automobilis bus skirtas JAV rinkai, nereikėtų stebėtis komforto įrangos teikiamais privalumais. Pavyzdžiui, šis modelis bus pirmasis „Acura“ modelis kompanijos istorijoje, kuris bus komplektuojamas su 16 krypčių reguliuojamomis vairuotojo ir keleivio sėdynėmis. Aukščiausios komplektacijos modeliai gaus 710 w. galingumo garso sistemą, gausų kiekį vairavimo asistentų ir pan.
O kaip gi variklių gamą? Ar „RDX“ bus varomas nerangaus, bet galingo 6 cilindrų motoro? Tiesą sakant - ne. „RDX“ bus gaminamas tik su 2 litrų, 4 cilindrų turbobenzininiu jėgos agregatu, kuris bus poruojamas su 10 laipsnių automatine pavarų dėže.

REKLAMA


BMW
Vokiečių gamintojas į Jungtines Valstijas atsivežė dvi naujienas: netrukus Lietuvoje debiutuosiantį „BMW X2“ krosoverį ir vargu ar kada nors Lietuvoje pasirodysiantį „BMW i8 Roadster“.
„BMW X2“ šiuo metu galima užsisakyti su trimis dinamiškais benzininiais ir dyzeliniais „BMW TwinTurbo“ varikliais, o 2018-aisiais jų gama bus išplėsta.
„BMW X2“ sDrive20i benzininis variklis pasiekia 141 kW (192 AG), o automobilio vidutinės degalų sąnaudos – 5,5–5,9 l/100 km. 140 kW (190 AG) pasiekiančio BMW X2 xDrive20d dyzelinio variklio vidutinės degalų sąnaudos – 4,6–4,8 l/100 km. Galingiausias gamoje BMW X2 xDrive25d motoras pasiekia 170 kW (231 AG), o automobilis suvartoja vos 5,1–5,3 l/100 km dyzelino.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW (1)


Abu dyzelinu varomi „BMW X2“ standartiškai komplektuojami su „xDrive“ visų keturių varančių ratų sistema bei aštuonių laipsnių „Steptronic“ automatine pavarų dėže. Benzininis variklis sujungtas su septynių laipsnių „Steptronic“ dviejų sankabų transmisija.
2018-aisiais SAC modelio variklių gamą papildys benzininiai trijų cilindrų X2 sDrive18i, keturių cilindrų X2 xDrive20i bei dyzeliniai X2 sDrive18d ir X2 xDrive18d. Benzininiai varikliai pasieks nuo 103 kW (140 AG) iki 141 kW (192 AG), o dyzeliniai – 110 kW (150 AG).

REKLAMA

BMW (2)


„M Sport“ bei „M Sport X“ modeliai standartiškai komplektuojami su „M Sport“ pakaba. Automobilis su ja yra žemesnis, o amortizatorių bei spyruoklių veikimas užtikrina dar didesnį sportiško vairavimo malonumą. „M Sport“ pakaba yra papildomai pasirenkama standartinių BMW X2 pirkėjams.
Papildomos įrangos sąraše esanti „Dynamic Damper Control“ sistema mažina automobilio prošvaisą 10 mm bei leidžia individualizuoti pakabos nustatymus pagal unikalius kiekvieno vairuotojo norus.

REKLAMA

BMW (4)


„BMW X2“ komplektuojamas su 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, pasirinktinai – iki 19 colių. „M Sport“ ar „M Sport X“ paketus turintys modeliai komplektuojami su 19 colių skersmens ratlankiais, papildomai galima užsakyti ir 20 colių.
Lietuvių itin mėgstamą BMW X gamą papildžiusio X2 modelio kaina (su PVM) prasidės nuo 40 168 EUR. Automobilius jau galima užsisakyti, o pirmuosius klientus Lietuvoje jie pasieks kitų metų kovą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


BMW i8“ nubrėžė kryptį viso pasaulio sportiniams automobiliams ir įrodė, kad puikiai valdomas ir labai greitas modelis gali būti ekologiškas. Atnaujintas modelis ekologiško sportiškumo sąvoką išplečia dar labiau: vien elektra jis gali įsibėgėti iki 120 km/val. Tuo tarpu „BMW i8“ rodsteris padidina pasirinkimo galimybes vairavimo entuziastams: jis leis mėgautis sportišku ir ekologišku važiavimu su nuleistu stogu“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Kaip ir „BMW i8 Coupe“, naujasis „BMW i8 Roadster“ sukurtas naudojant tą pačią lengvą bei tvirtą „LifeDrive“ architektūrą, kurioje panaudota daug aliuminio bei anglies pluoštu sutvirtinto plastiko detalių.
Daugybė detalių yra sukurta specialiai šiam modeliui, tarp jų – ir unikalios į viršų pakeliamos „gullwing“ tipo šoninės durelės. Dėl itin lengvos ir tvirtos konstrukcijos „BMW i8“ rodsteris sveria 1 595 kg – vos 60 kilogramų daugiau už kupė. Tai įspūdingi skaičiai pakeliamą stogą turinčiam automobiliui.

REKLAMA

BMW (5)


Visiškai elektrinis „BMW i8 Roadster“ stogas pakeliamas ir nuleidžiamas per 15 sekundžių, tą padaryti galima važiuojant iki 50 km/val. greičiu.
„BMW i8“ atnaujintas ne tik sukuriant naują kėbulo tipą. Patobulinta automobilio hibridinė sistema, trejus metus iš eilės (2015-2017) pelniusi prestižinį geriausio variklio „International Engine of the Year“ apdovanojimą.
Elektrinės „BMW eDrive“ sistemos baterijos talpa padidėjo nuo 7,1 iki 11,6 kWh, variklio galia išaugo 9 kW/12 AG iki 105 kW/143 AG, o sukimo momentas – iki 250 Nm. Trijų cilindrų 1,5 l benzininio variklio su „BMW TwinPower Turbo“ technologija galia išliko nepakitusi ir yra 170 kW/231 AG, o jo pasiekiamas sukimo momentas – 320 Nm.

REKLAMA

BMW (6)


Bendra sistemos galia dabar yra 275 kW/374 AG. Iki 100 km/val. „BMW i8 Coupe“ įsibėgėja per 4,4 sek., o „BMW i8 Roadster“ – per 4,6 sek. Abiejų modelių didžiausias greitis yra ribojamas iki 250 km/val.
Vien elektra atnaujintu „BMW i8“ galima važiuoti iki 105 km/val. greičiu (buvo 70 km/val.), o paspaudus „eDrive“ mygtuką, didžiausias greitis pakyla iki 120 km/val. Naudodamas tik elektrą, „BMW i8 Roadster“ gali nuvažiuoti 53, o „BMW i8 Coupe“ – 55 km.

REKLAMA
REKLAMA

BMW (9)


Vidutinės „BMW i8 Roadster“ degalų sąnaudos yra 2,1 l/100 km, o „BMW i8 Coupe“ – 1,9 l/100 km. Anglies dvideginio (CO2) emisija – atitinkamai 46 g/km ir 42 g/km. Rodsterio kėbulą turintis „BMW i8“, važiuodamas be benzino, vidutiniškai sunaudoja 14,5 kWh elektros, o kupė – 14 kWh.
Pasak M. Daujoto, naujuosius „BMW i8 Coupe“ bei „BMW i8 Roadster“ jau galima užsisakyti ir Lietuvoje, o pirmieji automobiliai pirkėjams atiteks 2018-ųjų gegužės mėnesį. „BMW i8 Coupe“ kaina prasideda nuo 154 560 Eur su PVM, „BMW i8 Roadster“ kainos bus paskelbtos šiek tiek vėliau.
Chevrolet Silverado
Jeigu dar nežinojote, pats populiariausias automobilis Jungtinėse Valstijose turi ne hečbeko, sedano ar visureigio kėbulą. Daugelį metų pats populiariausias automobilis yra „Ford“ F serijos pikapas, todėl nenuostabu, jog šiam modeliui ant kulnų nuolatos stengiasi lipti „Chevrolet“ ir „Ram“. Tiek vienas, tiek kitas gamintojas šiemet vykstančioje parodoje pristate modernizuotus, 2018-iems paruoštus analogus.
„Chevrolet Silverado“ yra vienas populiariausių kompanijos modelių, kuris turės atlaikyti vis didėjančią konkurenciją iš „Ford“ ir „Ram“. Tad kokiais ginklais „Chevrolet“ stengsis atremti konkurentų spaudimą? Visų pirma - modernesnė pikapo išvaizda, kuria bus stengiamasi išsiskirti ne tik iš bendro pikapo srauto. Be to, gamintojas norėdamas įtikti įvairiausio plauko pirkėjams, naujos kartos „Silverado“ bus gaminamas su aštuoniomis skirtingomis modifikacijomis. Priklausomai nuo pirkėjų poreikio, pikapas galės turėti dvigubą kabiną, aukštesnę pakabą, blokuojamą galinį diferencialą ir net bekelei skirtas padangas.

REKLAMA

Chevrolet Silverado (2)


Palyginus su senuoju modeliu, netrukus į serijinę gamybą pateksiantis „Silverado“ tapo 41 mm ilgesnis, ratų bazė pailgėjo iki 100 mm. Nepaisant to, automobilis atsikratė 200 kilogramų antsvorio. Iš aliuminio pagamintos durys, variklio dangtis ir bagažinės dangtis padėjo sutaupyti 40 kilogramų.
Naujos kartos modelis bus gaminamas su šešiomis skirtingomis variklių ir pavarų dėžių kombinacijomis. Variklių gamoje bus 5,3 ir 6,2 litro 8 cilindrų benzininiai motorai. Pirkėjai taip pat galės pasirinkti 3 litrų, 6 cilindrų turbodyzelinį variklį. 6,2 litro benzininis ir 3 litrų dyzelis bus komplektuojami su 10 laipsnių automatine pavarų dėže.



Ford Mustang Bullitt
Jeigu esate klasikinių amerikietiškų filmų ir serialų gerbėjai - „Bullitt“ vardas Jums turėtų būti puikiai žinomas. Gera žinia yra ta, jog po labai ilgos pertraukos „Bullitt“ vardas sugrįžta į „Ford“ entuziastų pasaulį. Detroito automobilių parodoje „Ford“ pristatė aštriais pipirais pagardintą „Ford Mustang“ versiją.
Išgirdę „Bullitt“ vardą, daugelis automanų pagalvos, jog tai yra greitesnė, sportiškesnė ir dinamiškesnė „Mustang“ modelio versija. Iš dalies - tai yra tiesa. 5 litrų, 8 cilindrų motoras išvysto 475 arklio galias ir 570 Nm sukimo momentą, kuris leidžia pasiekti 263 km/val.maksimalų greitį.
„Ford“ pristatydama „Mustang“ modelį neatskleidė ar naujoji versija išsiskirs nauja pakabos konfigūracija ar aštresniu valdymu. Gamintojas atskleidė tik keletą esminių detalių: naujasis modelis turės labai ilgą komforto įrangos sąrašą, triukšmingsenę išmetimo sistemą ir galimybę automobilį aprūpinti adaptyviais amortizatoriais ar sportiškomis „Recaro“ sėdynėmis.
Ford Ranger
Antroji „Ford“ naujiena, kuri turėtų būti įdomi pikapų entuziastams Lietuvoje. Atnaujintas „Ford Ranger“ pikapas Lietuvą ir kitas Europos šalis turėtų pasiekti ne anksčiau kaip 2019 metų pradžioje.
Bent jau Jungtinėse Valstijose, atnaujintas modelis bus komplektuojamas su 4 arba 6 cilindrų benzininiu varikliu, galinių arba keturių varančiųjų ratų pavara. Vis dėlto, pavarų dėžių departamente plataus pasirinkimo nebus - pirkėjai galės pasirinkti tik 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Nors interjero ir eksterjero pasikeitimai minimalūs, tačiau technologijų sąrašas tapo žymiai ilgesnis. Nuo šiol „Ford Ranger“ bus komplektuojamas su automatine stabdymo sistema, eismo juosto palaikymo sistema, aklosios zonos stebėjimo sistema, pėsčiųjų apsaugos sistema ir adaptyvia greičio palaikymo sistema.
Hyundai Veloster
Sportiškų automobilių gerbėjams turime gerą naujieną - „Hyundai“ pristatė antrąjį „N“ šeimos narį, kuris prisijungs prie neseniai debiutavusio „i30 N“ - sportiško hečbeko, kuris privertė iškelti klausimą - „Volkswgen Golf GTI“ ar „Hyundai i30 N“?
Kaip ir gimingasis hečbekas, dailių kėbulo formų pasižymintis „Veloster“ bus varomas 2 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu su turbina. Priekinius ratus sukantis variklis išvystys 275 arklio galias ir 353 Nm sukimo momentą, ir mechanine pavarų dėže.
„Veloster N“ iki 100 km/val. įsibėgės per 6,1 sekundės. Tai nėra patys įspūdingiausi rodikliai, tačiau „Hyundai N“ modelių gama niekuomet ir nenorėjo kibti į atlapus patiems greičiausiems klasės automobiliams.
Kol kas nėra žinoma ar „Veloster N“ atkeliaus į Europą ir kada tai įvyks. Jungtinėse Valstijose „Veloster N“ debiutuos 2019 metais.
Automobilio gamyba prasidės 2018 metų rugsėjį.
Volkswagen Jetta
Amerikietiškas „Passat“ - taip būtų galima pavadinti šį modelį, jeigu į jį žiūrėtume kiekvieno europiečio akimis. Nors anapus Atlanto „Volkswagen“ gamina „Passat“ modelį, tačiau Detroito automobilių parodoje pristatyta „Jetta“ yra artimesnė europietiškam „Passat“.
Naujos kartos „Jetta“ yra vos truputėlį trumpesnė ir siauresnė už europietišką „Passat“ sedaną, todėl nenuostabu, jog „Volkswagen“ nesiruošia šio sedano pristatyti Europoje - tiesiog nėra prasmės.

REKLAMA

Volkswagen Jetta (2)


Volkswagen Jetta (6)


Vis dėlto, atsižvelgiant į automobilių iš Jungtinių Valstijų populiarumą, nenustebtume, jeigu ši „Volkswagen Jetta“ mūsų keliuose pasirodytų po dviejų ar trijų metų.
Tad kas tai per automobilis? Po ne itin patrauklia išvaizda slepiasi „MQB“ modulinė architektūra, ant kurios šiais laikais kuriami visi „Volkswagen“ modeliai. Po variklio dangčiu slepiasi 1,4 litro, 150 arklio galių išvystantis benzininis variklis - motoras, kuris yra puikiai pažįstamas europiečiams.
Anapus Atlanto pigiausia „Volkswagen Jetta“ kainuos nuo 18 545 dolerių.



Ram
Kaip ir „Chevrolet“ ar „Ford“, taip ir „Ram“ nepraleido progos pristatyti naujutėlio pikapo. „Fiat - Chrysler“ koncernui priklausančios markės atstovai pasistengė, jog naujos kartos „Ram“ pikapai turėtų ženklesnį pranašumą prieš savo konkurentus.
Visų pirma - naujos kartos modeliai yra iki 105 kilogramų lengvesni. Visų antra - automobilių kėbulai buvo šlifuojami dėl geresnio oro pasipriešinimo koeficiento. Puikus to pavyzdys - adaptyvus priekinis spoileris priekinio buferio apačioje.
Variklių gamoje bus: 3,6 litro 6 cilindrų arba 5,7 litro 8 cilindrų benzininiai varikliai, kurie bus komplektuojami su simboliška hibridine sistema, kuri 6 cilindrų motorui pridės 122 Nm sukimo momentą, o 8 cilindrų varikliui - 176 Nm sukimo momentą.
 
Tiek šešių, tiek aštuonių cilindrų varikliai bus poruojami su 8 laipsnių pavarų dėže. Tai bus vienintelis pasirinkimas, kuris leis „Ram 1500“ modeliui patempti iki 5700 kilogramų sveriančią priekabą arba pavežti iki 1040 kilogramų sveriantį krovinį ant savo „kupros“.
Viduje - taip pat nemažai pasikeitimų. Centrinėje konsolėje dabar bus milžiniškas lietimui jautrus ekranas, kuriame bus galima valdyti ir keisti įvairiausius automobilius prietaisus bei parametrus.
„Ram“ iškart pradės gaminti ir pasiutusiai greitą „Rebel“ versiją, kuri turės aukštesnės prošvaisos kėbulą su „Bilstein“ amortizatoriais, blokuojamu galiniu diferencialu ir kitais atributais, kurie privers pikapų entuziastus seilėtis.

REKLAMA


Toyota Avalon
Dar viena svarbi Detroito automobilių parodos naujiena - kardinaliai pasikeitęs „Toyota Avalon“ sedanas, kuris, deja, Europoje niekada nebuvo oficialiai pardavinėjamas. Tuo tarpu Jungtinėse Valstijose „Toyota“ kiekvienais metais parduoda po maždaug 30 000 - 40 000 sedano vienetų.
„Toyota Avalon“ nėra vienintelis šios kompanijos sedanas, kuris yra pardavinėjamas Jungtinėse Valstijose. „Corolla“ ir „Camry“ sulaukia žymiai didesnio pirkėjų dėmesio, tuo tarpu „Avalon“ visuomet buvo truputėlį aukštesnės klasės „Toyota“ automobilis.

Toyota Avalon (1)


Akivaizdu, jog naujos kartos „Toyota Avalon“ sėmėsi nemažai technologijų ir stiliaus detalių iš „Lexus“ - pažvelkite centrinę konsolę, pavarų perjungimo svirtį. Apskritai - automobilio interjeras labai primena „Lexus“ automobilių interjerą. Ar tai privalumas ar trūkumas - spręsti potencialiems „Toyota Avalon“ vairuotojams.
Gamintojas pristatydamas šį modelį labai pabrėžia komforto įrangus privalumus. Kokius? Pavyzdžiui, automobilis turės geriausią garso sistemą klasėje, „Qi“ bevielį telefonų krovimą, nuotolinę automobilio užvedimo sistemą, „Apple CarPlay“ suderinamumą, net 5 USB jungtis ir t.t.

REKLAMA

Toyota Avalon (5)


Aukštesnės klasės „Toyota“ bus varoma laiko patikrinti motorai. Modelį galima bus įsiyti su 3,5 litro, 6 cililndrų benzininiu motoru arba su „Lexus“ automobiliuose naudojama hibridine jėgaine, kurią sudarys 2,5 litro benzininis ir elektros motorai.
„Toyota Avalon“ taip pat išsiskirs milžinišku technologijų kiekiu. Standartinėje įrangoje bus pėsčiųjų aptikimo sistema, adaptyvi greičio palaikymo sistema, eismo juostos palaikymo sistema, aklosios zonos įspėjimo sistema, galinio vaizdo kamera ir pan.



Jeep Cherokee
Ar prisimenate kaip anksčiau atrodė „Jeep Cherokee“?  Jeigu ne, tuomet sutaupysime laiko ir leisime Jums užmesti akį į atnaujintą „Jeep Cherokee“, kurio priekinė dalis dabar neatrodo taip... radikaliai kaip dabar. „Jeep“ dizaineriai supratę savo klaidą, atliko „Cherokee“ priekinės dalies plastinę operaciją.
Priekinės dalies pokytis turėtų sudominti kompaktiškų visureigių pirkėjus, kurie anksčiau į „Cherokee“ net negalėdavo pažiūrėti.

Jeep Cherokee


Jeigu automobilio dizainas atitiko jūsų skonį, tuomet bus reikia atsižvelgti ir į „Cherokee“ interjerą ir techninę dalį. Palyginus su senesniu modeliu, automobilio viduje reikšmingų permainų nėra, tačiau gamintojas teigia, jog atnaujintas „Cherokee“ bus komplektuojamas su geresnės kokybės apdailos medžiagomis ir bus aprūpintas naujausiomis technologijomis. Pavyzdžiui, nuo šiol multimedijos sistema turės „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsąją,
Atnaujintas modelis bus gaminamas ne tik su 2,4 litro ar 3,2 litro darbinio tūrio benziniais varikliais. Nuo šiol „Jeep Cherokee“ bus komplektuojamas su 2 litrų, 4 cilindrų turbobenzininiu motoru, gebančiu išvystyti 270 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Iš esmės - tai tas pats variklis, kurį galima surasti „Alfa Romeo Giulia“, „Alfa Romeo Stelvio“ bei naujos kartos „Jeep Wrangler“.

REKLAMA


Infiniti Q
„Infiniti“ į Detroito automobilių parodą atvyko su dvejomis naujienomis. Pirmoji - „Q“ vardu pavadinta koncepcija. Antroji naujiena - „Infiniti“ nuo 2021 metų elektrifikuos visus savo gaminamus modelius. Tai reiškia, jog nuo 2021 metų „Infiniti“ taps hibridinių automobilių gamintoja, palaipsniui mažindama vidaus degimo variklių įtaką lengvuosiuose automobiliuose, kol galiausiai „Infiniti“ markės mašinos bus varomos tik elektros energija.
Sugrįžtant prie „Infiniti Q“ - kas tai per produktas? Žvelgiant inžinieriaus akimis - jis nėra išskirtinis ar sugebantis kardinaliai pakeisti taisykles. Vienintelė įdomybė yra automobilio dizainas, kuris leidžia pažvelgti į „Infiniti“ modelių ateitį. Kompanijos atstovai teigia, jog ateityje pasirodysiantis modeliai iš koncepcinio sedano pasiskolins nemažą kiekį dizaino elementų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų