• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl ko dažniausiai skundžiasi nepatenkinti turistai?

Nemokamas internetas – svarbiau už baseiną ar viešbučio vietą

Nuo darbų ir kasdienybės pavargę turistai vykdami atostogauti dar visai neseniai tikėdavosi paprastų malonumų: atsipalaiduoti, pamatyti gražių vietovių ir besivartant saulės gulte dailiai įdegti.

Nuo darbų ir kasdienybės pavargę turistai vykdami atostogauti dar visai neseniai tikėdavosi paprastų malonumų: atsipalaiduoti, pamatyti gražių vietovių ir besivartant saulės gulte dailiai įdegti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau šiandieniniai poilsiautojai, atrodo, labiau linkę susirašinėti su savo draugais ir pažįstamais internetu nei paplūdimyje skaityti knygą ar grožėtis saulėlydžiais.

REKLAMA

Naujas tyrimas atskleidė, kad vidutinis atostogautojas kasdien bent valandą laiko praleidžia prisijungęs prie socialinių tinklų ar tikrindamas mėgstamiausių interneto svetainių naujienas.

Tiesą sakant, priklausomybė nuo interneto pasiekė tokį lygį, kad papildomą mokestį už interneto prieigą nustatę viešbučiai sulaukia netgi oficialių skundų ir itin nepalankių atsiliepimų viešbučių užsakymo svetainėse.

REKLAMA
REKLAMA

Viešbučių tinkle „Thisle Hotels“ užsakymu atliktame tyrime 2000 žmonių atsakė į klausimus apie tai, kas juos labiausiai erzina atostogų metu.

Didžiausias nusivylimas – nemalonūs ir nemandagūs viešbučio darbuotojai. Net 69 proc. apklausos dalyvių atsakė, kad draugiškai nusiteikęs juos aptarnaujantis personalas – malonios viešnagės pagrindas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antras pagal dažnumą nusivylimas – atvykus į viešbutį rasti vis dar valomą ar iki galo neparuoštą kambarį. Tai nuotaiką sugadintų 45 proc. respondentų.

Trečia pagal dažnumą nusiskundimų priežastis – besikeičiančių laikų atspindys. Itin šiuolaikiškas nesklandumas, nuotaiką sugadinantis daugiau nei trečdaliui poilsiautojų (38 proc.), – mokestis už prisijungimą prie belaidžio interneto.

REKLAMA

Kiti poilsiautojų nuotaikos „gadintojai“ – menkas maisto pasirinkimas viešbučio restorane (37 proc.) ir nusivylimas paaiškėjus, kad atstumai nuo viešbučio iki turistinių atrakcijų ir restoranų – ilgesni nei skelbta viešbučio aprašyme (32 proc.).

Daugiau nei pusė respondentų (51 proc.) teigė, kad nemokamas belaidis internetas jiems svarbesnis už kitus atostogų malonumus, tokius kaip viešbučio baseinas (49 proc.), mažas atstumas iki turistinių objektų ir kitų pramogų vietų (41 proc.) bei televizorius viešbučio kambaryje (37 proc.).

„Tai beprotiška, kad 2014-aisiais viešbučiai vis dar ima mokestį už belaidį internetą. Mūsų tyrimas patvirtino, kad prieiga prie interneto poilsiautojams yra nepaprastai svarbi“, – tyrimo rezultatus komentavo „Thistle Hotels“ atstovas Mike‘as DeNoma.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų