REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienio naktį Monte Karlo ralis prasidėjo tragiškai. Jau pirmasis greičio ruožas buvo atšauktas, kai ketvirtas startavęs „Hyundai“ komandos lenktynininkas Hayden Paddon patyrė avariją, kurios metu kliudė neatsargiai stovėjusį žiūrovą.

Ketvirtadienio naktį Monte Karlo ralis prasidėjo tragiškai. Jau pirmasis greičio ruožas buvo atšauktas, kai ketvirtas startavęs „Hyundai“ komandos lenktynininkas Hayden Paddon patyrė avariją, kurios metu kliudė neatsargiai stovėjusį žiūrovą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nukentėjęs sraigtasparniu buvo nugabentas į Nicos ligoninę, tačiau gydytojai jam niekuo padėti nebegalėjo...

REKLAMA

„Tai ne tik aptemdė vis ralio šventę bet ir gerokai sujaukė mūsų planus. Norėjome atakuoti nuo pat pirmųjų metrų, nes žinojome, kad greitai pasivysime priešais startavusius. Dėl to buvo itin svarbu kuo geriau pasirodyti pirmą ralio dieną, kad po pergrupavimo galėtumėm turėti kuo aukštesnę starto pozicija,“ – pasakojo D. Jocius.

Dėl to ketvirtadienį vietoj dviejų, realiai buvo surengtas tik vienas greičio ruožas. Jame „MVP Racing“ komandos sportininkai – Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius su „Mitsubishi Lancer Evo X“ parodė 35 rezultatą.

REKLAMA
REKLAMA

„Tai niekaip neatspindi mūsų realaus greičio. Pirmame greičio ruože lenktynės nevyko, o antrajame mes trasoje turėjom lenkti gal tris automobilius. Antroje greičio ruožo pusėje iš viso dingo stabdžiai. Kelis kartus apsisukome trasoje, vieną kartą užkabinome stulpelį. Buvo tiek nuotykių, kad stebuklas, jeigu mes esame 35 vietoje,“ – po pirmos lenktynių dienos sakė Deividas Jocius.

Po pirmos lenktynių dienos „MVP Racing“ komandos inžinieriai nutarė, kad reikia pakeisti automobilio stabdžius. Deividas Jocius rytoj startuos su asfaltinei dangai skirtais stabdžiais, kurie yra gerokai galingesni ir efektyvesni.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmą lenktynių dieną lietuviai abu greičio ruožus pravažiavo su sausai dangai skirtomis „slick“ tipo padangomis. Mat greičio ruožuose didžioji dalis trasos driekėsi ant sauso asfalto ir ledo buvo itin mažai.

Tuo tarpu šiandien pirmuosiuose greičio ruožuose dominuos slidi kelio danga. „MVP Racing“ komandos inžinieriai, pasitarę su lenktynininkais ir ralio žvalgais vienbalsiai nutarė, kad pirmus greičio ruožus būtina važiuoti su dygliuotomis žieminėmis padangomis.

„Neturime bereikalingų iliuzijų. Šiandien su padangomis atspėjome idealiai. Nepaisant to, kad kai kurie konkurentai važiavo su dygliais, esu įsitikinęs, kad mūsų rezultatui labai daug padėjo teisingai parinktos sausam asfaltui skirtos padangos. Tikiuosi rytoj taip pat nuspėsime teisingai,“ – sakė D. Jocius.

REKLAMA

Pusę dviejų nakties grįžęs po pirmos lenktynių dienos Deividas Jocius skubėjo ilsėtis. Lietuvis gerokai pasigerino savo starto poziciją, o tai reiškė gan trumpą naktį. Vėlai baigus lenktynes reikėjo keltis anksti, kartu su Monte Karlo ralio lyderiais. Po pirmos dienos Deividas Jocius džiaugėsi dėl šalia trasos plazdančiomis daugybe trispalvių.

„Tikrai visas jas pastebiu ir mūsų ekipažui tai reiškia neįtikėtinai daug,“ – grįžęs į komandos būstinę džiaugėsi D. Jocius. Į Monte Karlo ralį stebėti lietuvių ekipažo iš Lietuvos atvažiavo daugiau kaip šimtas gerbėjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų