REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

68 proc. Lietuvos verslininkų mano, kad didžiausias bankų trūkumas yra per dideli paslaugų įkainiai, tuo pačiu metu 43 proc. verslininkų patvirtino, kad naudojasi tik vieno banko paslaugomis, rodo naujausia apklausa.

68 proc. Lietuvos verslininkų mano, kad didžiausias bankų trūkumas yra per dideli paslaugų įkainiai, tuo pačiu metu 43 proc. verslininkų patvirtino, kad naudojasi tik vieno banko paslaugomis, rodo naujausia apklausa.

REKLAMA

Medicinos banko iniciatyva atlikta apklausa rodo, kad dviejų bankų paslaugomis naudojasi 36 proc. apklaustųjų, trijų – 14 proc., o daugiau nei trijų – 6 proc. smulkaus ir vidutinio šalies verslo.

Anot Medicinos banko Verslo tarnybos direktoriaus Juliaus Ivaškos, verslams pradėjus naudotis daugiau nei vienu banku situacija galėtų pasikeisti, padidėtų konkurencija.

„Du iš penkių verslo atstovų nėra diversifikavę finansinių paslaugų tiekėjų. Tai nedidina tarpusavio konkurencijos bankams, kurie gauna klientą su visais jo poreikiais: kasdienėmis operacijomis, finansavimu, plėtra. Jeigu verslas šiuo klausimu yra toks konservatyvus, paslaugų sektoriui tai netaps paskata keistis“, – banko pranešime teigė J. Ivaška.

Anot Medicinos banko, panašiai elgiasi ir gyventojai – prieš metus tik vieno banko paslaugomis naudojosi 59 proc. Lietuvos gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA

Anot apklausos, teigiamai apie bankų sektoriaus galimybes atsiliepė 48 proc. verslininkų. Iš jų 25 proc. patvirtino, kad paslaugų prieinamumas yra pakankamas, 14 proc. – kad sprendimai priimami pakankamai greitai, dar 9 proc. mano, kad bankai yra pakankamai lankstūs.

REKLAMA

Tačiau 43 proc. respondentų bankais nepatenkinti: 30 proc. teigė, kad trūksta lankstumo, 9 proc. – didesnio finansavimo sprendimų prieinamumo, dar 4 proc. – kad priimdami sprendimus bankai užtrunka per ilgai.

69 proc. respondentų taip pat mano, kad maži verslai bankų nėra vertinami taip pat, kaip didieji – šis skaičius nuo 2020 metų padidėjo 9 proc. punktais. Atitinkamai 8 punktais daugiau, arba 25 proc. apklausos dalyvių atkreipė dėmesį į tai, kad daugiau dėmesio sulaukia tada, kai prireikia didesnės apimties ar naujų paslaugų.

„Spinter tyrimai“ 206-is šalies smulkaus ir vidutinio verslo atstovus apklausė šiemet kovo-balandžio mėnesiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų