• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Marija Rudzevičiūtė

Radijas „Laisvoji banga“

Lietuviams besidairantiems verslo perspektyvų Europos pietuose jau kurį laiką siūlomos išskirtinės sąlygos. Italijos-Lietuvos prekybos rūmai – tai vienintelė organizacija, gavusi Italijos vyriausybės bei užsienio reikalų ir ekonomikos ministerijų oficialų leidimą atstovauti dvišalius ekonomikos ir verslo santykius. Todėl megzti verslo ryšius tarp šių šalių – ypač geros sąlygos. Italijos-Lietuvos prekybos rūmų prezidentė Ieva Gaižutytė "Laisvajai bangai" sakė, jog jų tikslas – tarpininkauti tarp Lietuvos ir Italijos įmonių. O joms ir abiems kultūroms susipažinti labai svarbios specialios mugės:

REKLAMA
REKLAMA

„Mes padedame Lietuvos ir Italijos verslininkams rasti verslo partnerius, organizuojame susitikimus, konferencijas, seminarus ir įmonių dalyvavimą mugėse, stengiamės pritraukti investicijas iš Italijos į Lietuvą. Tai rodo ir medicinos įrangos gamyklos steigimas Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje.

REKLAMA

Dalyvavimas Baltijos maisto ir gėrimų mugėje mums labai reikšmingas – čia dalyviai geriau susipažįsta su mūsų atstovaujamo itališko prekės ženklo „Made in Italy“ išskirtine kokybe, žinoma visame pasaulyje savo išskirtiniu skoniu, ir stiliumi. Italijos-Lietuvos prekybos rūmai atidžiai atrenka įmones ir mes pristatome 14 maisto pramonės gamintojų, kurie atsivežė savo geriausią produkciją – aliejus, makaronus, vyną, saldumynus, sūrius ir kitus itališkus delikatesus.“

REKLAMA
REKLAMA

Italijos-Lietuvos rūmų generalinis sekretorius Ugo Meucci sakė, jog labai svarbu padėti Italijos įmonėms pradėti verslą Lietuvoje, o Lietuvos įmonėms – Italijoje: "Pas mus narystė atvirta ir Italijos, ir Lietuvos įmonėms. Mes turime daug narių iš Lietuvos, o dar daugiau iš Italijos. Jų yra apie 60. Narystė šiuose rūmuose suteikia galimybę dalyvauti įvairiuose tarptautiniuose projektuose. Kasmet organizuojame 3 konferencijas, kuriose Italijos verslininkus supažindiname su galimybėmis investuoti Lietuvoje ir Lietuvos aplinką pristatome kaip labai draugišką verslui".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Italijos ambasadoriaus Vilniuje patarėja Laura Ranalli sakė Lietuvoje dirbanti jau ketverius metus, tad jau puikiai susipažino su Lietuvos ir Italijos vartotojų panašumais bei skirtumais, tad šiuo klausimu galinti įmonėms patarti: "Ką pastebiu? Štai kad ir paprastas pavyzdys dėl duonos – lietuviai labiau mėgsta juodą duoną, o Italijoje mes dažniau valgome baltą duoną. Tai tik mažas pavyzdys. Tačiau nors mes Italijoje turime ypač didelį maisto produktų pasirinkimą, norime labiau pažinti ir Lietuvos maisto produktus. O jų Italijoje šiek tiek trūksta."

Italijos-Lietuvos prekybos rūmai, pasak pašnekovų, ypač atviri naujoms iniciatyvoms bendradarbiauti ir verslauti tarp Lietuvos ir Italijos ir taip steigti įmones šiose šalyse bei skatinti pažinti jų kultūras.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų