• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Davidas Coulthardas „Autosport“ tinklapio puslapiuose kalbėjo apie savo įspūdžius po pirmųjų etapų ir apie pasikeitimus reglamente.

REKLAMA
REKLAMA

Davidas Coulthardas: „Mes turėjome laiko padaryti išvadas po pirmųjų trijų Didžiojo Prizo etapų ir smulkiau panagrinėti etapą Kinijoje. Nuomonės dėl Pirelli padangų, galinio sparno valdomo elemento ir KERS nebuvo vieningos, bet nematau nieko neigiamo sportui. Tokia Formulė 1 2011 metais.

REKLAMA

Praeityje pilotų eiliškumas finiše buvo nulemiamas paskutinio sustojimo metu techninio aptarnavimo juostoje, dabar situacija nežinoma iki pat finišo ir tai puiku. Asmeniškai aš manau, kad bet kurių sporto varžybų baigtis turi likti nežinoma iki teisėjo švilpuko arba languotos vėliavos, nes priešingai prieš finišą publika palikinės tribūnas ir perjunginės televizorius.

Greičiausiai pilotams lenktynėse nėra lengva važiuoti aštuoniomis sekundėmis lėčiau, negu kvalifikacijoje, bet šlapioje trasoje jie praranda apie 20 sekundžių ir niekas nesako, kad tai ne „Formulė-1“. Greitis – sąlyginė sąvoka, jeigu jūs greitesnis už kitus, viskas gerai.

REKLAMA
REKLAMA

Žmonės naują formatą vadina dirbtinėmis lenktynėmis, bet „Formulėje- „1 daugybė išorinių veiksnių. Jeigu vienos komandos varikliuose yra papildomas režimas, kurio neturi konkurentai, ar tai dirbtinis veiksnys? Jeigu pilotui nereikia taupyti kuro, o kiti turi tai daryti – tai ne dirbtina? Tai kokios yra „švarios“ lenktynės? Greičiausiai taip buvo Le Mano lenktynių eros pradžioje, bet kai tik lenktynininkai sėda prie bolidų vairų, jie pradeda kovą ne su kitais varžovais, o su lenktynininku, kuris vairuoja kitą bolidą. Komanda prieš komandą, technologijos prieš technologijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Niekada nepamatysime „Formulėje-1“ dvidešimties bolidų kovos ratas į ratą nuo starto iki finišo, bet po finišo Šanchajuje esu dėkingas „Pirelli“ kompanijai. Žiemos bandymų metu padangų gamintojai nebuvo lengva, jie nesilaikė pasirinkto požiūrio ir galiausiai mes pamatėme įdomias lenktynes, kuriose lenktynininkai mokosi iš savo klaidų ir pasiekia progreso. Lewisas Hamiltonas susigadino Malaizijos kvalifikacijos finale padangas, Kinijoje pakeitė strategiją ir laimėjo lenktynes.

„Formulė-1“ - tai technikos iššūkis, o komandų užduotis – priversti visus turimus resursus dirbti tinkamai. Esmė ne tik tiesiog surinkti bolidą ir startuoti, tam yra kitos serijos. Pasikeitė užduotys ir lenktynininkams – dabar jie renkasi strategijas, kontroliuodami padangų charakteristikas trasoje ir kartais ji atrodo kitaip, negu komanda planavo.

REKLAMA

Puiku, kad lenktynės tapo nenuspėjamos. Už kurį pilotą statytumėte Turkijoje? Ilgos tiesiosios tinka „McLaren“, bet favoritais laikau „Red Bull“.

„McLaren“ komandai pavyko pasiekti neįtikėtino progreso, perlaužti situaciją. Dabar to laukiama iš „Ferrari“, o ir „Mercedes GP“ nestovi vietoje. Šanchajuje Nico Rosbergas ilgai buvo lyderis ir galėjo pretenduoti į pergalę, jeigu jam nebūtų reikėję taupyti kuro.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų