REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
Benediktas Vanagas (nuotr. Organizatorių)

„Dakaras – kaip gyvenimas. Planuok kiek nori, vis vien gausi netikėtų savo išbandymų. Reikia išmokti greitai reaguoti į susiklosčiusią situaciją ir priimti sprendimus“, - po pirmosios itin nesėkmingos dienos komentavo Dakaro ralio asas Benediktas Vanagas.

5

„Dakaras – kaip gyvenimas. Planuok kiek nori, vis vien gausi netikėtų savo išbandymų. Reikia išmokti greitai reaguoti į susiklosčiusią situaciją ir priimti sprendimus“, - po pirmosios itin nesėkmingos dienos komentavo Dakaro ralio asas Benediktas Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip pasakojo B. Vanagas, karvių jų ekipažui teko sutikti net tris: „Pirmos dvi nesukėlė didelių rūpesčių, teko pristabdyti ir apvažiuoti. Trečioji, gi, išniro dulkėse prieš pat „Toyota“. Greitis tuo metu galėjo būti apie 150 km/h. Myliu gyvūnus. Instinktyviai nusukau i šoną. Dabar galvoju, kad jei būtume to dydžio gyvūną taranavę priekiu, nebūtinai dabar rašyčiau.“

REKLAMA

Mechanikams B. Vanago manevras kainavo nemažai pakeistų kairės automobilio pusės detalių, tačiau pats lenktyninkas labiau gaili laiko, kurį prarado. Jo skaičiavimais – apie 40 minučių. Trečią dieną teks startuoti ne su lyderiais, o tai reiškia pavojų.

„Istorija su gyvuliu turėjo savo pasėkmių. Dužo ir priekinis stiklas. Pradžioje važiavome su suaižėjusiu, sunkiai matėsi, bet šiek tiek orientavausi. Tačiau, kai įvažiavome į purvo sekciją, supratau, kad teks stoti ir lupti stiklą lauk, nes įdubusio stiklo valytuvai nebevalė. Teko paaukoti dar keletą minučių. Žiurovams, tame tarpe organizatorių TV komandai buvo atrakcija stebėti kaip kojomis „išimamas“ priekinis „Toyota Hilux“ stiklas. Greičio ruožo pabaigai, desertui, pramušta padanga, kurią irgi reikėjo sustoti pasikeisti. Nemaža, tokia, puokštė vienai dienai gavosi. Visiškai ne pagal planą“, - pasakojo B. Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA

Nors septintąjį kartą Pietų Amerikoje vykstantis XXXVI Dakaro ralis Argentinoje oficialiai startavo jau šeštadienį, tikrosios lenktynės prasidėjo tik pirmadienį, kai antrajame nors ir sutrumpintame etape motociklininkams teko įveikti 316 km greičio ruožų, o automobiliais greičio ruožuose reikėjo nuvažiuoti 336 km.

Antrąjį etapą sėkmingai įveikė ir visi trys automobiliais važiuojantys ekipažais iš Lietuvos. Geriausiai sekėsi su „Seat'u“ važiuojančiam Vaidoto Žalos ekipažui, kuris sugaišo 4 valandas 28 minutes 44 sekundes ir užėmė 42-ą vietą. Vos dviem sekundėmis ilgiau etape užtrukęs Antano Juknevičiaus ekipažas su „Toyota Hilux“ atsidūrė viena vieta žemiau.

Sėkmingai etapą pradėjęs ir iki 26-osios pozicijos pakilęs taip pat „Toyota Hilux“ važiuojantis Benedikto Vanago ekipažas „nenorėdamas susidurti su karve stipriai apgadino automobilį“ ir, sugaišęs 4 valandas 45 minutes 55 sekundes tenkinosi tik 57-ąja pozicija tarp 72-jų 22-ą valandą (Lietuvos laiku) klasifikuotų ekipažų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų