
„General Financing team Pitlane“ pilotas B. Vanagas, 2019-tųjų Dakaro ralyje užėmęs rekordinę Lietuvos ir Baltijos istorijoje 11 vietą pasakojo, jog ateinančiame Dakare organizatoriai palankiau žiūrį dalyvius – starto kainos nesikeičia, tačiau į tą pačią kainą įeis nemokamas kuras lenktyniniam bolidui (vieną kuro baką užpildyti Pietų Amerikoje kainuoja apie 2 tūkst. Eur); padidės dalyvių draudimo išmoka nelaimingų atsitikimų metu nuo 4 tūkst. Eur iki 30 tūkst. Eur; suteikiamos nuolaidos naujiems dalyviams ir dailiosios lyties atstovėms. Dar viena svarbi naujiena – siekiant sulyginti gamyklinių komandų ir pavienių dalyvių jėgas, net 4 kartus visų varžybų metu kelio knyga bus duodama ryte, 20 min. prieš startą, o ne iš vakaro, todėl komandos, turinčios kartografus, negalės pasiruošti iš anksto.
Be to, greičio ruožuose, kurie sieks virš 300 km, bus daromas 15 min. sustojimas nurodytoje vietoje. Sustojimo metu dalyviai galės pailsėti, duoti interviu ar užkasti ir po pertraukos tęsti varžybas. Dakaro ralio organizatoriai jau kalbasi ir su FIA (Tarptautine automobilių federacija) bei FIMA (Tarptautine motociklų federacija) – sėkmingų derybų atveju, Dakaro ralis gali tapti ne nepriklausomomis varžybomis, o, pavyzdžiui, FIA ir FIMA Pasaulio taurės dalimi.
2020-tųjų Dakaro ralis vyks Saudo Arabijoje sausio 5–17 dienomis. Dalyvių lauks 12 lenktynių dienų ir viena poilsio diena. Numatoma, jog greičio ruožus sudarys 5–6 tūkst. km, su pervažiavimais – apie 9 tūkst. km.

