
Tikslumas
Žvelgiant iš šalies, slysti šonu atrodo labai paprasta. Tačiau būtent tuo metu pilotas būna labiausiai susikoncentravęs – reikia jausti kiekvieną automobilio judesį, stebėti, kaip „išpildoma“ trajektorija, prognozuoti, kaip pakreipti ar pakoreguoti automobilį, kad būtų pasiektas didžiausias kampas, dėl to automobilio techninis paruošimas ir valdomumas ypač svarbūs. Viską dar labiau „apsunkina“ didžiulis greitis, kurį reikia palaikyti važiavimo metu. Viena klaida – ir varžybos gali būti baigtos. Driftas reikalauja 100% piloto jėgų, koncentracijos ir susikaupimo.
Poriniai važiavimai
Nėra kitos autosporto šakos, kuri turėtų porinius važiavimus. Jų metu du bolidai važiuoja ypač arti vienas kito. Kaip teigia Benediktas Čirba, vietos klaidoms čia nėra – reikia maksimalaus tikslumo, greičio, didžiausio slydimo kampo, strategijos ir numatymo, kaip elgsis šalia važiuojantis konkurentas. Kontaktas dažnai atrodo neišvengiamas. Driftas neatleidžia klaidų, suklysi poriniuose važiavimuose - varžybos iš karto pasibaigs. Jaudulys tiesiog milžiniškas.
Gerai praleistas laikas virsta pagalba vaikams
Drifto varžybos – ne tik šaunus renginys žiūrovams. Benediktas Čirba džiaugiasi, kad Lietuvoje populiarėjantis driftas pirmą kartą suburs sportinininkus socialinei iniciatyvai – padėti vėžiu sergantiems vaikams, globojamiems paramos ir labdaros fondo „Mamų unija“. Anot sportininko, tai dar viena priežastis rugpjūčio 15 d. atkeliauti į „All United by Lesta“ renginį Kačerginėje, gerai praleisti laiką, pavažinėti „drift taxi“ su Lietuvos drifto čempionato semipro ir pro lygų pilotais, iš arčiau pamatyti automobilius. Už renginio metu surinktas lėšas bus perkami nekompensuojami vaistai, daromi tyrimai vėžiu sergantiems vaikams.
Taigi driftą išbandyti verta. Ekstremalūs pojūčiai, didžiulis automobilio greitis, išvystyta unikali technika ir puikūs sportiniai automobiliai greitai sužavi. Jeigu dar neteko slysti šonu – ši pramoga tiesiog privalo atsidurti tavo sąraše.

