REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne paslaptis, kad viskas pamažu tampa skaitmenizuota: tiek nuolaidų kortelės, tiek čekiai, net ir produktų paruošimas nuo etikečių perkeliamas į virtualią erdvę. Vis tik tokiomis naujovėmis džiaugiasi ne visi.

Ne paslaptis, kad viskas pamažu tampa skaitmenizuota: tiek nuolaidų kortelės, tiek čekiai, net ir produktų paruošimas nuo etikečių perkeliamas į virtualią erdvę. Vis tik tokiomis naujovėmis džiaugiasi ne visi.

REKLAMA

Lietuviai piktinasi, kad prekybos tinkle „Lidl“ nėra fizinių nuolaidų kortelių – akcines prekes pigiau galima įsigyti tik turint programėlę ir aktyvuojant tam tikrus kuponus.

Viena pirkėja pasidalino ir dar viena atrasta naujove – QR kodu ant produkto pakuotės, kuriuo negali pasinaudoti vyresni, išmaniųjų įrenginių neturintys klientai.

Vis tik parduotuvės atstovas tikino, kad programėlė – daug patogiau, nei fizinė kortelė, kurią dažnai galima pamiršti namuose. O jeigu pirkėjas nežino, kaip ja naudotis, visada gali paklausti darbuotojo.

Piktinasi neva apgaulinga nuolaidų sistema

Socialiniame tinkle „Facebook“ galima pamatyti nemažai lietuvių nusiskundimų „Lidl“ nuolaidų programėle.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, vienas šiaulietis teigė tik dabar supratęs, kad „Lidl“ kuponai, kurių neturi nė vienas kitas prekybos tinklas, esą yra suktas būdas apgaudinėti pirkėjus.

REKLAMA

Anot jo, dalis klientų tikrai neaktyvuoja kuponų arba programėlės išvis neturi, tačiau, pamatę nuolaidą, įsideda prekę į krepšelį ir taip permoka.

„Šiandien ir aš pasimoviau ant to, kai pirkau baklažanus ir skubėdamas nepastebėjau, kad reikia išskleisti visą kuponų sąrašą ir ten bus tas kuponas...

Po to prie kasos dediesi prekes ir nėra kada įrašų sekti, tik vėliau pamačiau, kad sumokėjau daugiau kaip dvigubai daugiau! Būkime atidūs“, – rašė vyriškis.

Jis piktinosi, kodėl „Lidl“ klientai turi kiekvieną dieną gaišti laiką ieškodami kuponų, kuriuos reikia aktyvuoti, vietoje to, kad prekybos tinklas pateiktų įprastą nuolaidų kortelę, kaip kitose „normaliose vietose“.

REKLAMA
REKLAMA

Kitas vyras taip pat skundėsi, kad neužtenka turėti vien programėlę – dar reikia interneto, kad ji veiktų, taip pat aktyvinti kuponus: „Ir, kas blogiausia, akcija – visą savaitę, o pirkti gali tik limituotą kiekį ir tik vieną kartą.“

Vilnietė pastebėjo, kad „Lidl“ esą taip uždirba nuo senolių, kurie aplamai net neįsivaizduoja, kas yra kuponų aktyvavimas.

Internautai pabrėžė, kad ne visi senyvi žmonės turi išmaniuosius telefonus, internetą, programėles ir tikrai ne visi moka jais naudotis: „Idealus būdas apgaudinėti vyresnio amžiaus žmones.“

Informacija apie prekę – irgi tik telefone

Be viso to, viena moteris viešoje minėto socialinio tinklo grupėje pasidalino įdomesniu radiniu: „Lidl“ prekės etiketėje, vietoje paruošimo instrukcijos – QR kodas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

T. y., norint sužinoti, kaip paruošti marinuotą kumpį, reikia išmaniuoju telefonu nuskanuoti etiketėje esantį QR kodą, kuris atidarys interneto svetainę su instrukcija.

Moteris piktinosi, kaip senyvam žmogui be išmanaus telefono sužinoti, kiek laiko ir kokioje temperatūroje ruošti produktą.

Žmonės komentaruose taip pat stebėjosi, argi taip sunku paruošimą įtalpinti etiketėje ir kodėl nėra galvojama apie asmenis, kurie vis dar nesinaudoja ir greičiausiai nesinaudos išmaniaisiais įrenginiais.

Kodėl vietoje kortelės – programėlė?

Tv3.lt kalbintas prekybos tinklo „Lidl“ atstovas Antanas Bubnelis neatsakė, kokioms prekėms ir kodėl tenka skanuoti QR kodą.

REKLAMA

O kalbėdamas apie „Lidl Plus“ programėlę jis paminėjo, kad ji yra populiariausia tarp didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų ir jos populiarumas toliau auga.

Atstovo tikinimu, tai liudija, kad programėle sėkmingai naudojasi absoliuti dauguma tiek jaunesnių, tiek ir vyresnių klientų.

„Be to, programėlė yra itin patogi, nes mobilųjį telefoną įprastai nuolat turime su savimi. O plastikinę kortelę nesunku pamiršti namuose ar pamesti.

Ir jokia plastikinė kortelė neturi galimybių klientams pranešti apie tuo metu parduotuvėje galiojančius pasiūlymus ar kitas naujienas. Tai - dar viena priežastis, kodėl plastikinių kortelių ateityje dar labiau mažės, o išmanių sprendimų daugės“, - komentavo A. Bubnelis.

REKLAMA

Ir pridūrė, kad kilus klausimams dėl programėlės naudojimo visuomet galima kreiptis į parduotuvės darbuotojus, kurie padeda ir pataria, kaip ja naudotis.

Nyksta ir popieriniai kvitai

Kaip žinia, daugelyje parduotuvių Lietuvoje, apsiperkant savitarnoje, galima pasirinkti negauti popierinio kasos kvito.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė anksčiau yra sakiusi, kad net 67 proc. pirkėjų pasirenka, kad jiems popierinio kvito nereikia.

Anot jos, visą savo apsipirkimo istoriją klientas patogiai gali pamatyti „Iki“ lojalumo programėlėje.

„Rimi“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė yra minėjusi, kad 2022 m. buvo įvesti elektroniniai kvitai. T. y. klientas gali gauti skaitmeninę čekio versiją, užuot spausdinęs popierines.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorės Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės aiškinimu, klientai, kurie savo telefone turi „Maximos“ programėlę, joje gali nusistatyti, ar pageidauja popierinio kvito tiek savitarnos, tiek reguliariose kasose.

Jei popierinio kvito nepageidauja, skaitmeninis kvitas atsiranda jų elektroniniame pašte.

Galimybės nespausdinti popierinio kvito nesiūlo tik prekybos tinklai „Lidl“ ir „Norfa“.

Vis tik Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) Kontrolės departamento direktorė Kristina Jakštienė yra minėjusi, kad planuose yra paslaugų pirkimo–pardavimo dokumentų skaitmenizavimas.

REKLAMA

T. y. yra inicijuojami pokyčiai ir teikiami pasiūlymai, kurie detalizuotų ir standartizuotų kvito perdavimą pirkėjui e. būdu.

„Tuomet klientai turėtų galimybes sklandžiau bei paprasčiau gauti e. kvitus už įsigytas prekes bei paslaugas, taip pat būtų taupomas ir verslo laikas bei dėl apskaitos patiriamos išlaidos, nes visos ūkinės operacijos būtų apskaitomos automatiškai“, – sakė K. Jakštienė.

Tai yra patycios is vyresniuju zmoniu, butent tu, kurie yra daugiausiai pazeidziami socialiai, daugiausiai priklausomi nuo vadinamuju akciju, duodam nuolaida, bet jeigu neturite ismanaus ir nemokate juo naudotis, jos negausite, taip elgtis gali tiesiog paskutiniai padugnes, tokie jus ir esate siuksles, kitaip jusu nepavadinsi
tai panasu i kliento apgaudinejima,negerbija,tai ne skaitmeninis isprusimas,tai viesa vyresnio amziaus pirkejo pazeminimas,nors jis gauna tik pencija,o ji dar apgaudineja ir Lidlas,kas sukure toki prekybos tinklo apgavysciu ir pirkeju negerbimo plana,tad pasakykite tiesiai sviesiai,kas neturite brangaus telefono ,igudziu,neturtingi ,neispruse pirkejai neikite i musu parduotuve,nes jus apgausime ,leistinu vyriausybes budu...
Virš 10 metų apsiperkame Lenkijoje ir matomai teks ir ateityje ,kuo toliau nuo lt sukčių ,apgavikų ,bei supuvusio "maisto" pardavejų
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų