REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bankai ragina savo klientus pinigus laikyti sąskaitoje ir visur atsiskaityti banko kortele - esą šitaip elgtis ne tik patogu, bet ir saugu. Tačiau tuo patikėję žmonės nusivilia, kai kortelės vagystės atveju prarastų pinigų bankas nekompensuoja motyvuodamas tuo, jog sąskaita ištuštėjo tik todėl, kad klientas nesaugojo PIN kodo, rašo „Vakarų ekspresas“.

Bankai ragina savo klientus pinigus laikyti sąskaitoje ir visur atsiskaityti banko kortele - esą šitaip elgtis ne tik patogu, bet ir saugu. Tačiau tuo patikėję žmonės nusivilia, kai kortelės vagystės atveju prarastų pinigų bankas nekompensuoja motyvuodamas tuo, jog sąskaita ištuštėjo tik todėl, kad klientas nesaugojo PIN kodo, rašo „Vakarų ekspresas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors „Swedbank“ viešai skelbia, kad jie atlygina klientams finansinius nuostolius, patirtus per 24 val. iki užfiksuoto pranešimo apie kortelės blokavimą, realybė gali būti ir kitokia. Pasak SEB banko Prevencijos departamento direktoriaus Audriaus Šapolos, yra buvę keletas atvejų, kai klientai tyčia inscenizavo vagystę ir tikėjosi, kad bankas kompensuos neva patirtus nuostolius, tačiau tokie faktai buvo atskleisti.

Bankų atstovai nesutinka, kad jiems nusispjauti į jų klientų sąskaitų saugumą. Esą imamasi įvairių saugumo priemonių - daugelis bankomatų klaviatūrų turi apsauginius stogelius, kad būtų sunkiau nužiūrėti PIN kodą. Taip pat taikomos ir kitos apsaugos priemonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų