REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinėje Karalystėje bankas „Santander“ ketvirtadienį mėgino susigrąžinti 130 mln. svarų (155 mln. eurų), kuriuos per klaidą išmokėjo klientams pirmąją Kalėdų dieną.

Jungtinėje Karalystėje bankas „Santander“ ketvirtadienį mėgino susigrąžinti 130 mln. svarų (155 mln. eurų), kuriuos per klaidą išmokėjo klientams pirmąją Kalėdų dieną.

REKLAMA

Dėl „techninės problemos“ 75 tūkst. mokėjimų buvo du kartus atlikti maždaug 2 tūkst. įmonių ir komercinių sąskaitų turėtojų, sakoma banko pranešime, atsiųstame naujienų agentūrai AFP, patvirtinančiame leidinio „The Times“ paskelbtą pranešimą.

Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.

Bankas pridūrė „bendradarbiausiantis su daugeliu bankų visoje JK, kad artimiausiomis dienomis atgautų atliktus pakartotinius mokėjimus“.

Pasak jo, mokėjimai galėjo apimti darbo užmokestį ir mokėjimus tiekėjams.

„The Times“ pranešė, kad mokėjimai buvo atlikti į sąskaitas daugelyje JK bankų, iš kurių „Santander“ mėgina atgauti pinigus.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas bankas laikraščiui teigė, kad nelinkęs susigrąžinti lėšų, jei sąskaitos turėtojai jau būtų išleidę netikėtai gautas sumas, o pinigų grąžinimas lemtų sąskaitoje laikomų lėšų pereikvojimą.

REKLAMA

„Santander“ teigė, kad jis taip pat turi įdiegęs bankinius „procesus, skirtus susigrąžinti lėšas tiesiai iš gavėjų“.

Bankas teigė, kad klaidą sukėlė mokėjimo planavimo problema, kurią „greitai nustatė ir ištaisė“.

„Santander“ Didžiojoje Britanijoje turi 14 mln. sąskaitų savininkų ir per pirmuosius tris 2021 metų ketvirčius uždirbo daugiau nei 1 mlrd. svarų grynojo pelno.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų