• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjantį savaitgalį drifto meistrai savo įgūdžius demonstruos Druskininkuose, greta „Snow arenos“ esančioje aikštelėje, kur vyks „Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato ketvirtojo etapo kovos. Automobilių sporto žinovai tikina, kad pagal trasoje sukuriamo reginio efektingumą, generuojamas emocijas ir galimybę viską matyti iš taip arti, kad nesunku pajusti tvoskiantį kovinių mašinų variklių karštį, šonaslydžio varžybos yra bene patraukliausios žiūrovams. Yra tik viena sąlyga: technika turi būti sukonstruota preciziškai laikantis saugos reikalavimų ir incidentų atveju nesukelti grėsmės nei aplinkiniams žmonėms, nei pačiam pilotui.
Kaip su šia užduotimi sekasi tvarkytis Lietuvos drifto„Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato dalyviams, įvertino LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius. Pastaruosius porą metų itin daug laiko skiriantis bendravimui su sportininkais ir jiems techniką varžyboms ruošti padedantiems mechanikais, technikos guru pasidžiaugė, kad padėtis pastebimai gerėja beveik visose srityse. Drifteriai nusipelno komplimentų už dėmesį detalėms ir adekvačias reakcijas į pastabas bei rekomendacijas.

Artėjantį savaitgalį drifto meistrai savo įgūdžius demonstruos Druskininkuose, greta „Snow arenos“ esančioje aikštelėje, kur vyks „Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato ketvirtojo etapo kovos. Automobilių sporto žinovai tikina, kad pagal trasoje sukuriamo reginio efektingumą, generuojamas emocijas ir galimybę viską matyti iš taip arti, kad nesunku pajusti tvoskiantį kovinių mašinų variklių karštį, šonaslydžio varžybos yra bene patraukliausios žiūrovams. Yra tik viena sąlyga: technika turi būti sukonstruota preciziškai laikantis saugos reikalavimų ir incidentų atveju nesukelti grėsmės nei aplinkiniams žmonėms, nei pačiam pilotui.
Kaip su šia užduotimi sekasi tvarkytis Lietuvos drifto„Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato dalyviams, įvertino LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius. Pastaruosius porą metų itin daug laiko skiriantis bendravimui su sportininkais ir jiems techniką varžyboms ruošti padedantiems mechanikais, technikos guru pasidžiaugė, kad padėtis pastebimai gerėja beveik visose srityse. Drifteriai nusipelno komplimentų už dėmesį detalėms ir adekvačias reakcijas į pastabas bei rekomendacijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 3 serija


„Šonaslydžio automobiliai lyginant su standartiniais modifikuojami gana radikaliai. Pirmiausia dėmesį patraukiančios priekinės pakabos ir vairo mechanizmo mutacijos, leidžiančios itin dideliu kampu pasukti ratus, tačiau kad ir kaip neįprastai jie atrodytų, didesnių bėdų nekelia. Juo labiau, kad drifteriai vis dažniau renkasi ne savadarbes detales, bet pagamintas specializuotose įmonėse. Tarkim Garliavoje veikianti įmonė IRP (IndividualRacingParts) sportininkams siūlo iš tiesų labai kokybiškas pakabos bei kitas detales , kurias renkasi ir aukščiausio lygio šonaslydžio čempionatuose startuojančios komandos. Kita Garliavoje įsikūrusi įmonė „Twisted Smoke Performance“ gamina variklio „aprengimo“ detales – įsiurbimo bei išmetimo kolektorius, aušinimo sistemas, degalų sistemas ir t. t. Apskritai lietuviškų įmonių, kurių pagrindinė varomoji jėga lenktynių komandų užsakymai, sąrašas maloniai ilgas, oprofesionalumo mūsiškėje automobilių sporto padangėje tikrai daugėja“, – pasakoja E. Janavičius.
LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas, pasakodamas apie kovinių drifto automobilių ypatumus taip pat atkreipė dėmesį į radikalias permainas po variklio dangčiu.
„Kaip taisyklė drifto automobilių ratus suka modifikuotos jėgainės, kurių galingumas siekia 600 – 700 AG. Tai tikrai labai daug, todėl kartais smagračiai, sankabos ar kardaniniai velenai neatlaiko ir detonuoja ne prasčiau, nei rankinės granatos. Turint tai galvoje, būtina įrengti tam tikrus papildomas apsaugas piloto kabinai, kad gedimo atveju jis nenukentėtų“, – teigia E. Janavičius.
Lietuvos drifto„Street“ ir „SEMI-PRO“ lygos čempionato kovas šiais metais rengiančio klubo „SideToSideDriftTeam“ vadovas Darius Jurčiukonis savo ruožtu žada, kad varžybų Druskininkuose metu bus galimybė iš arti pamatyti kuo viena nuo kitos skiriasi lyderių mašinos ir kokią įtaką konstrukciniai sprendimai turi sportininkų rezultatams.
---------- INFORMACIJA ŽIŪROVUI ----------
Bilietas žiūrovui (dvi dienos) – 12 eur
Išankstinis bilietas (dvi dienos) – 10 eur
Renginio adresas: Nemuno kelias 2, Mizarų kaimas, LT-67308. Druskininkų savivaldybė

Išankstiniai bilietai

---------- RENGINIO TVARKARAŠTIS ----------
Birželio mėn. 15 d. (šeštadienis) –STREET varžybų diena
09:00 - 10:00 Registracija
10:00 - 10:20 Dalyviu instruktažas(1)
10:20 - 14:40 Treniruotė
14:40 - 15:00 Dalyvių instruktažas (2)
15:00 - 17:00 Kvalifikacija
17:00 - 17:20 Dalyvių instruktažas (3)
17:20 - 17:40 Paradas
17:40 - 20:00 Poriniai važiavimai
20:00 - 20:20 Apdovanojimai
Birželio mėn. 16 d. (sekmadienis) – SEMI-PRO varžybų diena
08:00 - 09:00 Registracija
09:00-9:20 Dalyviu instruktažas(1)
09:20 - 13:40 Treniruotė
13:40 - 14:00 Dalyvių instruktažas (2)
14:00 - 16:00 Kvalifikacija
16:00 - 16:20 Dalyvių instruktažas (3)
16:20 - 16:40 Paradas
16:40 - 19:00 Poriniai važiavimai
19:00 - 19:20 Apdovanojimai

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų