
Ankstyvieji „Pegaso“ modeliai galėdavo pasiekti 249 km/val. maksimalų greitį. Moderniems automobiliams lengvai pasiekiamas skaičius 1953 metais leido „Pegaso Z-102“ tapti greičiausiu pasaulio automobiliu. Kol „Pegaso“ ir daugelis ispanų didžiavosi šiuo gamintoju, sportiškų automobilių kūrėjo turėjo vieną problemą - visi modeliai buvo kuriami neatsižvelgiant į optimalų biudžeto balansą, o tai palaipsniui keldavo daugybę problemų. Kritinį tašką „Pegaso“ pasiekė 1958 metais, kuomet markę valdantys žmonės tiesiog neturėjo pinigų tęsti tolimesnės lengvųjų automobilių gamybos. „Pegaso“ nenorėdama prarasti visko, tiesiog nusprendė sustabdyti sportiškų automobilių gamybą ir toliau tęsė komercinėms reikmėms skirtų mašinų kūrimą.
„Pegaso“ vardas automobilių pramonėje skambėjo iki pat 1994 metų. Problemų kamuojamą gamintoją į savo gretas priėmė „Iveco“ koncernas, kuris 1994 metais nusprendė sustabdyti „Pegaso“ mašinų gamybą.
„Barn Find Hunter“ kūrybinės komandos surastas automobilis dabar gali kainuoti maždaug 1 mln. eurų ar netgi daugiau. Atsižvelgiant į tai, jog pasaulyje egzistuoja tik 86 šio modelio vienetai, nenustebtume, jeigu klasikinių automobilių aukcione jis būtų parduotas už žymiai didesnę sumą.
P.S Žemiau esančiame siužete pamatysite ir daugiau surastų automobilių!


