
„Vakar startavome kartu su sunkvežimiais, pirmoje greičio ruožo dalyje teko brautis pro milžiniškus dulkių kamuolius. Užtikrintai lenkėme tiek sunkvežimius, tiek automobilius ir antroje trasos dalyje turėjome šiek tiek laisvesnį kelią. Tuomet galiausiai išvažiavome į kopas, kurių su Mindaugu jau buvome labai pasiilgę. Nors šiomis sąlygomis ir buvo lengviau lenkti, tačiau kartu buvo ir sunkiau akseleruoti. Buvome kelis kartus užklimpę, bet, manau, išlaikėme neblogą tempą ir finišavome geroje pozicijoje, todėl šiandien startavome kiek geresnėmis sąlygomis,“ teigė Antanas Juknevičius. „Šios dienos etape trasa vėl dalinomės su sunkvežimiais, bet turėjome didesnį plotą lenkimo manevrams, todėl greičiau kilome pozicijomis. Deja, mūsų „Overdrive“ vėl parodė savo charakterį ir apie pusantros valandos praleidome taisydami vairo stiprintuvo pompą. Kopose be stiprintuvo važiuoti paprasčiausiai neįmanoma, todėl neturėjome kitos išeities ir privalėjome pašalinti gedimą. Grįžę į lenktynes važiavome jau savo tempu, bet finišas buvo per arti grįžti į bent jau starto metu turėtas pozicijas. Prarasto laiko nesugrąžinsime, bet kautis dar tikrai galime. Dabar liko dar viena diena panašiomis sąlygomis, todėl jos metu stengsimės pagerinti savo vietą absoliučioje įskaitoje“.
Trečiąją dieną po laisvadienio sportininkų laukia ilgiausia kopų trasa, nuo to laiko, kai varžybos vyksta Pietų Amerikoje. Fiambala kopos kiekvieną Dakarą tampa lemiamu etapu, kuriame išryškėja galutiniai varžybų lyderiai. Čia sportininkai beveik visą trasą važiuos bekelėje, o dykumų vairavimo ekspertai čia turėtų išlošti daugiausiai.


