• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Analitikai apskaičiavo didžiausios pasaulyje internetinės parduotuvės Amazon.com praėjusio ketvirčio pardavimų rezultatus ir pelną bei paskelbė, jog Amazon.com pajamos dar labiau ims augti po ekonomikos nuosmukio, kuomet vartotojai pradės leisti daugiau pinigų.

REKLAMA
REKLAMA

Sausio 28 dienos įmonės atstovų pranešime buvo teigiama, jog šiais metais per pirmąjį ketvirtį pardavimai gali kilti 43 proc., iki 7 mlrd. Tai yra net 18 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Įmonės grynasis pelnas praėjusiais metais išaugo 71 proc., t.y. iki 384 mln. arba 85 ct už akciją. Pardavimai taip pat padidėjo 42 proc. – iki 9,52 mlrd.

REKLAMA

Tinklalapio Amazon.com akcijos praėjusiais metais išaugo dvigubai. Analitikai tikina, jog nepaisant įvairiausių abejonių dėl mažėjančio prekių pirkimo JAV, įmonės akcijos ir toliau kyla. Benchmark Co atstovai praneša, jog per žiemos šventes Amazon.com aplenkė visus savo varžovus – internete buvo išleista daugiau pinigų nei tradicinėse parduotuvėse.

Įmonės „GVA Research LLC“ vadovas Davidas Garrity‘is teigia, jog šiuo metu Amazon.com privalo investuoti daugiau pinigų tam, kad būtų sumažinta prekių savikaina. Tai ypač aktualu tokiu laikotarpiu, kuomet pardavimai paprastai smunka. Pasak jo, kuo prekių savikaina bus mažesnė, tuo įmonės akcijų vertė bus didesnė.

REKLAMA
REKLAMA

Finansų skyriaus vadovas Tomas Szkutakas konferencijoje teigė, jog naujos Amazon.com produktų kategorijos, kaip lauko baldai ar filmai, televizijos laidų bei žaidimų siuntimasis, suteikė naujų galimybių gauti daugiau geresnių pasiūlymų iš tiekėjų. O tai, žinoma, paskatino įmonės pelningumo augimą. Taip pat jis pabrėžė, jog „kai kurios kategorijos, sukurtos vos prieš kelerius metus, tampa vis svarbesnės.“

Taip pat svarbu paminėti, kad prie Amazom.com sėkmės prisidėjo ir „Apple“ bei „Sony“ bandydami konkuruoti su  produktu Kindle, kurio kaina yra nuo 259 iki 489 JAV dolerių. „Apple“ iPod, kuriuo taip pat galima skaityti knygas, naršyti internete ir žiūrėti filmuotą medžiagą, kainuoja nuo 499 dolerių. Kompanija „Sony“ praėjusių metų rugpjūtį taip pat pristatė touch-screen produktą, kainuojantį tik 299 dolerius. Manoma, kad iki 2011-ųjų pabaigos iPod ir Kindle pardavimai bus vienodi, nors šiuo metu iPod yra įsigiję beveik 60 proc. daugiau vartotojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

T. Szkutakas pridūrė, kad Amazon.com yra suinteresuota kurti ir toliau tobulinti tokį skaitymui skirtą produktą bei atsisakė toliau kalbėti apie iPod sėkmę. „Skaityti mėgstantys žmonės nusipelnė jiems skirto produkto“ – pridūrė finasų specialistas.

Įmonės Amazon.com mažmeninės prekybos internetu pardavimai per praėjusių metų žiemos šventes (lapkritį ir gruodį) padidėjo 4 proc., t. y. iki 29,1 mlrd. Nacionalinės mažmeninikų draugijos atstovai teigia, jog paprastai jie auga apie 1,1 proc., taigi padidėjimas akivaizdus.

Prognozuojama, kad pardavimai internetu JAV šiais metais išaugs 13 proc., o 2011-aisias iki 10 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų